Prairy schreef:Varekaj is Belgisch
Oeps... ik ga straks echt een uurtje liggen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Faelinn: oei das echt jammer ja. Hopelijk vind je iets gelijkaardig. Komt goed! Wat wil jij weer gaan studeren? En welke diploma’s heb je al?
poes schreef:denice schreef:Mijn vriend doet er nu een, 18.000 euro.
Dat valt goed meewaar is dat?
Faelinn: oei das echt jammer ja. Hopelijk vind je iets gelijkaardig. Komt goed! Wat wil jij weer gaan studeren? En welke diploma’s heb je al?
Wat een verhaal VanHuisUit! Het is toch regelmatig echt een zoektocht. Goed idee om je bij te scholen en mooie plannen!
Wij zijn de living aan het herinrichten. Was heel erg nodig. Straks verf en behang gaan kopen.
Prairy schreef:Wat ik begreep van een Belgische collega, is dat het Belgische systeem een soort gouden halsband iseens je ergens zit is het volgens mij vrij vervelend om van baan te wisselen.
Zonnebloem92 schreef:Ik krijg pas volgende maand mijn vakantiegeld. Mijn werk is een beetje bijzonder haha.
Ik wil de stoute schoenen aantrekken en om meer reiskosten vragen (ja niet eens meer loon) ik rijd 76 km per dag en ik krijg zo'n 4 cent per kilometer. Vooral met de benzine prijzen moet ik er nu flink op toeleggen om überhaupt op mijn werk te komen.
Nu nog moed verzamelen.
Zonnebloem92 schreef:Ik krijg pas volgende maand mijn vakantiegeld. Mijn werk is een beetje bijzonder haha.
Ik wil de stoute schoenen aantrekken en om meer reiskosten vragen (ja niet eens meer loon) ik rijd 76 km per dag en ik krijg zo'n 4 cent per kilometer. Vooral met de benzine prijzen moet ik er nu flink op toeleggen om überhaupt op mijn werk te komen.
Nu nog moed verzamelen.