EstherMe schreef:ok
die galaxy is ook wel mooi idd!
Hey!
Vind je de spica in het wit met limegroen niet mooi? De Spica is namelijk wat sneller dan de Galaxy!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Luanaa schreef:Celinee_ schreef:Maar je hebt ook verschillende restaurants, met allemaal 10 levelsBen nu bij restaurant 2. Haha ik voel me net zo'n game verslaafde
. je hebt 5 restaurants
x_spekkie_x schreef:MEEST GESTELDE VRAGEN OVER DE SAMSUNG STAR (S5230) / SAMSUNG QWERTY (B4310)
ALGEMEEN
Wat is nou het verschil tussen de Samsung Star en de Samsung Qwerty?
De telefoons zijn vrijwel gelijk, de Samsung Qwerty (B4310) is eigenlijk gewoon een Samsung Star (S5230) mét toetsenbord.
De verschillen tussen de twee toestellen:
Formaat verschilt niet heel veel. Qwerty is iets dikker (halve cm).
Display van de Qwerty is kleiner (320 x 240 pixels ; 2.6 inch) dan de Star (240 x 400 pixels ; 3 inch)
Camera verschilt. Qwerty 2mp, Star 3mp.
Qwerty heeft een extern toetsenbord. Star niet.
LauEef schreef:x_spekkie_x schreef:Display van de Qwerty is kleiner (320 x 240 pixels ; 2.6 inch) dan de Star (240 x 400 pixels ; 3 inch)
Was dit als antwoord op mijn vraag? Want het is toch 320x240 (ja, ik had het omgedraaid?)?
x_spekkie_x schreef:Ik dacht dat het spelletje het formaat had van 240x400 en dat past dus niet
Maar het kan inderdaad ook voorkomen dat spellen van 320x240 niet passen omdat er soms nog een soort touchscreen toetsenbord onder komt en dus een deel van je spel wegvalt. Je kunt dit alleen per spel bekijken, want ieder spel is weer anders en er zijn vaak geen speciale Samsung Star/Qwerty spellen
Maar mijn opmerking sloeg op het feit of je niet wist of de Qwerty een kleiner scherm had, en dat is dus inderdaad het geval