Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Re: Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:39

En dan sturen ze standaard dezelfde foto s op dat lees je overal...

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:41

Nee dat is echt niet zo, want de foto's moeten ze zo duidelijk maken dat jouw imeinummer etc te zien is.

knollina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 00:15

Bedankt voor jullie reactie! :) Ik ga de klachten meenemen naar the phone house.. misschien kunnen zij op een of andere manier vastleggen dat er op het moment van inlevering géén waterschade is.. zodat het hun verantwoordelijkheid is als deze er bij de reparateur wel 'opeens' is. Eens kijken wat ze hier op zeggen/doen.. heb niet zoveel zin in dat soort grapjes haha. :P

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:12

Ik heb mijn Galaxy S2 op marktplaats gezet.
Dus als iemand interesse heeft...

KLIK

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 06:57

Hallo allemaal.

Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn s2. een tijd geleden heb ik hem geupdate en nu is dat ding zooooooo sloom. Als ik een bericht typ. Dan gaat dit echt letter voor letter. is gewoom niet leuk meer dit.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:11

ja hooooorrrr we melden ons weer.. |o
Nu kan ik *#@$*^#^% niet eens meer bellen/smsen
mijn berichten geven aan : mislukt bellen lukt ook niet er staat dan: u kunt geen uitgaande oproepen toen terwijl de oproep blokering is ingeschakeld... WELKE oproep blokering? :?

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:38

Kijk eens bij instellingen +> oproepen => extra instellingen ?

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 01:11

Al gedaan.. Er staat niets aangevinkt en voor overige dingen heb ik een wacht woord nodig.. maar lijkt me dus niet dat het zonder WW veranderd kan worden..?

Chocotofe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 11:47

Hallo iedereen ! Ik meld me ook even, ik heb sinds oktober 2011 ook de Galaxy S2, en ben er wel redelijk tevreden van..

@WhySoWhite : heb je nog steeds het probleem met internet ? Want dat heb ik nu ook.. Ik kan mn facebook, twitter, hotmail wel bekijken, want dat zijn applicaties.. Ook de krant, want die heb ik ook staan als app. Maar gewoon naar google iets opzoeken, bv naar bokt enzoverder gaat niet meer.. Zeer vervelend. Maar ik laat het nu eventjes zo, want ik heb examens voor de moment en anders ben ik te veel bezig met mn telefoon. Zodra examens klaar zijn ga ik even langs bij de telefoonwinkel.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:33

Voor degenen die twijfelen of ze een galaxy SII zullen kopen of niet: ik heb sinds kort een Galaxy S Plus en die bevalt supergoed!

Hij is heel ietsje smaller dan de SII (dus beter vast te houden in je hand, groot voordeel) en de cameria is 5 mp in plaats van 8 mp, maar dat zie je niet, hij maakt erg goede foto's!
Verder ook heel tevreden, i-net is erg snel, en verder is ie precies hetzelfde qua functies als de SII.
Maar het toestel is wel een stuk goedkoper dan de SII, dus imsschien een goed tip voor wie twijfelt?! ;)

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 23:01

Ja nog steeds, heb weer op gebeld... Zeggen ze dat ik me abbo niet betaald heb _O- Heb de afschriften naast me liggen :O

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 11:22

heb nu heel vaak dat ik niet kan reageren in een topic op bokt..
klik ik op plaatsen en dan doet de telefoon niks.
Ook kan ik vaak niet inloggen op bokt of op het haflingerforum.
Dan moet ik alle cookies etc wissen, telefoon aan en uit en dan doet hij het weer..
iritant.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 03:08

Heel fijn, een paar jongens uit mijn klas hebben mijn mobiel afgepakt en de ontgrendelingscode
zovaak fout gedaan (en ik had ze *** gewaarschuwd dat ik dit niet leuk vind) dat ik nu op mijn gmail-account
moet inloggen. Dit is inmiddels de 3e(!) keer deze week dat dit gebeurt en ik ben het écht spuugzat.
(de mobiel wordt btw. niet gegeven maar uit mijn tas, zak oid. gehaald. Ze doen dit omdat ze het grappig vinden,
ze zien er de consequentiesniet van in. Geen pesten)

Maar om een verhaal kort te maken, ik kan dus niet inloggen op mijn gmail. De vorige 2 keren lukte het wel, ik de mobiel
moest eerst opnieuw aangedaan worden. Dit heb ik inmiddels 3 keer gedaan en nog steeds kan ik niet inloggen ;(
Ik ben ten einde raad, want zonder mobiel mag ik niet op buitenrit. Het is een Galaxy s2.

Alvast ontzettend bedankt!

