Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeniseES schreef:Ahhh die 3e foto is wel heel leuk hoor! Kleine draak

gett schreef:Kan niet wachten op Dije zijn foto's.
Jullie hebben een pracht plekje en je verteld ook altijd zo enthousiast

Ik ben ook heel enthousiast haha, leuk dat 't zo doorvalt in m'n verhaal 
Coconut schreef:Wat een prachtig beest!
rocymax schreef:Mooi
JolisaJ schreef:Wat een knap ding

Malenka schreef:Stoere pony. Die gaat vast prachtig uitgroeien.
Ben inderdaad heel benieuwd hoe ie uit gaat groeien! Wel al een stukje groter dan ik had verwacht/gehoopt denk ik
Nja.. dan kan ie er makkelijk bij
18 t/m 24 mei!
) en gelukkig ben ik niet alleen 

Ogen op stokjes 

Kan niet wachten tot de paarden hier lekker kunnen lopen 

Zo doen wij dat 
Met de buizen nog in de wei, ging lang goed! Sterker nog: ze waren er als de dood voor en bleven mooi binnenin lopen

De eerste 83x dat ie een rondje rende (ja echt... waar ik het geduld vandaan haal.......
) sprong ie RUIM over de buizen heen... maar ineens...... 
1 buis minder.... Voortaan halen we (lees: Kevin
) dus gewoon alles uit de wei voordat ze erop gaan
Maar tis zóveel werk!!
We klikken momenteel even niet zo goed meer als we samen rijden, dus had ik iets anders bedacht om samen te gaan doen.. en dat was wel even fijn 

Nu nog even oppassen qua hoefbevangenheid... ik stel me vast weer aan
maar better safe than sorry!!

Vouwwagentje uit de schuur gehaald, neergezet... maar op het moment dat we 'm open wilden klappen bleek dat ie op slot zat.. na even zoeken/bellen bleken deze sleuteltjes nog bij mijn ouders thuis te liggen
Dan is een uur reisafstand net ff niet meer leuk
Dus... vouwwagentje weer terug de schuur in gedaan
Het idee was leuk hahaha
Brego en de katten
Nog eventjes wachten en we hebben Stormpje erbij, nu kunnen ze nog ff genieten van de rust

en Tamme heeft zo'n last van z'n artrose... eens kijken of we ze zo iets kunnen helpen..

Tenminste, er is niets anders veranderd, maar ineens likt/kauwt/bijt ie heel z'n voetjes kapot... dus 's nachts maar inzwachtelen..
en hopen dat de pil snel uitwerkt!

Dat vraagt dan natuurlijk om een uitgebreide poetsbeurt 

Lekker stel 

Dus Jay tevoorschijn getoverd 

Dije denkt er het zijne van 

) onder de druif
Zo geweldig dit 

Dus we hebben 'm met man en macht overeind weten te houden 

Dus Kevin moest aan de bak....
Even snel een tijdelijk tussenschotje gemaakt...

Wat zijn ze leuk hè... 

King is er natuurlijk inmiddels alweer niet meer....
Maar het heeft niet mogen baten... De lieverd..

Lieve Kingie 
JolisaJ schreef:Wat een paradijsje hebben jullie toch, ik blijf van al je details genieten! Jammer inderdaad dat de geur van de acacia niet in het topic kan![]()
En die konijntjes, zo jammer dat er eentje het niet gered heeft. Door al die konijnenspam van jou wil ik er ook weer

Maar uhmm... kom binnenkort maar 's shoppen hier dan!!

Princess_ schreef:Ik geniet zó van iedere update die je plaatst
Xanthippe schreef:Princess_ schreef:Ik geniet zó van iedere update die je plaatst
X2.
Ik word er altijd heel gelukkig van
Zo leuk!!
En hier word ik dan weer gelukkig van

conejo schreef:Hier een stille meelezers. Lees altijd met veel plezier mee.
Maar wou toch even vragen of bij jullie bekend is dat een acacia heel erg giftig is voor paarden. Ik wist dat niet tot een tijdje terug bij ons op stal een van de paarden er bijna dood aan is gegaan. Boom is bij ons ook gelijk verwijderd. Stond niet in de wij, maar bij de inrit. Was een takje af en die heeft dat paard te pakken gehad. Niet veel van gegeten.
Ga weer stil mee lezen.
Maar inderdaad.. daar waren wij ook achter gekomen.. Beetje jammer, want er staan er een hoop in het bosje van de buurman.. (en eigenlijk vind ik ze erg mooi..) hebben ook steeds een hoop zaailingen in de wei, die wij er dan weer uittrekken. Paarden staan er nog niet op. Dus we moeten even gaan verzinnen hoe we dat gaan doen als ze daar wel komen. De takken hangen gelukkig hoog genoeg, zodat ze er niet bij kunnen en ze staan precies ver genoeg van ons hek weg, dat ze er op die manier ook niet bij kunnen.. maar als er in een storm ooit takken afvallen o.i.d. moeten we er wel erg in hebben! Dankjewel

