Ex begint ineens haast te krijgen dus ben bang dat ik toch tussentijds elders onderdak moet gaan vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik zag een leuke woning voorbij komen.. maar.. bijna 2 hectare grond is me weer teveel. Het is ook nooit goed
Saul schreef:Wat leuk! De achtse barrier daar kom ik vandaan!
Wat een prijzen joh![]()
En er zal ook nog flink over geboden worden denk ik? Ik duim voor je !
Edit echt op een steenworp afstand van mij
idinn schreef:Nee in Beltrum.. waarbij ik vorige keer ook dacht: mwuah als je de deur uit stapt wordt je van je sokken gereden. Met een autoschadebedrijf als buren. Dus geen poging om te bezichtigen gedaan. Toilet en badkamer waren wel leuk retro
listiglistje schreef:Saul schreef:Wat leuk! De achtse barrier daar kom ik vandaan!
Wat een prijzen joh![]()
En er zal ook nog flink over geboden worden denk ik? Ik duim voor je !
Edit echt op een steenworp afstand van mij
Ja bizarmaar Eindhoven is duur, alle steden denk ik.
Onder de 3 ton koop je hier weinig, flatjes gaan vanaf 270 in Eindhoven ongeveer.
Hahaha ik hoop er wat bovenop,duimen...
karuna schreef:idinn schreef:Nee in Beltrum.. waarbij ik vorige keer ook dacht: mwuah als je de deur uit stapt wordt je van je sokken gereden. Met een autoschadebedrijf als buren. Dus geen poging om te bezichtigen gedaan. Toilet en badkamer waren wel leuk retro
Die is wel leuk. Autobedrijf valt mee, tenminste ik hoor daar buiten werktijd als ik er langskom geen woeste geluiden.
opisop_shop schreef:Sodeju dat is dan ook een mega duur badkamermeubel hahaha