Iets eerder in dit topic heb ik al het een en ander beschreven maar wil het topic niet overnemen met mijn ellende.
Maar in het kort is er wel iets mis met de constructie. Zowel binnen als buiten en dus komt er begin volgend jaar een grondige renovatie. Maar de vraag is nog steeds wat er gaat gebeuren, ze blijven best wel stil bij de woningbouw.
De buitenkant moet helemaal gestript want de steenstrips laten los, er is een vocht probleem en de houten latten trekken krom.
Binnen moet de badkamervloer gedaan worden, leuning bij de trap gemaakt, vlizotrap vervangen want die zit niet goed dus gevaarlijk. Ik heb een WTW die niet goed werkt. Voor zover ik weet willen ze extra roosters in het plafond gaan maken dus het plafond zal gedeeltelijk open moeten.
Over een week of 6 krijg ik de sleutel van de vervangende/tijdelijke woning. Nieuwbouw in dezelfde wijk. Als ik wil kan ik daar blijven maar ik zit nu op een hele fijne plek dus ik wil graag weer terug.
Maar van de 16 woningen komen er tot nu toe maar 3 mensen terug....dus dat zegt wel genoeg hoe klaar men ermee is.
Ik ook.....

We hebben nogal wat keren de krant gehaald
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/154317 ... ld-in-norg