Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeniseES schreef:Ahhh die 3e foto is wel heel leuk hoor! Kleine draak
gett schreef:Kan niet wachten op Dije zijn foto's.
Jullie hebben een pracht plekje en je verteld ook altijd zo enthousiast
Coconut schreef:Wat een prachtig beest!
rocymax schreef:Mooi
JolisaJ schreef:Wat een knap ding
Malenka schreef:Stoere pony. Die gaat vast prachtig uitgroeien.
JolisaJ schreef:Wat een paradijsje hebben jullie toch, ik blijf van al je details genieten! Jammer inderdaad dat de geur van de acacia niet in het topic kan![]()
En die konijntjes, zo jammer dat er eentje het niet gered heeft. Door al die konijnenspam van jou wil ik er ook weer
Princess_ schreef:Ik geniet zó van iedere update die je plaatst
Xanthippe schreef:Princess_ schreef:Ik geniet zó van iedere update die je plaatst
X2.
Ik word er altijd heel gelukkig van
conejo schreef:Hier een stille meelezers. Lees altijd met veel plezier mee.
Maar wou toch even vragen of bij jullie bekend is dat een acacia heel erg giftig is voor paarden. Ik wist dat niet tot een tijdje terug bij ons op stal een van de paarden er bijna dood aan is gegaan. Boom is bij ons ook gelijk verwijderd. Stond niet in de wij, maar bij de inrit. Was een takje af en die heeft dat paard te pakken gehad. Niet veel van gegeten.
Ga weer stil mee lezen.
Mer1980 schreef:wauw wat een mooie update, maar wat een zorgen zeg. Tamme zijn artrose en arme konijntjes![]()
marjannuh schreef:Stille meelezer hier. Geniet elke keer weer van je stukjes.
Probeer voor brego eens de vlooien band van seresto. Wel iets duurder maar doe je lang mee en werkt super.
Lopen dagelijks met 3 honden door het bos en sinds deze banden geen teek meer gezien.
Plus 2 hondjes zijn zeer gevoelig voor vlooien hebben ze nu alleen dat band uitgewerkt is. Dus gelijk nieuwe halen en vlooien weer weg. Maar proberen het vaak voor te zijn.
BarbaraNova schreef:Hey meis, hoe is het nu met Brego? Geen bravecto geven hoor, moet je eens de facebook groep … oh die is niet meer te vinden... onze hond werd er zo ziek van, schijnen heel veel honden aan overleden te zijn en heel veel problemen mee te hebben. Het is nu ook wetenschappelijk bewezen hoe giftig deze pillen zijn voor honden. Heel eng...
BarbaraNova schreef:Heel erg leuke updates heb je toch altijd...hoop dat het beter gaat met Tamme en zijn artrose, mijn oudje wordt ook steeds stijver, zo rot om te zien.
DeniseES schreef:Brego is nog 'klein' daar man
Jayknapperd...
Kan je met Tamme niet met de trailer erheen? Even lekker zwemmen moet je toch ook nog wel gedaan hebben deze zomeren niet alleen in Dije zn zwembad
Mn ouwe meisje
ik mis r altijd (helemaal als ik dat zo weer zie) maar ze heeft het zo goed bij jullie
![]()
Jij bent een uitgerekte versie van mij![]()
![]()
Hoe had je überhaupt die 2 konijnen uit elkaar gehouden zonde ze steeds om te moeten draaien
Mer1980 schreef:Oh wat een scheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjeszo lief
maylotje schreef:Wat grappig dat je hem Burrito hebt genoemd! Ik had in het konijnentopic ineens een idee en denk deel hem en zie ik hem hier als Burrito super tof!![]()
xXutopiaXx schreef:maylotje schreef:Wat grappig dat je hem Burrito hebt genoemd! Ik had in het konijnentopic ineens een idee en denk deel hem en zie ik hem hier als Burrito super tof!![]()
Haha ja! Ik had al een 'Boris' in m'n hoofd, wat bij 'm zou passen, maar da's geen snoep/lekker eten natuurlijk. Burrito geeft een beetje hetzelfde gevoel ofzoPast bij Nacho én is lekker! Dus dat moest hem worden haha