Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. We zijn net wezen winkelen voor een keuken. We zijn al eerder geweest en zijn nu de hele middag op gesprek geweest. Volgende week gaan we terug voor 3d tekeningen. Ben helemaal weg van de keuken, de materialen zijn echt om te
. Maar nu de afweging...een keuken koop je voor jaaaaaren....dus investeren wil ik best wel. Maar ja... ik ben helemaal gek van een Barletti keuken...maar mijn bankrekening minder
.
miep1979 schreef:Het wordt steeds vreemder, we kregen te horen dat het ging om kredieten bij onze bank, die van 2004 van vriendlief en die van 1998 van mij....... vriendlief is bij zijn bank geweest, helemaal geen krediet afgesloten in 2004 dus een verklaring hiervan meegekregen, ik heb mijn bank gebeld maar aangezien mijn rekening is gewijzigd in en/of zou dit krediet helemaal niet geregistreerd meer staan![]()
Schiet mij maar lek

Ligt ook heel erg uit onze buurt, dus ik denk niet dat ik iemand voor jullie huis weet... hoop dat jullie snel mensen vinden!
Ik ben blij dat bij ons net alles nieuw erin zit 
Is er geen barletti-look-a-like? 

Stofzuiger en frituurpan (onmisbaar
) gekocht en nog meubels wezen kijken. In eerste instantie hadden we wat bij Leenbakker gezien, maar ze waren daar úiters klantonvriendelijk
toen had ik het al gehad zeg maar.. hij ging 1 klein kastje bestellen daarvan (serie staat niet meer uit en ze vonden het maar raar dat we het niet wilde kopen zonder dat we het gezien hadden
) zodat we konden zien hoe het hout was enzo..
wel gelijk 3x zo duur als die bij LB maar ja, net zoals bij Manjafiek, deze spullen gaan wel een poos mee en het is echt onze smaak. Als NL zou winnen die avond, mochten we ze me 10% korting komen halen.. nou wij nadenken en ja hoor, NL gewonnen, dus we zijn ze maar gaan bestellen
Zit alleen ook nog een HEEL gave kast bij, die is niet prioriteit dus die hebben we nog niet genomen, maar die komt er wel. Even doorsparen, aangezien we een heel huis in moeten richten en die kast dus ook later kan 
Ben blij dat ik alleen m'n eigen spullen hoef te doen en niet een heel huis
Alsnog wel veel werk, veel uitzoekwerk van wat gaat er mee, wat niet en wat kan ik weggooien
Was wel een bloedhete dag om in te pakken, maargoed, ben wel een heel eind opgeschoten en nu kan ik van de week even flink aan m'n eindscriptie voor school trekken
. Ik ga vandaag ook weer verder met inpakken.
.....dus ja...ik kan wel 'look a like' willen maar aan apparatuur geven we tussen de 5 en 7 duizend euro uit...oeps. Dan heb ik nog geen keuken
.
Hij lijkt erg klein, in het echt is het iets ruimer. Maargoed, het is een appartementje dus geen giga-badkamer 

alleen ik voeg er op of andere manier altijd wel, dit zijn vriendlief zijn woorden hoor, iets oudbolligs aan toe waardoor het een mix van oud en nieuw word 
Waar ik ga kijken is ook alles al opgeknapt, nieuwe keuken en badkamer erin.. prima! (ik ben zelf écht geen klusser en met beperkt budget in Utrecht dus maar liever kant en klaar...) 

je ziet nu niet wat voor laag stof erop ligt en ze is geen poetsdiva die straks alle tijd heeft om alles spik en span bij te houden
Maar vind t ook mooi. Snap jullie punt van huiselijkheid en gezelligheid zeker ook weer
Gelukkig is er veel keus

(alleen beneden dan hoor)
gezellie hoor
had geen zonlicht in huis dus dan haal je het zonnetje zelf binnen 

mijn vriend had een donker eiken vloeren, prachtig vond ik hem, tot ik hier introk
kan elke dag wel dweilen
elk vlekje zie je