Hier nu vooral aan het focussen op de badkamer boven. Stortbak op z'n plek, fermacell op de vloer leggen, tegels gekocht voor de vloer en de wand, douche nu voorbereid op waterdichtheid met een coating.
Daarna komt het stuccen van de hele bovenverdieping toch wel akelig dichtbij
Vinden we allebei een beetje spannend, maar mijn vriend heeft in ons vorige huis ook veel zelf gestuct (met succes) en als het echt niet lukt bellen we gewoon een stucadoor die het over een jaar komt stuccen

we zijn nu klaar met slopen en de professionals nemen het een beetje over met opbouwen. Ze zijn nu bezig met de waterleidingen omleggen van wc en badkamer en de muren van de badkamer (die gesneuveld waren bij het slopen
) opnieuw opbouwen. Donderdag komen de zwaluwstaartvloeren erin en kan de stukadoor komen voor de badkamer en wc. Dan kan de installatiemonteur de nieuwe leidingen voor de CV ketel gaan aanleggen. Krijg hopelijk vandaag de offerte van de elektricien en dan kunnen de nieuwe plafonds erin in woonkamer en slaapkamers. Moet nog een stukadoor kiezen , vandaag is er eentje van Werkspot langsgeweest voor offerte en donderdag komt nog een andere… moeilijk hoor al die keuzes. Ik wil echt niet weten wat het hele grapje me uiteindelijk gaat kosten
maar goed, dan heb je wel een heel mooi huis als het goed is…

m’n ouders helpen gelukkig heel veel! 

gelukkig door goede beschermkleding en veeeeel ducttape niemand gewond geraakt 

Zo op de foto's te zien heb je echt een gaaf huis gekocht. Veel succes!
) uiteraard nog niet af. Het koofje voor de shampoos wordt wit gestuct. Er komt tussen de tegels een lichte voeg. 

(dit zijn twee triple ramen)

lekker dan. Oude vensterbank gewoon helemaal afgebroken! Zat onder de houten vensterbank ombouw die er op de foto nu voor staat. We willen wel weer een hele diepe vensterbank, dus heb afgesproken dat ik een aantal plank dragers ga halen en die gaan ze er dan onder monteren voor de stevigheid. De nieuwe vensterbanken worden namelijk op de oude tegelvensterbanken verlijmd, maar ja, met hoe dit afgebroken is kan dat niet!
. Wel fijn dat je het helemaal je eigen kan maken.