[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 11:04

Mooi <3

JolisaJ

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 11:24

Wat een knap ding <3

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 11:40

Stoere pony. Die gaat vast prachtig uitgroeien.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 10:25

DeniseES schreef:
Ahhh die 3e foto is wel heel leuk hoor! Kleine draak

Haha ja die zat bijna op m'n scheen _O-

gett schreef:
Kan niet wachten op Dije zijn foto's.
Jullie hebben een pracht plekje en je verteld ook altijd zo enthousiast :D

Ik ook niet! :oo :):)
Dankjewel :D Ik ben ook heel enthousiast haha, leuk dat 't zo doorvalt in m'n verhaal :P

Coconut schreef:
Wat een prachtig beest! <3

rocymax schreef:
Mooi <3

JolisaJ schreef:
Wat een knap ding <3

Dankjulliewel :+:

Malenka schreef:
Stoere pony. Die gaat vast prachtig uitgroeien.

Dankje! :D Ben inderdaad heel benieuwd hoe ie uit gaat groeien! Wel al een stukje groter dan ik had verwacht/gehoopt denk ik :') Nja.. dan kan ie er makkelijk bij _O-

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 11:23

Weer een weekje verder :D 18 t/m 24 mei!

Ook deze week weer begonnen met 2 cursusdagen (die van vorige week gehaald met een 100% score =:) ) en gelukkig ben ik niet alleen :+:

Afbeelding

Na afloop gelijk een lekker rondje met Jay gedaan <3

Afbeelding

En daarbij een zwemvijver gevonden! Althans, zo staat ie hier in de omgeving bekend.. moet het nog steeds eens testen :=

Afbeelding

Jay krijg ik nooit zo ver om het met mij te testen, dat weet ik in ieder geval al _O- Ogen op stokjes :')
Dus hopelijk wordt Tamme ooit nog weer zo fit om hier naartoe te kunnen rijden en lekker met mij te kunnen zwemmen <3

Afbeelding

Weer bijna thuis..

Afbeelding

Wat is het weitje toch mooi geworden <3 Kan niet wachten tot de paarden hier lekker kunnen lopen :+:

Afbeelding

Grapjurk is 't :')

Afbeelding

En weer even heerlijk in m'n hangmatje bungelen <3

Afbeelding

Wilg jarig!!! Dus een gehele-dag-durende-birthday-diner in de wei :D Zo doen wij dat <3
21 jaartjes jong alweer.. :oo Y)(^)

Splashy er gezellig bij :9 <3 Met de buizen nog in de wei, ging lang goed! Sterker nog: ze waren er als de dood voor en bleven mooi binnenin lopen :')

Afbeelding

Maar toen Splash er lucht van kreeg dat ze van de wei moesten, ging ie rondjes rennen...... :oo De eerste 83x dat ie een rondje rende (ja echt... waar ik het geduld vandaan haal....... :roll: ) sprong ie RUIM over de buizen heen... maar ineens......

Afbeelding

^) _-:( 1 buis minder.... Voortaan halen we (lees: Kevin :7 ) dus gewoon alles uit de wei voordat ze erop gaan _O- Maar tis zóveel werk!!

Jay nog lekker gelongeerd deze week :D We klikken momenteel even niet zo goed meer als we samen rijden, dus had ik iets anders bedacht om samen te gaan doen.. en dat was wel even fijn <3

Afbeelding

Daarna mocht ie ook lekker grasjes eten :9

Afbeelding

Misschien kun je volgend jaar ook weer af en toe op de grote wei, met een vriendje :+: Nu nog even oppassen qua hoefbevangenheid... ik stel me vast weer aan :') maar better safe than sorry!!

Afbeelding

De bloemetjes in de trog doen het ook super! Echt een leuk gezicht! :D

Afbeelding

Konijnio's lekker verwend :9

Afbeelding

Afbeelding

Splash verwend zichzelf wel :') <3

Afbeelding

De acacia bomen staan in bloei, wat ruikt dat ont-zet-tend lekker! Jammer dat ik dat niet in het topic kan zetten :P

Afbeelding

En omdat het ook zulk heerlijk weer is, hebben we besloten om in de tuin te gaan kamperen tussen de paarden :D Vouwwagentje uit de schuur gehaald, neergezet... maar op het moment dat we 'm open wilden klappen bleek dat ie op slot zat.. na even zoeken/bellen bleken deze sleuteltjes nog bij mijn ouders thuis te liggen :') Dan is een uur reisafstand net ff niet meer leuk _O- Dus... vouwwagentje weer terug de schuur in gedaan := Het idee was leuk hahaha

Afbeelding

Zo leuk om te zien dat de diertjes elkaar allemaal opzoeken <3 Brego en de katten :+: Nog eventjes wachten en we hebben Stormpje erbij, nu kunnen ze nog ff genieten van de rust _O-

Afbeelding

De paarden kunnen er ook weer tegenaan +:)+ :')
Kevin hoest, Splash is gestoord :') en Tamme heeft zo'n last van z'n artrose... eens kijken of we ze zo iets kunnen helpen..

