pmarena schreef:Misschien ligt het meer aan die lange dingen van plinten en die muurdingen enzo...?
Maargoed al die laatjes zullen ook best wel aantikken.
En dan was het hoekkastje nog niet eens leverbaar...en dat is de belangrijkste om mee te beginnen
Dat durf ik dus niet. De rest bestellen als een enkel kastje of meer niet leverbaar is. Bang dat die nooit meer komt ofzo en we dan alles anders moeten doen.
Vayo schreef:arabella2000 schreef:Hier aan het balen. Ik heb sinds april 2018 de keuken.
Van de week opeens water in de afvalbak onder de spoelbak zitten.
Blijkt er een scheurtje in de spoelbak te zitten.
En deze maat spoelbak hebben ze niet meer. Alleen nog een rvs en die is net 3cm groter.ik wil geen rvs in deze keuken en die 3cm vind ik erg veel worden.
Er is nu een mail naar hun garantieproces om te kijken wat die nog kunnen doen.
Als je goed kijkt zie je hier een schuertje vlak bij de hoek
[ [url=m/iSYc1f.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QbojtH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Enige andere optie zou zijn bij een andere firma aan halen die past (en de goede kleur heeft).
Vervelend, maar mijn ervaring is dat ze garanties erg netjes oplossen!! Ik zou even afwachten wat ze voorstellen. Ik heb namelijk een keuken gehad met Dubvo paneeltjes. De folie begon steeds te scheuren. Dit was helaas een bekend probleem gaven ze eerlijk toe. Ik heb nieuwe deurtjes gekregen onder garantie. Toen deze weer begonnen te scheuren (keuken hadden we toen 10 jaar) wilde ik weer nieuwe halen onder garantie. Alleen toen bleek dat ze uit de handel gehaald waren ivm die problemen. Ik mocht toen onder garantie voor de gehele keuken nieuwe paneeltjes, plinten, zijkanten e.d. bestellen. Alles werd thuisbezorgd. Ik kreeg rustig de tijd om het te vervangen en daarna kwamen ze de oude ophalen.
Bij Ikea?
Heb een kapotte oven gehad en werd netjes geregeld. Maar we hadden kapotte kranen en dat was een drama. Aan de telefoon al iemand die klantvriendelijkheid nooit heeft geleerd en daarna aan de balie konden we alleen tegoed bonnen krijgen.