Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Izie schreef:Ik heb een mooie lamp gekocht voor in de trailer! Briljant ding, 2,99 euro incl afstandsbediening haha.
Hoef ik niet meer elke keer met paard en al naar de auto, half in de auto om de sleutel op contact te zetten om die lamp in de trailer aan te krijgen.. enz enz![]()
Met beetje dubbelzijdig plakband bevestigd.
Ideaal!
Izie schreef:Ik heb een mooie lamp gekocht voor in de trailer! Briljant ding, 2,99 euro incl afstandsbediening haha.
Hoef ik niet meer elke keer met paard en al naar de auto, half in de auto om de sleutel op contact te zetten om die lamp in de trailer aan te krijgen.. enz enz![]()
Ideaal!
Hahaatje schreef:Izie schreef:Ik heb een mooie lamp gekocht voor in de trailer! Briljant ding, 2,99 euro incl afstandsbediening haha.
Ideaal!
Heb je misschien een foto van deze lamp? Ik zoek nog wat extra verlichting voor in mijn stal 's avonds zodat ik wat meer kan zien bij het uitmesten
Bella123 schreef:Over die hoeslakens, wij hebben 220 x 180 nodig, die hadden ze, ik helemaal blij. Kom ik thuis, nou met geen mogelijkheid dat ik dat over mijn bed getrokken krijg... Dus als je 160 nodig hebt kun je prima 180 kopen, dan past het wel denk ik!
Myrna_Kyra schreef:Mirjamsel schreef:Weet iemand toevallig of de Action ook losse kaarsenlontjes verkoopt? Heb bij Blokker en Big Bazar al gezocht, maar die hadden het niet.
Ik heb helaas geen hobbywinkel in de buurt..
Nope, ook die zijn er niet!
Althans niet bij ons!
yvonnedv schreef:Hahaatje schreef:Heb je misschien een foto van deze lamp? Ik zoek nog wat extra verlichting voor in mijn stal 's avonds zodat ik wat meer kan zien bij het uitmesten
Daar zou ik eerder zo'n oplaadbare looplamp voor kopen.
Bella123 schreef:Over die hoeslakens, wij hebben 220 x 180 nodig, die hadden ze, ik helemaal blij. Kom ik thuis, nou met geen mogelijkheid dat ik dat over mijn bed getrokken krijg... Dus als je 160 nodig hebt kun je prima 180 kopen, dan past het wel denk ik!