Afbeelding

En weer een prachtige zonsondergang... never grows old... <3 <3

Afbeelding

Afbeelding

Brego even geleden een Bravecto-pil gegeven, om hem te beschermen tegen teken en vlooien, maar hij lijkt hier nogal op te reageren.... :(:) Tenminste, er is niets anders veranderd, maar ineens likt/kauwt/bijt ie heel z'n voetjes kapot... dus 's nachts maar inzwachtelen.. :(:) en hopen dat de pil snel uitwerkt!

Afbeelding

Spoiler:
Inmiddels is de pil uitgewerkt en likt/bijt ie ook niet meer op z'n pootjes... voor ons geen Bravecto meer :7

Om Wilg d'r verjaardag nog te vieren is m'n lieve vriendinnetje langsgeweest :+: Dat vraagt dan natuurlijk om een uitgebreide poetsbeurt <3

Afbeelding

Wilg vindt 't maar wat fijn <3

Afbeelding

En Denise stiekem ook <3 Lekker stel :+:

Afbeelding

Lekker samen chillen <3

Afbeelding

Máár! Dan maken we er natuurlijk gelijk helemaal een paardendagje aan <3 Dus Jay tevoorschijn getoverd :D

Afbeelding

Na het zien van deze foto snap ik steeds meer dat men vroeger dacht dat we zusjes waren _O-

Afbeelding

Wilgert weer terug in de wei zetten en nog even knuffelen :+:

Afbeelding

Afbeelding

Dije gooit steeds z'n waterbak om, of gaat er érg enthousiast in staan hengelen met z'n voorpoten. Dus hebben we een badje voor 'm gekocht :') Dije denkt er het zijne van :')

Afbeelding

Zelfs voordoen mag niet baten :')

Afbeelding

Samen in de bak rijden en m'n ouders (die het sleuteltje van de vouwwagen toch maar even kwamen brengen :P ) onder de druif :D Zo geweldig dit :+:

Afbeelding

Tamme deze week ook behandeld voor z'n artrose: een corticosteroïde injectie in z'n aangedane spronggewricht.. Hij had alleen een beetje veel verdoving gekregen :7 Dus we hebben 'm met man en macht overeind weten te houden :=

Afbeelding

Arme schat... :knuffel:

Afbeelding

En tja... ik had weer een leuk idee... :Y) Dus Kevin moest aan de bak.... := Even snel een tijdelijk tussenschotje gemaakt...

Afbeelding

Wannnntt!!!

Afbeelding

King en Minty kwamen onze familie versterken :+: Wat zijn ze leuk hè... <3

Afbeelding

Afbeelding

Of nouja... waren... ;( King is er natuurlijk inmiddels alweer niet meer.... |(
Hier heeft King al een snotneusje en is er in z'n ademhaling een ronk te horen. Vanaf dit moment zijn we dus ook al bezig met antibiotica :(:) Maar het heeft niet mogen baten... De lieverd..

Afbeelding

Z'n knappe zusje is er echter nog wel <3

Afbeelding

Even hallo zeggen tegen de buurvrouw :P

Afbeelding

Toch wel blij met alle foto's en filmpjes die ik altijd maak <3 <3 Lieve Kingie :+:

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 11:40

Wat een paradijsje hebben jullie toch, ik blijf van al je details genieten! Jammer inderdaad dat de geur van de acacia niet in het topic kan :+

En die konijntjes, zo jammer dat er eentje het niet gered heeft. Door al die konijnenspam van jou wil ik er ook weer :))

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:19

Ik geniet zó van iedere update die je plaatst <3

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:25

Princess_ schreef:

X2.

Ik word er altijd heel gelukkig van :o

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:00

Hier een stille meelezers. Lees altijd met veel plezier mee.

