Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samo schreef:Dat plaatje van cabelona vind ik wel redelijk mooi. Ons hek is wat druk, veel spijlen, we willen graag een zwarte stalen trapleuning. Optie is dan om het hek ook te vervangen, zodat het meer een stijl wordt. Ik ga eens verder zoeken op pinterest.
Esirene schreef:Waar halen/hebben jullie een mooie salontafel vandaan die niet achterlijk duur is?
Wij zijn nog opzoek naar een mooie salontafel (en voor erbij een mooie bijzettafel maar dat is minder belangrijk) en het is of a) te simpel maar goedkoop of b) prachtig maar heel er duur (boven de 500 euro).
Afgelopen weekend de woonboulevard in Utrecht al afgestruind en deze week willen we even in Veenendaal kijken (ook voor andere dingen die we nog moeten halen). Hebben jullie tips?
Esirene schreef:Waar halen/hebben jullie een mooie salontafel vandaan die niet achterlijk duur is?
Wij zijn nog opzoek naar een mooie salontafel (en voor erbij een mooie bijzettafel maar dat is minder belangrijk) en het is of a) te simpel maar goedkoop of b) prachtig maar heel er duur (boven de 500 euro).
Afgelopen weekend de woonboulevard in Utrecht al afgestruind en deze week willen we even in Veenendaal kijken (ook voor andere dingen die we nog moeten halen). Hebben jullie tips?
Samo schreef:Hoe hebben jullie de trapleuning lopen?
Wij hebben een trap met een bocht naar links, muur aan de rechterzijde. Bovenaan gaat de muur over in een balustrade.
Als we aan de rechterzijde een trapleuning plaatsen, loopt deze bovenaan langs de tralies van de balustrade. Lijkt mij echt lelijk.
De vorige bewoners hadden een trapleuning en deze liep tot einde muur. Dus het laatste gedeelte (of eerste van boven naar beneden) had je geen trapleuning. Vind ik ook niet echt wat. En hebben we verwijderd en nu al 2 jaar niets.
Misschien eerst rechts een leuning en het laatste stukje aan de linkerkant plaatsen? Benieuwd hoe jullie dit hebben en of jullie ideeen hebben.
Zie foto’s voor meer beeld (de trap moet nog geverfd worden)
[ [url=m/Tnfa4I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xFbkIx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OToftE.jpg]Afbeelding[/url] ]
SharonIndezz schreef:In mijn nieuwe (huur)huis ligt een soortgelijke kleur laminaatvloer.
[ [url=m/oHxCm9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zouden jullie hier voor meubels/en bank bij doen?
Janine1990 schreef:Ik heb lekker standaard 3 van die ronde tafeltjes voor 175 euro... Gewoon vlakbij bij een leuke woonwinkel.
Maar een salontafel is een drama, I know... Heb meer dan een jaar 2 vierkante Ikea tafeltjes gehad van 5 euro
Blacky94 schreef:Vooral Dok2 maar ook Eijerkamp hebben erg leuke dingen vind ik
Mijn salontafel komt bij Trendmeubel vandaan, maar denk dat je die waarschijnlijk te simpel gaat vinden..
Esirene schreef:Janine1990 schreef:Ik heb lekker standaard 3 van die ronde tafeltjes voor 175 euro... Gewoon vlakbij bij een leuke woonwinkel.
Maar een salontafel is een drama, I know... Heb meer dan een jaar 2 vierkante Ikea tafeltjes gehad van 5 euro
Haha ja, ik ben bang dat het ook zoiets wordt..Blacky94 schreef:Vooral Dok2 maar ook Eijerkamp hebben erg leuke dingen vind ik
Mijn salontafel komt bij Trendmeubel vandaan, maar denk dat je die waarschijnlijk te simpel gaat vinden..
Ja Eijerkamp gaan we ook even kijken, ben erg benieuwd maar ook een beetje bang voor de prijzen daar!Bedankt voor de tips!