Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflinger_S schreef:Zo gaat dat: je begint ergens mee en dan val je van het een in het ander.
Wordt echt gaaf. Zo leuk om te volgen.
pmarena schreef:Veel mooier hè afgeronde hoeken, geeft letterlijk lucht
Ging dat ook een beetje met de waterzak?
Het voordeel van de spuit vind ik dat je dan echt met die krachtige straal de aarde rond de paal weg spuit.
Gevoelsmatig gaat dat sneller dan wanneer je moet wachten totdat het rustig nat wordt door zeg maar stilstaand water uit een zakMoet je in het laatste geval dan ook meer de aarde wegscheppen rond de paal ofzo? Of valt dat mee.
Robijntjah schreef:Fijn die afgeronde hoeken zeg!
Ik ga de tip voor het water en palen ook meenemen.
Jullie gaan best hard hoor, dat biedt nog steeds hoop haha.
Amber_anne schreef:Ziet er allemaal netjes uit!
Heb je al een paardje gevonden om bij je te komen staan?
Robijntjah schreef:Ik probeer, als ik zelf de vooruitgang niet meer zie, zelf even foto´s terug te kijken van een maand geleden
Dan kan ik niet meer ontkennen dat we best heel veel gedaan hebben.
Werken jullie er ook allebei bij trouwens?
xXutopiaXx schreef:Weer leuk om te zienEn jammer dat de trekker even niet haalbaar is, maar dan maar even wachten, komt vanzelf weer... gelukkig kun je zo ook genoeg
pmarena schreef:Ah fijn dan die zandgrond
Inderdaad eigenlijk "moet" je de foto's per maand in een mapje zetten. Of per locatie in een mapje. En als de hoeveelheid werk die je nog voor je ziet liggen dan even naar je keel vliegt, dan soms even terugkijken en beseffen hoeveel je eigenlijk al hebt gedaan en hoeveel beter het eigenlijk al is geworden
Nummus schreef:Wauw nog meer plastic! Succes...
Maar de paardjes staan er mooi bij in ieder geval!
xXutopiaXx schreef:70 palen!Jeetje, wat een werk... wat voor diameter heeft jouw palenboor eigenlijk?
Ziet er leuk uit zo, het slingerpaadje! Ben benieuwd hoe het straks is met beplanting, zo leuk!!!
Succes met de overige rotzooiwat ligt er nog een hoop zeg..
Winged schreef:Wat een werk!
En wat een zooi ligt er nog! Komt er wel een eind aan?
JudithO schreef:Wij hebben ook maar weer eens een puincontainer gehuurd. Wat een verademing is dat toch! Zoveel zooi dat je daarin weg kan gooien, staat gelijk zo heerlijk opgeruimd als het weg is.
DubbelDun schreef:Die palenboor krijg je wel spierballen van... ik heb dezelfde
Nummus schreef:Ja maar de paarden kun je niet uitleggen dat ze "eerst nog een tijd moeten wachten voor het mooi wordt" he.
x_spekkie_x schreef:Wat zijn die twee huisjes rondom het puin? Opknappen en op airbnb verhuren, levert je nog een leuk zakcentje op voor die puincontainer
pmarena schreef:Oh die grondboor....wij hebben er de afgelopen 10 jaar al 2 versleten, op een gegeven moment knappen ze gewoon af
pmarena schreef:Ja er kan altijd nog wel ergens een paaltje bij
Je paaltjes vallen nu best mooi weg trouwens in die lichte kleur
MarliesR schreef:xXutopiaXx schreef:70 palen!Jeetje, wat een werk... wat voor diameter heeft jouw palenboor eigenlijk?
Ziet er leuk uit zo, het slingerpaadje! Ben benieuwd hoe het straks is met beplanting, zo leuk!!!
Haha ja, je wordt er mooi sterk door![]()
Deze grondboor heb ik, diameter is 10cm.
xXutopiaXx schreef:Thanks! Maar werkt dat dan wel als je een paaltje van 8cm diameter hebt? Is het gat dan niet te groot?
pmarena schreef:Een sleg! Wij hebben een loodzware roestige die mijn vader al 100 jaar heeft. Geweldige dingen![]()
Al weet ik zo 2 mannen die daar anders over denken, het is niet zo grappig (voor jezelf) als je flink aan het rammen bent en ineens een beetje te dicht met je hoofd er op zit en dat ding tegen je knar krijgt terwijl je net flink uithaalt....dan ben je een mooi putje in je schedel rijker