Ik ga morgen de rissoto maken in de oven, ben erg benieuwd. Eventueel opwarmen doe ik in een pan met een beetje water erbij inderdaad zodat het smeuïg blijft
Plus heeft ook goede, maar alleen met bonnen boekje.
purny
Geplaatst: 02-12-17 22:24
Mri schreef:
Appie ook, ariel en robijn 1+1
Heb je geen big bazar in de buurt? Daar scheelt het al met de helft
Mri
Geplaatst: 03-12-17 09:06
Ik koop zelf het wasmiddel voor kleding van mijn vriend bij de action
Voor mijzelf moet ik neutral hebben ivm huiduitslag. Helaas is dat maar weinig in de aanbieding, dus als dat zo is dan koop ik meteen veel.
F_inley
Geplaatst: 03-12-17 21:02
Vandaag naar de plus geweest en alleen maar aanbiedingen gekocht de Ariël was schijnbaar heel goedkoop dus die voor mijn moeder meegenomen en zag idd op de bon dat daar 18,00 korting op zat. Leuke acties deze week bij de plus ook 32 rollen page voor 5,00
Dat je denkt dat je een goede deal hebt: 1+1 gratis dove Deo maar dat je toch je vergist hebt en het 2+2 is.
Nant
Geplaatst: 03-12-17 23:58
Ik ga ook meelezen en wellicht heb ik nog wat leuke aanbiedingen. Ik ben echt een aanbiedingen monster namelijk.
Wegens omstandigheden hebben wij momenteel met 2 personen een boodschappen budget van €60 a €70,- per week. Dat moet makkelijk kunnen heb ik al gezien na het lezen van dit topic. Wij eten maximaal twee keer per week vlees, maar wel biologisch.
Voorheen deed ik rond de €100,- a €120,- per week aan boodschappen.
Sinds twee weken hebben we een vriezer, dus ik kan nu meer koken en dan invriezen. En bijvoorbeeld gehakt per kilo is terug gerekend ook weer goedkoper als per 250gram, dus dat koop ik ook groter in.
lor1_1984
Geplaatst: 04-12-17 00:01
F_inley schreef:
deze week bij de plus ook 32 rollen page voor 5,00
Wel met bonnenboekje. Ik heb hem ook weer besteld en kan morgenochtend mijn bestelling ophalen, in totaal bijna €10,- korting op de hele bestelling.
Hmm deze week vind ik de aanbiedingen bij de Plus juist niet om van te jubelen Maar eigenlijk vind ik ze deze week nergens om over naar huis te schrijven. Kortom dat word veel uit de vriezer eten. Heb ik daar gelijk weer wat ruimte in
Merell123
Geplaatst: 04-12-17 02:01
Letsdunit schreef:
Wij hebben hier geen Plus in noordholland
Geen Plus in Noord-Holland? :/ Ik woon ook in Noord-Holland en bij mij in de buurt zijn er 3
Als je de Optimel app hebt kan je elke dag een vakje openen oo dr advenkalender krijg je kortingen enzo en je doet mee voor grote prijzen als ke kerstballen vind.