Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Ik heb vandaag bijzonder weinig bespaard ben ik bang... Zag op oude wedstrijdfoto's dat ik mijn 'thuis cap' al ruim 11 jaar heb. Het was toen een van de eerste Samshields. In het begin voor de wedstrijden gebruikt, later voor het gewone rijden.
Heb gisteren een nieuwe Kask star lady Navy besteld en die komt vandaag binnen.. Ben benieuwd of ze gaat passen. Als ik hier ook weer 10 jaar mee kan rijden een flink aantal keren per week, dan is is €599 te doen.
Ik twijfelde heel erg, maar mijn vriend zei dat ik niet moest zeuren want als je een helm 10 jaar kunt gebruiken minstens 250x per jaar... Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in.
[ [url=m/xpUWrj.png]Afbeelding[/url] ]
Annash schreef:Vijf jaar!
Nou woonde ik vijf jaar geleden nog in de UK (ik heb dit huis nu 2,5 jaar), dus dat kon sowieso niet, maar poeh... dat krijg je nu niet meer volgens mij. Ik heb net nog even gekeken en zie vooral 1- en 2-jarige contracten. Ik denk dat het voor mij wel loont; zijn er nog providers waarvan jullie zeggen: wegblijven? Volgens mij zijn er vorig jaar met de hoge prijzen vooral problemen geweest bij de kleinere leverancies (al dan niet omgevallen)? Ik zal eens zoeken wat in Nederland de grootste zijn, heb echt geen flauw idee.
moonsparkle schreef:Zijn er hier ook zzpers met een aov? Ziekte kunnen we een paar maanden opvangen, maar soms denk ik weleens wat als mijn man arbeidsongeschikt zou raken voor het werk wat hij nu met veel plezier doet. Maar ik vraag me ook af wanneer je daar recht op hebt? Als je ook echt geen alternatief werk kunt doen of ook als je je huidige functie niet meer uit zou kunnen voeren bijvoorbeeld? En ik begrijp dat de verzekeringen wel erg prijzig zijn.