Maar wou toch even vragen of bij jullie bekend is dat een acacia heel erg giftig is voor paarden. Ik wist dat niet tot een tijdje terug bij ons op stal een van de paarden er bijna dood aan is gegaan. Boom is bij ons ook gelijk verwijderd. Stond niet in de wij, maar bij de inrit. Was een takje af en die heeft dat paard te pakken gehad. Niet veel van gegeten.

Ga weer stil mee lezen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:28

wauw wat een mooie update, maar wat een zorgen zeg. Tamme zijn artrose en arme konijntjes ;( :(:)

marjannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:54

Stille meelezer hier. Geniet elke keer weer van je stukjes.
Probeer voor brego eens de vlooien band van seresto. Wel iets duurder maar doe je lang mee en werkt super.
Lopen dagelijks met 3 honden door het bos en sinds deze banden geen teek meer gezien.
Plus 2 hondjes zijn zeer gevoelig voor vlooien hebben ze nu alleen dat band uitgewerkt is. Dus gelijk nieuwe halen en vlooien weer weg. Maar proberen het vaak voor te zijn.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-20 14:03

JolisaJ schreef:
Wat een paradijsje hebben jullie toch, ik blijf van al je details genieten! Jammer inderdaad dat de geur van de acacia niet in het topic kan :+

En die konijntjes, zo jammer dat er eentje het niet gered heeft. Door al die konijnenspam van jou wil ik er ook weer :))

Misschien is de techniek ooit zo geavanceerd dat 't wel kan :P
Ja, heel sneu... :(:) Maar uhmm... kom binnenkort maar 's shoppen hier dan!! :D :D

Princess_ schreef:

Xanthippe schreef:
Princess_ schreef:

X2.

Ik word er altijd heel gelukkig van :o

Haha :D Zo leuk!! :D :D En hier word ik dan weer gelukkig van :P :+:

conejo schreef:
Hier een stille meelezers. Lees altijd met veel plezier mee.

Maar wou toch even vragen of bij jullie bekend is dat een acacia heel erg giftig is voor paarden. Ik wist dat niet tot een tijdje terug bij ons op stal een van de paarden er bijna dood aan is gegaan. Boom is bij ons ook gelijk verwijderd. Stond niet in de wij, maar bij de inrit. Was een takje af en die heeft dat paard te pakken gehad. Niet veel van gegeten.

Ga weer stil mee lezen.

Hoi conejo! Wat fijn dat je als stille meelezer toch wat van je wilt laten horen om ons te waarschuwen! Lief <3 Maar inderdaad.. daar waren wij ook achter gekomen.. Beetje jammer, want er staan er een hoop in het bosje van de buurman.. (en eigenlijk vind ik ze erg mooi..) hebben ook steeds een hoop zaailingen in de wei, die wij er dan weer uittrekken. Paarden staan er nog niet op. Dus we moeten even gaan verzinnen hoe we dat gaan doen als ze daar wel komen. De takken hangen gelukkig hoog genoeg, zodat ze er niet bij kunnen en ze staan precies ver genoeg van ons hek weg, dat ze er op die manier ook niet bij kunnen.. maar als er in een storm ooit takken afvallen o.i.d. moeten we er wel erg in hebben! Dankjewel :) :+:

Mer1980 schreef:
wauw wat een mooie update, maar wat een zorgen zeg. Tamme zijn artrose en arme konijntjes ;( :(:)

Dankje Mer :+: Jaa.. helaas, hoort er ook bij -O- Ik hoop dat we Tamme weer een beetje op de rit krijgen, zodat we hier nog wat mooie ritjes mogen maken samen <3 DA is pas geweest en er zijn nog genoeg opties gelukkig; van een ander soort injectie tot stamceltherapie en nog van alles daartussenin, dus ik heb nog goeie hoop!

marjannuh schreef:
Stille meelezer hier. Geniet elke keer weer van je stukjes.
Probeer voor brego eens de vlooien band van seresto. Wel iets duurder maar doe je lang mee en werkt super.
Lopen dagelijks met 3 honden door het bos en sinds deze banden geen teek meer gezien.
Plus 2 hondjes zijn zeer gevoelig voor vlooien hebben ze nu alleen dat band uitgewerkt is. Dus gelijk nieuwe halen en vlooien weer weg. Maar proberen het vaak voor te zijn.

