[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denz

Re: Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 16:44

Romeo, Wat een schattig huis! Leuke tuin ook, lekker plattelands/ouderwets, hou ik wel van.
Wel behoorlijk aan de prijs zeg, of komt dat door de regio?

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 17:09

Het is in Naarden, dus het Gooi. Je hebt voor die prijs ook een 1 kamer appartement hier hoor. Pfff, soms is het wel lastig om hier te wonen.

Onze hoogste intresse gaat nu hier naar uit: http://www.funda.nl/koop/naarden/huis-4 ... elaan-109/
Is ook om de hoek bij mijn ouders en ik wil klussssen! Het staat al 2,5 jaar te koop dus wij ga flink onder de prijs bieden.
Er moet zoveel aan gedaan worden, nieuwe electra, nieuwe keuken/badkamer/toilet, stucwerk, muren doorbreken, muren moeten opnieuw etc. }>

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:11

Welkom Noukie!
Leuk huisje Romeo. Mooie omgeving volgens mij vrij uitzicht? Tuin ziet er wel ruim uit.
Ik hoop dat het gedoe om BKR snel over is Miep. Het zal allemaal wel goed komen maar het is zo irritant als er dus eigenlijk niks aan de hand is.

Kan iemand mij afhelpen van mijn 'te' dure smaak :o . We zijn net wezen winkelen voor een keuken. We zijn al eerder geweest en zijn nu de hele middag op gesprek geweest. Volgende week gaan we terug voor 3d tekeningen. Ben helemaal weg van de keuken, de materialen zijn echt om te :~ . Maar nu de afweging...een keuken koop je voor jaaaaaren....dus investeren wil ik best wel. Maar ja... ik ben helemaal gek van een Barletti keuken...maar mijn bankrekening minder :o .

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 19:17

Hahah dat is altijd vervelend Manjafiek als je een te dure smaak hebt.
Wij hebben al een keuken gekocht terwijl van ons huis nog maar net de fundering wordt opgemetseld :D
Wij zijn niet zo heel moeilijk daarin, gewoon gaan kijken en toevallig een (vinden wij ) prachtige keuken gezien. Net van het witte af, hoogglans, apothekerskast erin en allemaal apparatuur van AEG. Mooi donker houtskleurig werkblad erop. Er komt nog een andere kraan op en een inductie kookgedeelte, ook van AEG.
Ben er helemaal blij mee! Hier een plaatje:
O en kosten vielen mee vond ik. Keuken wordt in een iets andere opstelling, dan wordt ie 4.15m bij 1.35m. Dan incl combimagnetron/oven van AEG, koelkast van AEG, platte afzuigkap van AEG, inductiekookplaat van AEG en vaatwasser van AEG, spoelbak en kraan (weet zo 123 niet van welk merk, iig geen slecht merk), dan incl nieuw werkblad ook (vanwege de andere opstelling), apothekerskast, spotjes, opslag..euuhmm dat was het wel zo;n beetje voor €7000.

Afbeelding

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 22:31

zo dat is een mooie keuken! leuk dta je meteen bent geslaagd..bij ons duurde het iets langer maar dat kwam omdat we een rare ruimte qua maten dan hebben voor de keuken. maar we hebben nu een interieurbouwer erop los gelaten en die maakt het precies passend!
Ook voor de badkamer zijn we nu rond, mooie offerte laten maken en die wordt het! ben zelf helemaal weg van het badmeubel, van Assenti, zal even kijken of ik een foto kan vinden..

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 22:39

Afbeelding
de wasbak is van wit mat materiaal en heeft een easydrain in de hele lengte achterin, zodat de onderkasten (wij hebben lichter hout gekozen) alle ruimte hebben. Erbij een kolomkast. in de spiegelkast is ook ruimte..
detailfoto:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 23:09

Hee Josefien, wij hebben ook precies die gekozen voor onze badkamer (ook lichter hout)! Maar dan wel met 1 brede wasbak.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 00:09

miep1979 schreef:
Het wordt steeds vreemder, we kregen te horen dat het ging om kredieten bij onze bank, die van 2004 van vriendlief en die van 1998 van mij....... vriendlief is bij zijn bank geweest, helemaal geen krediet afgesloten in 2004 dus een verklaring hiervan meegekregen, ik heb mijn bank gebeld maar aangezien mijn rekening is gewijzigd in en/of zou dit krediet helemaal niet geregistreerd meer staan :?

Schiet mij maar lek :D

Pff wat een gestress zeg!! Hopelijk wordt het gauw opgeheven allemaal en kan jullie hypotheek gewoon doorgaan!!
Die stress is echt rot.. voor ons is het (gelukkig) veelal positieve stress, maar ook positieve stress kost VEEL energie, merk dat ik echt even op ben :o

Zahlina, wat gaaf dat je jeugdliefde hebt opgezocht!! Wil geloven dat het daar bloedheet is!! Zijn er dan plekjes met meer wind??

