Die zijn ook weer schoon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXutopiaXx schreef:Tuurlijk mag je meepraten!! Hoe meer ervaringen bij elkaar hoe beter toch!
Dat canvaspapier kan je inderdaad gewoon in elke simpele inkt printer doenLaserprinter werkt volgens mij niet
Die 2 persoons luchtbedden (weet inmiddels niet meer wie 'm gekocht had), hoe hoog zijn die?! En hoe duur?!
Latruda schreef:xXutopiaXx schreef:Tuurlijk mag je meepraten!! Hoe meer ervaringen bij elkaar hoe beter toch!
Dat canvaspapier kan je inderdaad gewoon in elke simpele inkt printer doenLaserprinter werkt volgens mij niet
Die 2 persoons luchtbedden (weet inmiddels niet meer wie 'm gekocht had), hoe hoog zijn die?! En hoe duur?!
Ik heb dat luchtbed gekocht!
hm ik gok zo'n 10 cm hoog en koste iest van 11 euro..
yvonnedv schreef:
Zidore schreef:7 erbij sinds mijn laatste post![]()
(die ging 7 pagina's terug over fotolijstjes in de tuin
)
Sophie_midas schreef:Zidore schreef:7 erbij sinds mijn laatste post![]()
(die ging 7 pagina's terug over fotolijstjes in de tuin
)
Ooh op die manier! haha ik dacht al
Het gaat inderdaad snel hier
Ik heb een tijdje geleden het aardbeien en tomaten kweeksetje gekocht! Het tomatenplantje groeit als kool maar de aardbeien blijven een beetje achter. Las hier al dat meer mensen dit hebben. Wel jammer, had wel zin in eigen gekweekte aardbeitjes
suuzepuus schreef:xConnie schreef:Maandverband voor de hond? Hoe zie je dat voor jeDaar heb ik namelijk nog nooit van gehoord haha.
Loopshond, onderbroekje aan, maandverbandje erin..... niks raars aan hoor!!!
Alleen vind ik maandverband erg dik voor een hond en heb inlegkruisjes gebruikt.
suuzepuus schreef:xConnie schreef:Maandverband voor de hond? Hoe zie je dat voor jeDaar heb ik namelijk nog nooit van gehoord haha.
Alleen vind ik maandverband erg dik voor een hond en heb inlegkruisjes gebruikt.
Miepie77 schreef:suuzepuus schreef:Loopshond, onderbroekje aan, maandverbandje erin..... niks raars aan hoor!!!
nou sorry, in mijn wijk heb ik nog nooit een hond met een onderbroek aangezienen ik heb zelf ook binnenhonden, maar als ze het pikt, waarom niet
Citaat:Maandverband voor de hond? Hoe zie je dat voor jeDaar heb ik namelijk nog nooit van gehoord haha.
nou sorry, in mijn wijk heb ik nog nooit een hond met een onderbroek aangezienen ik heb zelf ook binnenhonden, maar als ze het pikt, waarom niet