Hoi marjannuh! Nog een stille meelezer, zo lief!! :+: Dank voor het delen van je ervaring! Ik moet inderdaad maar eens kijken naar zo'n bandje. De katten hebben die wel en daar ben ik erg tevreden over. Wilde voor Brego alleen liever geen bandje, voor z'n vacht, maar ook voor de veiligheid (gezien z'n gedrag :') ), maar we moeten er toch maar aan geloven :j

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:48

Hey meis, hoe is het nu met Brego? Geen bravecto geven hoor, moet je eens de facebook groep … oh die is niet meer te vinden... onze hond werd er zo ziek van, schijnen heel veel honden aan overleden te zijn en heel veel problemen mee te hebben. Het is nu ook wetenschappelijk bewezen hoe giftig deze pillen zijn voor honden. Heel eng...

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:49

Brego is nog 'klein' daar man _O-

Jay <3 knapperd...

Kan je met Tamme niet met de trailer erheen? Even lekker zwemmen moet je toch ook nog wel gedaan hebben deze zomer :Y) en niet alleen in Dije zn zwembad :')

<3 Mn ouwe meisje <3 ik mis r altijd (helemaal als ik dat zo weer zie) maar ze heeft het zo goed bij jullie :+:

Jij bent een uitgerekte versie van mij _O- _O- _O-

Hoe had je überhaupt die 2 konijnen uit elkaar gehouden zonde ze steeds om te moeten draaien :')

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:55

Heel erg leuke updates heb je toch altijd...hoop dat het beter gaat met Tamme en zijn artrose, mijn oudje wordt ook steeds stijver, zo rot om te zien.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 15:06

BarbaraNova schreef:
Hey meis, hoe is het nu met Brego? Geen bravecto geven hoor, moet je eens de facebook groep … oh die is niet meer te vinden... onze hond werd er zo ziek van, schijnen heel veel honden aan overleden te zijn en heel veel problemen mee te hebben. Het is nu ook wetenschappelijk bewezen hoe giftig deze pillen zijn voor honden. Heel eng...

BarbaraNova schreef:
Heel erg leuke updates heb je toch altijd...hoop dat het beter gaat met Tamme en zijn artrose, mijn oudje wordt ook steeds stijver, zo rot om te zien.

Brego gaat nu weer goed hoor +:)+ Maar voor ons inderdaad nooit meer Bravecto :n
Thanks :D :D We doen er in ieder geval alles aan om hem zo soepel en pijnvrij mogelijk te houden!

DeniseES schreef:
Brego is nog 'klein' daar man _O-

Jay <3 knapperd...

Kan je met Tamme niet met de trailer erheen? Even lekker zwemmen moet je toch ook nog wel gedaan hebben deze zomer :Y) en niet alleen in Dije zn zwembad :')

<3 Mn ouwe meisje <3 ik mis r altijd (helemaal als ik dat zo weer zie) maar ze heeft het zo goed bij jullie :+:

Jij bent een uitgerekte versie van mij _O- _O- _O-

Hoe had je überhaupt die 2 konijnen uit elkaar gehouden zonde ze steeds om te moeten draaien :')

Hahahaha jouw reacties altijd _O- :')
Brego was inderdaad echt nog 'klein' hè!! Hij wordt duidelijk steeds meer volwassen nu... uiterlijk dan... _-:(
Dat zou ook nog kunnen ja.. dan hoeven we nog maar een klein stukje te lopen :+: Komt vast nog eens een lekkere zwemdag :D
Uitgerekte versie _O- :')

Ook weer even wat leuks <3 Ze zitten er inmiddels al een kleine week, dus werd wel tijd om ze voor te stellen! <3 We gingen voor 1, en kwamen terug met 5 := De eigenaresse moest minderen en ik kon ze niet laten zitten :+:

Waar we voor gingen, Nacho!! Een vienna-blauw-japanner rammetje, met blauwe ogen :+:

Afbeelding

Afbeelding

En deze stelletjes kregen we erbij; links: Sal(miak) en rechts: Pepper(mint)
Sal is een gecastreerd rammetje en Pepper is een mooi wit voedstertje met ook blauwe ogen :+:

Afbeelding

En deze twee lieverds; links: Burrito en rechts: (tof)Fey <3
Burrito is een gecastreerd rammetje en Fey is een fey-kleurige voedster

Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:34

Oh wat een scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjes <3 zo lief <3

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 18:08

Mer1980 schreef:
Oh wat een scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjes <3 zo lief <3

Haha ja hè <3 <3 <3 Ik krijg er ook maar geen genoeg van... moge het duidelijk zijn :') _O-