Romeo, mooi huis!! Naarden is niet ver van Almere :P

Cruesli, prachtig huis!!! Helaas hebben wij net een huis gekocht :P Ligt ook heel erg uit onze buurt, dus ik denk niet dat ik iemand voor jullie huis weet... hoop dat jullie snel mensen vinden!

Whaha, Manjafiek heeft last van te-dure-spullen-willen :P Ik ben blij dat bij ons net alles nieuw erin zit :=
Het is idd zo dat het járen meegaat, maar het moet wel leuk blijven :P Is er geen barletti-look-a-like? :P

Cruesli mooie keuken!!! Zelf ben ik niet zo van het 'moderne' maar ik vind het totaalplaatje wel mooi :j

Nou, wij hebben vrijdag heel burgelijk samen een dagje rondgekeken en geshopt :P Stofzuiger en frituurpan (onmisbaar :') ) gekocht en nog meubels wezen kijken. In eerste instantie hadden we wat bij Leenbakker gezien, maar ze waren daar úiters klantonvriendelijk :roll: toen had ik het al gehad zeg maar.. hij ging 1 klein kastje bestellen daarvan (serie staat niet meer uit en ze vonden het maar raar dat we het niet wilde kopen zonder dat we het gezien hadden :+ ) zodat we konden zien hoe het hout was enzo..
Naja, deur van Trendhopper zit letterlijk naast die van Leenbakker, dus wij even binnehopsen en een giga mooie set gezien :+: wel gelijk 3x zo duur als die bij LB maar ja, net zoals bij Manjafiek, deze spullen gaan wel een poos mee en het is echt onze smaak. Als NL zou winnen die avond, mochten we ze me 10% korting komen halen.. nou wij nadenken en ja hoor, NL gewonnen, dus we zijn ze maar gaan bestellen := Zit alleen ook nog een HEEL gave kast bij, die is niet prioriteit dus die hebben we nog niet genomen, maar die komt er wel. Even doorsparen, aangezien we een heel huis in moeten richten en die kast dus ook later kan :o
En vandaag maar begonnen met inpakken :P Ben blij dat ik alleen m'n eigen spullen hoef te doen en niet een heel huis :+ Alsnog wel veel werk, veel uitzoekwerk van wat gaat er mee, wat niet en wat kan ik weggooien :P Was wel een bloedhete dag om in te pakken, maargoed, ben wel een heel eind opgeschoten en nu kan ik van de week even flink aan m'n eindscriptie voor school trekken :)

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:06

Leuk is dat he spullen inpakken ;-). Ik ga vandaag ook weer verder met inpakken.

Het is overigens ook wel een beetje de apparatuur die wij kiezen die de keuken duur maakt. Wij willen erg graag Siemens of Miele. Dat zijn nu eenmaal betrouwbare maar ook dure merken. Naast de standaar apparatuur zoals een vaatwasser wil ik graag een cooker bijv. Het kookeiland krijgt dan ook nogeens een speciale afzuigkap die uit het eiland omhoog komt en er weer in verdwijnt :o .....dus ja...ik kan wel 'look a like' willen maar aan apparatuur geven we tussen de 5 en 7 duizend euro uit...oeps. Dan heb ik nog geen keuken :D .

Waar we nu voor kleur naar neigen is acacia grijs (hout)...dat is idd de kleur van jullie badkamermeubel. Met crystal grijs/wit (hoogglans) deurtjes. Het hout is voor de hoge kasten, de bar en de losse elementen. Het kookeiland en de lage kasten worden dan crystal grijs/wit. Om het geheel een stoere, iets meer robuuste uitstraling te geven willen we een antrasiet dik werkblad wat gebrand is (dus niet glad). Daarnaast een mooie inductiekookplaat 5 'pitten' (het zijn geen pitten maar weet niet hoe het heet) Ja....en dan het plaatsen nog.... dus ik schrok wel van de prijs. Degene bij wie we zijn geweest gaat zijn best doen en ik hoop dat we er uit gaan komen wat hij is wel ontzettend gaaf.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:46

Onze keuken en badkamer zitten er al in, maar het is wel echt onze smaak (al had ik bij het aanrecht liever een houten blad gehad, maar dit staat ook erg mooi)
Afbeelding

En de badkamer, vind die donkere tegels op de vloer erg mooi :j Hij lijkt erg klein, in het echt is het iets ruimer. Maargoed, het is een appartementje dus geen giga-badkamer :P
Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:50

Jeetje , wat hebben jullie allemaal een moderne smaak zeg :o

Is wel mooi hoor , maar dan voor in een showroom of een blaadje , voor in huis moet het voor mij toch wat warmer en gezelliger zijn , verschrikkelijk al dat vierkante zwart-wit :P

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:53

Ik hoef dat idd ook niet in m'n huis :n :P
Maar zo om te zien vind ik het wel mooi!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:53

Ik hou er ook wel van dames :9 alleen ik voeg er op of andere manier altijd wel, dit zijn vriendlief zijn woorden hoor, iets oudbolligs aan toe waardoor het een mix van oud en nieuw word :=

Zelf hoeven wij alleen een andere vloer en een andere vlier in de badkamer, als er nog genoeg centjes zijn graag een qoocker in de keuken :P