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 18:36

Het is al opgelost :)

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 16:52

Ik heb ook een vraag;

Op sommige site's word je op je telefoon gelijk door geschakeld naar de mobiele variant.
Kan je dit ook ook afschermen zodat je gewoon op de 'normale' site kan kijken?

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:56

Nog een poging tot hulp zoeken.. ik kan geen email meer versturen vanaf mijn telefoon..
Ik heb al een poging gedaan om de instellingen te veranderen maar niets baat.. HELP :o

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:56

ik heb ook een vraagje over de s2
als ik een foto van mijn paard in stal maak gaan de ogen oplichten op de foto.
kun je dit ook uitzetten?
op mijn camera kan dit namelijk wel.
verder heerlijke telefoon om mee te werken.

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:57

dide schreef:
Ik heb ook een vraag;

Op sommige site's word je op je telefoon gelijk door geschakeld naar de mobiele variant.
Kan je dit ook ook afschermen zodat je gewoon op de 'normale' site kan kijken?

Vaak staat er een knop op de site zelf om terug te gaan naar de normale weergave

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:00

marjoleinft schreef:
ik heb ook een vraagje over de s2
als ik een foto van mijn paard in stal maak gaan de ogen oplichten op de foto.
kun je dit ook uitzetten?
op mijn camera kan dit namelijk wel.
verder heerlijke telefoon om mee te werken.

Misschien de app oogkleur verwisselaar downloaden? Er zijn vast genoeg apps waarmee dat kan, alleen weet ik niet of er standaard iets op je telefoon voor staat. Of je moet je flitser uitzetten :p dat kan wel xD

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:37

Zo, net Kies geinstalleerd!

Was nog even een hele klus omdat mijn apparaat niet herkend werd!

Na enig zoeken: je moet bij Instellingen de USB instelling wijzigen van 'Massa opslag' in 'Samsung kies!

(misschien een tip voor mensen waarbij Kies ook het apparaat niet herkent en dus niet verbindt ... ;) )

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:51

ik meld me hier ook even omdat ik vooral benieuwd ben of iemand hetzelfde probleem heeft(gehad) als ik..

heb sinds 1januari ook een s2 en was er supergelukkig mee.. tot ik vorige week in de trein zat: ik wilde een spelletje gaan doen en haalde mijn telefoon uit mijn zak en toen was er nog niets aan de hand.. precies op dat moment kwam de conducteur de kaartjes controleren (nog voordat ik mn spelletje kon opstarten) dus: vergrendeling er weer op, hoesje braaf dicht en telefoon netjes in mijn broekzak gestopt..
toen de conducteur weer weg was pakte ik mijn telefoon weer en haalde ik hem van de vergrendeling af.. toen was mijn scherm opeens heel donker, nog donkerder dan wanneer die op spaarstand staat(waar die overigens niet op stond want mijn batterij was helemaal vol).
omdat ik t nogal vreemd vond en er op deze manier eigenlijk niets mee kon omdat ik amper wat kon zien heb ik hem weer vergrendeld en hem vervolgens direct weer van de vergrendeling afgehaald.. dit is echter niet gelukt want vervolgens kreeg ik een grijs scherm met horizontale 'highlights' (weet niet hoe ik t anders moet beschrijven).. dus opnieuw vergrendeld en ontgrendeld maar ik kon er niets meer mee.. toestel uit en aan geprobeerd te zetten en zelfs geprobeerd om de batterij er even uit te halen e.d. maar het hielp niets.. trilfunctie deed het overigens nog wel, ieder smsje/telefoontje voelde ik binnenkomen maar ik kon er niets mee..

dus woensdag naar de phone house geweest en daar wisten ze het ook niet.. hij is nu opgestuurd voor reparatie en hij zou met 2 weken weer terug moeten zijn.. ben benieuwd..

het toestel is nog nooit gevallen oid, er zit vanaf het begin een (harde) beschermhoes om..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 22:39

:wave:

Ik meld me ook even..

Ik heb de laatste tijd vaak dat mijn galaxy op autostand springt en uit zichzelf de voicetalk aanzet.
Iemand de oplossing?

En sinds vanmiddag herkent hij mijn WiFi ook niet meer van mijn thuisadres? :=
Op mijn laptop doet m'n internet het gewoon..

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:24

upendo schreef:

Ik meld me ook even..

Ik heb de laatste tijd vaak dat mijn galaxy op autostand springt en uit zichzelf de voicetalk aanzet.
Iemand de oplossing?

Heb je niet toevallig je wi-fi uitgezet?? :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 00:41

Liejn schreef:
upendo schreef:

Ik meld me ook even..

Iemand de oplossing?

Heb je niet toevallig je wi-fi uitgezet?? :=

Nou, nee, lampie brandt hoor :P

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:29

Ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem dat mijn telefoon uit zichzelf over gaat op voice talk, heb ik nu al een tijdje last van. :P