Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chaanttaall schreef:Omdat mijn abonnement bijna is afgelopen mag ik opzoek naar een nieuwe mobiel
Nu heb ik een site gevonden met een hele scherpe aanbieding (175 sms'jes, 175 belminuten, 400 mb voor 19,95 p/maand) nu kan je bij deze aanbieding kiezen uit verschillende telefoons, maar ik heb geen idee welke ik moet nemen.
Ik zit te twijfelen tussen:
-Htc one V
-Lg optimus L7
-Lg optimus 2x speed
-sony xperia U
Iemand ervaring met 1 van deze telefoons? Welke raden jullie aan of af?
Alvast bedankt!
chaanttaall schreef:Omdat mijn abonnement bijna is afgelopen mag ik opzoek naar een nieuwe mobiel
Nu heb ik een site gevonden met een hele scherpe aanbieding (175 sms'jes, 175 belminuten, 400 mb voor 19,95 p/maand) nu kan je bij deze aanbieding kiezen uit verschillende telefoons, maar ik heb geen idee welke ik moet nemen.
Ik zit te twijfelen tussen:
-Htc one V
-Lg optimus L7
-Lg optimus 2x speed
-sony xperia U
Iemand ervaring met 1 van deze telefoons? Welke raden jullie aan of af?
Alvast bedankt!
JoT schreef:Ik ben mijn Nokia N97 mini echt helemaal zat. Ellendeding, Nokia heeft zo afgedaan voor mij. Gelukkig zit mijn abonnement er in september op, dus ik mag fijn op jacht naar een nieuwe telefoon. Nu heb ik een leuke aanbieding gezien voor een iPhone 3GS. Op zich wel een redelijk ding dacht ik, maar hij is al wel een tijdje op de markt en de opvolger is er inmiddels ook al. Krijg je dan geen gezeur met updates e.d. omdat dit een ouder model is? Wie heeft er ervaring met deze iPhone?
Mijn andere optie is een HTC One V, waar ben ik beter mee af? De telefoon moet een goed bereik hebben, moet Android hebben, niet al te moeilijk te bedienen zijn, je moet er mee kunnen internetten en bellen en af en toe een fotootje maken zonder dat de telefoon crasht. Hoeft allemaal niet supersnel of superscherp te zijn, zo veeleisend ben ik dan ook weer niet.
Wie heeft er advies voor me?