Afgelopen weekend zijn de baby's opgehaald.. -O- Van de week dus nog snel even een laatste 'fotoshoot' gedaan <3

Afbeelding

Ik ga ze zó missen!! Niet meer met z'n allen naar de deur vliegen als we aan komen lopen :+: Nu alleen Nibbit nog natuurlijk... Die blijft <3
Maar gelukkig zijn ze alle 3 naar vriendin/kennis gegaan <3 Dus ik zal er nog genoeg van voorbij zien komen :+: Bij de verhuizing hebben ze een paspoortje mee gekregen :P Zie hier die van de blauwe :D Die de naam Snuffy heeft gekregen <3

Afbeelding

En ook een cadeauboxje :D

Afbeelding

Zo leuk om te doen <3 <3 En werd met veel plezier ontvangen! :D
Hopelijk is het haalbaar om dat erin te houden, wanneer baby's het nest gaan verlaten :P

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 19:46

Yeaahhh gaan we weer!! :D Laatste week van mei 'alweer' :P 25 t/m 31 mei :D

Lekker knuffelen met King :+:

Afbeelding

Zelfs samen op de bank in slaap gevallen! :oo <3

Afbeelding

En lekkers geven :9

Afbeelding

Konijnen kunnen altijd zo heerlijk liggen..

Afbeelding

Zodat je een hartverzakking krijgt :') en er naartoe sluipt om te kijken of ze nog ademen :=

Afbeelding

Al kunnen katten er ook wat van _O-

Afbeelding

Snow op ons mooie lunchplekje :+:

Afbeelding

En weer nieuwe foto's gekregen van Storm die nog bij z'n moeder, broers en zussen aan het opgroeien is <3

Afbeelding

Flits kwam aanlopen met een babyhaasje... -O- Dankjewel voor je cadeautje Flits.... :7

Afbeelding

Wat een mooi diertje... :+: Helaas heeft ie 't niet gered...

Afbeelding

Nadat Flits daarna voor de tweede keer een haasje meebracht, en die helaas gelijk in de schuur verstopt op ging peuzelen... zijn we 'm daarna achtervolgd om te kijken of we het nestje konden vinden en veilig stellen..

Afbeelding

Maar Flits vond 't alleen maar gezellig om met z'n allen in de boomkwekerij te wandelen _O-

Afbeelding

Was ook wel mooi eigenlijk :+:

Afbeelding

Maar uiteindelijk toch maar opgepakt en meegenomen naar binnen...

Afbeelding

Waar ie lekker heeft liggen uitbuiken :')

Afbeelding

Thuiswerken deze week ook weer een succes :') Snooowwww....

Afbeelding

Heerlijk lunchen tussen de middag op ons paradijselijke plekje <3

Afbeelding

En een kiwi gekregen!!! :9 Vind het zó lekker!! Ook al ben ik er allergisch voor :')

Afbeelding

De framboos begint ook vruchtjes te geven :9 Ook allergisch voor :') +:)+ Maar eentje kan wel :D

Afbeelding

Mooie klaprozen bij ons nieuwe hek <3 Ben zo gek op die bloemen :+:

Afbeelding

Jay knapt echt enorm op van die olie! :oo

Afbeelding

Knapperd <3

Afbeelding

Ook weer lekker aan het rijden, kijken of we elkaar weer kunnen vinden... warm zat is 't, dus bijpassende kleding aan :')

Afbeelding

Samen balkjes oefenen :D

Afbeelding

Knap paard is 't.. hij kan het allemaal wel, nu ik nog :=

Afbeelding

Ook z'n pedicure heeft ie weer gehad.. hij wilde niet blij kijken :')

Afbeelding

Nette voetjes :+:

Afbeelding

Kevin klaar voor z'n volgende zitles! 8-)

Afbeelding

Wat leert ie daar veel zeg!! En ik luister lekker ook mee :D

Afbeelding

En Splashy is zo lief om lekker rond te hobbelen :D <3

Afbeelding

Met Dije ook weer een stapje verder! Eerste keer zadel op!

Afbeelding

Eerste keer longeren met zadel..

Afbeelding

Met de zweetbladen al los zelfs!! =:)

Afbeelding

Oefenen oefenen oefenen!!

Afbeelding

Beugels los!

Afbeelding

Als beloning lekker afgespoeld :):)

Afbeelding

Ook met het krukje verder oefenen!