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:55

Ik houd juist echt onwijs van strak en modern. Zit nu ook in strak wit met wat zwarte meubels en paar hele kleurige accenten, heerlijk! :) Waar ik ga kijken is ook alles al opgeknapt, nieuwe keuken en badkamer erin.. prima! (ik ben zelf écht geen klusser en met beperkt budget in Utrecht dus maar liever kant en klaar...)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:01

Bij mij vielen als koper huizen die zo eng wit / zwart / vierkant waren ingericht , echt direct af :P

Dan kan een huis van buiten nog zo leuk zijn , als je eerst al die witte plavuizen en die "klinische" rommel eruit moet hakken voordat het een beetje huiselijk wordt , dan wordt het veels te duur :P

Zo'n witte keuken en badkamer zijn echt direct afknappers. Het scheelt al een heel stuk als er nog een ander kleurtje bij zit :)

Maar ook dat je vaak die keukens of badkamers ziet tegenwoordig met zo'n wasbak die er een stukje uit komt , ik zie mezelf al constant tegen die rot scherpe hoekjes opbotsen terwijl ik langs de aanrecht heen en weer werk , hihi :P

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:07

pmarena aan de andere kant is zwart / wit voor de badkamer en het toilet wel zo tijdloos dus ik me voorstellen dat veel mensen hiervoor kiezen, makkelijk te verkopen op den duur :D

Een stalgenoot van mij heeft had toilet en badkamer in creme met bruin, geen dagelijkse keuze van de mensen, maar wat is ze er blij mee :P je ziet nu niet wat voor laag stof erop ligt en ze is geen poetsdiva die straks alle tijd heeft om alles spik en span bij te houden :+

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:20

Daar heb je ook een punt Miep! :D
Ik moet zeggen, ik bven van mezelf echt rommelig en juist dat strakke maakt dat ik ook zorg dat alles een beetje netjes houd. Voor mij heeft t dus juist voordelen :D Maar vind t ook mooi. Snap jullie punt van huiselijkheid en gezelligheid zeker ook weer :j Gelukkig is er veel keus :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:28

Nu is crème met bruin ook wel erg jaren 80 hoor :P

Maar zwart-wit , ik weet zeker dat ik niet de enige ben die daar enorm op afknapt :)

Je hoeft natuurlijk niet meteen een gifgroene keuken te nemen , maar al is het bvb. maar vanille met hout ofzo , was voor mij als koper echt zo'n opluchting als er iets "warmers" in zat :P

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:37

Ik hou ook wel van wit hoor, lekker tijdloos en alles past erbij.
Onze verdieping wordt zelfs grotendeels wit, heerlijk lekker licht.

Beneden een witte keuken, maar dan wel een houten vloer. Het moet ook niet te modern en clean worden.

Bij mij vallen juist de gekleurde keukens en badkamers meteen af.... wit kan ik altijd wel mee leven, maar gekleurde tegels zijn echt zelden meteen mijn smaak.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:39

Doe mij maar heel lichtgele muren , ook lekker licht maar dan net iets gezelliger :)

Nemen jullie echt hout voor de vloer ? :)

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:41

Ja, bij Maaike besteld... altijd al willen hebben een houten vloer :) (alleen beneden dan hoor)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:44

Mijn vorige woning had een woonkamer met een creme met een vleugje geel plafond en gele wanden :9 gezellie hoor :P had geen zonlicht in huis dus dan haal je het zonnetje zelf binnen :+

Ja ik wil wel een klassieke houten vloer

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:05

Ik wilde ook altijd heel graag een houten vloer geeft zo'n fijne warme uitstraling aan je huis :j

Bij mijn huis dat nu te koop staat viel ik er dan ook helemaal voor , dat was echt een rijtje van plusjes als je zo die advertentie zag :+

Mooie meuren met een subtiel kleurtje , houten vloer , terra-crème badkamer met douche en ligbad met bubbels , keuken in vanille-kersen-zwart composiet en licht terra vloer , hardhouten vloer in de kamer....ik was overstag :P

Maar nu wil ik NOOIT meer een houten vloer , waardeloos joh !

Gelukkig heb ik die les geleerd bij een huis dat er al 1 had , anders had ik misschien wel op eigen kosten een houten vloer laten leggen :=

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:11

Waarom vind je een houten vloer waardeloos :?

Ik ben er wel van overtuigd dat ik proefstukjes mee wil nemen en deze hier neer wil leggen, ik zelf had een licht beuken vloer, perfect gerust 3 maanden niet dweilen en geen haan die het zag := mijn vriend had een donker eiken vloeren, prachtig vond ik hem, tot ik hier introk :( kan elke dag wel dweilen :( elk vlekje zie je :(

Daarom wil ik heel graag proefstukjes uitproberen om zometeen echt een goede keuze te maken :j

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:16

Wij hebben een Jatoba vloer...
Over een paar jaar komt er natuursteen in...
Echt een hél deze vloer. Schitterend om te zien, maar je zuigt en dweilt je het schompes!