Mannen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat komt ook allemaal wel goed. Ik wijs gewoon iets afschuwelijks aan en dan wordt hij vast wel wakker.
Yv_ schreef:Hoe hebben jullie dat eigenlijk gedaan met accessoires en smaak van partners?
SAKKIA schreef:Mijn vriend heeft een showtruck en mag dus ook bi de showtrucks staan, dus hij gaat voor de prijzen.
oh my god
Kies jij maar!
.
. Feit is eigenlijk gewoon dat hij in het verkeerde moment écht in mijn leven is gekomen, precies toen ik al bezig was met de koop van het huis.
.
. Ik hou echt absoluut niet van barok. Vind dat veels te druk en maakt de ruimtes eigenlijk altijd kleiner. Ben alleen helemaal wezenloos verliefd op kroonluchters.
Jij hebt toch het huis gekocht... Dan heb je wat mij betreft alle recht van spreken
Nicolletje schreef:Sommige mensen vinden gauw iets prima, of zoals mijn vriend, dan kom ik met iets aanzetten en dan denkt hij eerst hm![]()
Maar dan ziet hij het later in huis en dan vindt hij het toch wel leuk staan zo.
En als ik dat een paar keer doe, dan zegt hij al gauw: jij bent daar beter in dan ik, doe jij dat maar.
Hij vertrouwd mij gewoon daarin en dat s ook wel heel erg fijn, maar ik vind het zo leuk om het samen te doen
.
.
. Die zaten in dezelfde situatie als mijn vriend en ik zeg maar, alleen dan omgedraaid. Oftewel: zij is weer terug naar haar ouders en heeft níks meer. Arme, arme meid
. Als ik dit dan zo hoor, ben ik wel blij dat ík degene ben die het huis heeft gekocht en dat ik niet degene ben die er bij in is komen wonen.
. 
maar ik heb teveel meegemaakt en gezien met stukgelopen relaties en huizen, dus ik ben misschien niet zo makkelijk meer.Yv_ schreef:Gezien de hele verbouwing en alles eromheen, was (en ben) ik ook niet in staat om een heel nieuw interieur te plaatsen.
(vind ik zelf
) maar ik hanteer de regel 'wie betaalt, bepaalt' Kentaro schreef:Toch vind ik zoiets geen fijne situatie![]()
Een huis van samen, of niet. Stel dat ik bij m'n vriend intrek. In de loop der jaren stop je er toch allerlei energie en geld in. Vind het dan niets als hij op een dag zegt 'Houdoe en bedankt!' en dat ik dan met niets sta