Probabeest, wauwwwwww dit is allemaal helemaal mijn stijl kwijl, kwijl, kwijl
Asjemenou soms staat gemak id hoger dan prijs en met je witgoed is het wel fijn als er wat een scheelt dat er snel gereageerd kan worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Merel, wat spannend!!!
Daphz, je draagt vast je steentje bij, ook al heb je het zelf misschien niet zo door![]()
Gisteren de hele avond aan het prutsen geweest om een gruwelijk lelijke wastafel van de muur te krijgen. Stomme aannemer heeft hem volledig vastgekit. Kokend water, visdraad, staalkabel haalt weinig uit en een zaagblad of stanley krijg je er niet eens tussen!
Buurman heeft hem met tegels en al eraf gehaald, maar de tegels zijn perfect (al meerwerk).
mariellede schreef:Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen,
maar ik heb een vraag.
ik ben bezig met mijn babykamer, en daar zit heel oud structuurverf op is er een manier (buiten stucen ) om dat glad te krijgen??
alvast bedankt
Destino schreef:Krijgen jullie ook 1 juni de sleutel Rebel_Jits?
Goof schreef:Mizsz_Kitty schreef:Ik denk het ook...wit zal zo naar voren springen...
http://www.denieuwelavendelhof.com/N_art33_Memo1_1.jpg
in 70 cm
Deze komt er ook nog, alleen de kleur moet ik nog gaan bepalen
Mijn ouders hebben deze ook. Ik vind het een rotding, tijd is er slecht op te zien, ondanks dat het een mooie klok is.
XoNo schreef:mariellede schreef:Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen,
maar ik heb een vraag.
ik ben bezig met mijn babykamer, en daar zit heel oud structuurverf op is er een manier (buiten stucen ) om dat glad te krijgen??
alvast bedankt
Afsteken denk ik...maar kans bestaat dat je dan ook stucwerk beschadigd.
XoNo schreef:mariellede schreef:Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen,
maar ik heb een vraag.
alvast bedankt
Afsteken denk ik...maar kans bestaat dat je dan ook stucwerk beschadigd.