Ga eens kijken naar dat pink stuff

Edit, hebben ze geen website

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
chanicha schreef:Gootsteenputje en ringen met stenen doenlijk met backing soda met azijn, werkt als een tierelier![]()
ontherun schreef:fetisje schreef:Zou the pink stuff ook bij ovens werken
Jep, werkt als een tiet. Ik doe eens ik de zoveel tijd oven ermee en hij is als nieuw. Wat doe ik er eigenlijk niet meeIk ben fan. Maar ik ben dan weer geen fan van dasty, dus ik ben raar.
Olympia96 schreef:Voor de Noorderlingen die Pink Stuff willen aanschaffen, de prijs bij Op=Op (wel ff checken bij winkel of ze het hebben, zijn franchise winkels) zijn enorm veel goedkoper dan rest via internet. [ [url=m/LJidB2.jpg]Afbeelding[/url] ]
chanicha schreef:Gootsteenputje en ringen met stenen doenlijk met backing soda met azijn, werkt als een tierelier![]()
Suzanne F. schreef:Hoe is de spuitfles van Pink Stuff? Ik zag dat ze ook een badkamerreiniger hadden, een spray.
PSvanLot schreef:Ik ben ook niet zo'n fan van Dasty. Je moet er altijd met een natte doek achteraan want het laat op een gegeven moment een waas achter op je spullen en het is ook echt niet zo goed voor het materiaal.
Gebruik het af en toe wel, want het ontvet super.
Ik wil ook eens naar PS om te proeberen.
Nielojram schreef:Ik heb een beetje 'het weer' in mijn vloertegels in de douchecel.
Op de plek waar mijn (curver=plastic) krukje staat.
Ik clean mijn douchecel met HG, en CIF bleek, maar ik krijg die vlekken er niet uit.
Tips?
Morrie schreef:Ik heb kalkplekken op mijn tegels in de douche. Het zijn tegels met een anti sliplaag erop, volgens mijn man mag daar geen azijn of antikal op. Maar wat dan wel?