Mer1980 schreef:wauw wat een mooie update, maar wat een zorgen zeg. Tamme zijn artrose en arme konijntjes![]()
Jaa.. helaas, hoort er ook bij
Ik hoop dat we Tamme weer een beetje op de rit krijgen, zodat we hier nog wat mooie ritjes mogen maken samen
DA is pas geweest en er zijn nog genoeg opties gelukkig; van een ander soort injectie tot stamceltherapie en nog van alles daartussenin, dus ik heb nog goeie hoop!marjannuh schreef:Stille meelezer hier. Geniet elke keer weer van je stukjes.
Probeer voor brego eens de vlooien band van seresto. Wel iets duurder maar doe je lang mee en werkt super.
Lopen dagelijks met 3 honden door het bos en sinds deze banden geen teek meer gezien.
Plus 2 hondjes zijn zeer gevoelig voor vlooien hebben ze nu alleen dat band uitgewerkt is. Dus gelijk nieuwe halen en vlooien weer weg. Maar proberen het vaak voor te zijn.
Dank voor het delen van je ervaring! Ik moet inderdaad maar eens kijken naar zo'n bandje. De katten hebben die wel en daar ben ik erg tevreden over. Wilde voor Brego alleen liever geen bandje, voor z'n vacht, maar ook voor de veiligheid (gezien z'n gedrag
), maar we moeten er toch maar aan geloven

knapperd...
en niet alleen in Dije zn zwembad 
Mn ouwe meisje
ik mis r altijd (helemaal als ik dat zo weer zie) maar ze heeft het zo goed bij jullie

BarbaraNova schreef:Hey meis, hoe is het nu met Brego? Geen bravecto geven hoor, moet je eens de facebook groep … oh die is niet meer te vinden... onze hond werd er zo ziek van, schijnen heel veel honden aan overleden te zijn en heel veel problemen mee te hebben. Het is nu ook wetenschappelijk bewezen hoe giftig deze pillen zijn voor honden. Heel eng...
BarbaraNova schreef:Heel erg leuke updates heb je toch altijd...hoop dat het beter gaat met Tamme en zijn artrose, mijn oudje wordt ook steeds stijver, zo rot om te zien.

We doen er in ieder geval alles aan om hem zo soepel en pijnvrij mogelijk te houden!DeniseES schreef:Brego is nog 'klein' daar man
Jayknapperd...
Kan je met Tamme niet met de trailer erheen? Even lekker zwemmen moet je toch ook nog wel gedaan hebben deze zomeren niet alleen in Dije zn zwembad
Mn ouwe meisje
ik mis r altijd (helemaal als ik dat zo weer zie) maar ze heeft het zo goed bij jullie
![]()
Jij bent een uitgerekte versie van mij![]()
![]()
Hoe had je überhaupt die 2 konijnen uit elkaar gehouden zonde ze steeds om te moeten draaien
Komt vast nog eens een lekkere zwemdag

Ze zitten er inmiddels al een kleine week, dus werd wel tijd om ze voor te stellen!
We gingen voor 1, en kwamen terug met 5
De eigenaresse moest minderen en ik kon ze niet laten zitten

zo lief
Mer1980 schreef:Oh wat een scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjeszo lief
Ik krijg er ook maar geen genoeg van... moge het duidelijk zijn

Van de week dus nog snel even een laatste 'fotoshoot' gedaan 

Nu alleen Nibbit nog natuurlijk... Die blijft 
Dus ik zal er nog genoeg van voorbij zien komen
Bij de verhuizing hebben ze een paspoortje mee gekregen
Zie hier die van de blauwe
Die de naam Snuffy heeft gekregen 

En werd met veel plezier ontvangen! 
Laatste week van mei 'alweer'
25 t/m 31 mei 

en er naartoe sluipt om te kijken of ze nog ademen 

Dankjewel voor je cadeautje Flits....

Helaas heeft ie 't niet gered...

Snooowwww....

Vind het zó lekker!! Ook al ben ik er allergisch voor 

Ook allergisch voor

Ben zo gek op die bloemen 

En wat waren ze braaf 

Wat een stel is 't toch haha

Als je de ruimte hebt, krijg je 'm vol ook
En dat in een jaartje tijd hahaha

Zo klein nog.. maar toen we de deur open zette, gingen ze er toch mooi vliegend vandoor!!

Moeders lekker aan het tuinieren, Kevin druk aan het uitmesten, en papa en ik... staan met een biertje onder Jay z'n overkapping te mijmeren over de plannen 

maylotje schreef:Wat grappig dat je hem Burrito hebt genoemd! Ik had in het konijnentopic ineens een idee en denk deel hem en zie ik hem hier als Burrito super tof!![]()
Past bij Nacho én is lekker! Dus dat moest hem worden haha
xXutopiaXx schreef:maylotje schreef:Wat grappig dat je hem Burrito hebt genoemd! Ik had in het konijnentopic ineens een idee en denk deel hem en zie ik hem hier als Burrito super tof!![]()
Haha ja! Ik had al een 'Boris' in m'n hoofd, wat bij 'm zou passen, maar da's geen snoep/lekker eten natuurlijk. Burrito geeft een beetje hetzelfde gevoel ofzoPast bij Nacho én is lekker! Dus dat moest hem worden haha
super leuk dat mijn ingeving en trek in Burrito’s heeft kunnen helpen
. Gelukkig zijn die van mij er goed door heen gekomen, maar heb mij ook flink zorgen gemaakt!