En toen!!! Het voelde zo goed! Kevin is er voor het eerst opgekropen!! Wat een bijzonder moment <3 En wat waren ze braaf :D

Afbeelding

Splashy bij Wilg op bezoek :+:

Afbeelding

En Wilg bij Splashy op bezoek :') <3 Wat een stel is 't toch haha

Afbeelding

Al is Wilg stiekem ook wel heel erg verliefd op Jay :') <3

Afbeelding

In de schuur ook weer verder, wat een ruimte krijgen we zo zeg!! Zo lijkt de schuur een flink stuk groter! :oo

Afbeelding

En gelijk ook extra duidelijk dat we écht moeten opruimen :') Als je de ruimte hebt, krijg je 'm vol ook := En dat in een jaartje tijd hahaha

Afbeelding

Inmiddels al iets meer opgeruimd :P
Spoiler:
Afbeelding

Kevin is gewoon veel te sterk.. dat is wel weer duidelijk :')

Afbeelding

Hoorden een hoop stress... zaten er twee baby zwaluwtjes op de grond.. :oo Zo klein nog.. maar toen we de deur open zette, gingen ze er toch mooi vliegend vandoor!!

Afbeelding

Even weer onze dosis Brego.. braaf wachten tot ie z'n botje mag pakken :9

Afbeelding

Lekkurrrr.. dit is ook gelijk de laatste keer dat we 'm gezien hebben, hij heeft er een middag op liggen kauwen en toen heeft ie 'm netjes begraven... ergens.... :')

Afbeelding

Toch wel heel prettig zo met die laaghangende takken weg, gelijk ook een mooier uitzicht <3

Afbeelding

Afbeelding

Gelijk ook wat nesten processierups ontdekt... nare beestjes...

Afbeelding

M'n ouders weer op bezoek :+: Moeders lekker aan het tuinieren, Kevin druk aan het uitmesten, en papa en ik... staan met een biertje onder Jay z'n overkapping te mijmeren over de plannen :')

Afbeelding

Wat een verschil in weer ook deze week! De ene keer met korte broek en naveltruitje, de volgende keer weer met 'n jas aan :')

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 20:04

Wat grappig dat je hem Burrito hebt genoemd! Ik had in het konijnentopic ineens een idee en denk deel hem en zie ik hem hier als Burrito super tof! :D :+

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 21:33

maylotje schreef:
Wat grappig dat je hem Burrito hebt genoemd! Ik had in het konijnentopic ineens een idee en denk deel hem en zie ik hem hier als Burrito super tof! :D :+

Haha ja! Ik had al een 'Boris' in m'n hoofd, wat bij 'm zou passen, maar da's geen snoep/lekker eten natuurlijk. Burrito geeft een beetje hetzelfde gevoel ofzo :') Past bij Nacho én is lekker! Dus dat moest hem worden haha :D

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 21:47

xXutopiaXx schreef:
maylotje schreef:

Haha ja! Ik had al een 'Boris' in m'n hoofd, wat bij 'm zou passen, maar da's geen snoep/lekker eten natuurlijk. Burrito geeft een beetje hetzelfde gevoel ofzo :') Past bij Nacho én is lekker! Dus dat moest hem worden haha :D

Klopt helemaal past wel bij de rest en bij hem daarnaast gewoon erg lekker dus alleen maar goed :') :j super leuk dat mijn ingeving en trek in Burrito’s heeft kunnen helpen :')

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 08:33

Ach gossie arme King, het was ook niet normaal zo warm en als je dan al wat onder de leden hebt :knuffel: . Gelukkig zijn die van mij er goed door heen gekomen, maar heb mij ook flink zorgen gemaakt!

Arme Tamme, is hij opgeknapt van de behandeling?

Brego ook in de lappenmand, je hoort vaker dat beesten heftig reageren op Bravecto, ik gebruik voor mijn Groenendaeler een band van Sernesto, die werkt 8 maanden en mag ook nat worden.
Ik vind ze super.

Wauw wat een mooie nijntjes weer erbij! *\o/*

Die hamer!!! _/-\o_

Wow wat een ruimte in de schuur, onwijs!

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 09:08

Wat heerlijk die updates weer! Echt genieten, ik zou bijna ook konijntjes willen hebben hihi. Maar dan wel bij jou vandaan met zo'n mooi pakket en stamboom erbij haha.

Ik gebruik advantix voor m'n hond. Werkt hier super bij een langharige hond tegen zowel teken als vlooien...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 13:24

Wat Muga zegt het is genieten van al de updates, ik ga straks echt nog balen als je in het hier en nu zit :=