Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lifaya schreef:Leuk als er half gelezen word. De ijking gaat komen, nogmaals, Liander is momenteel ook met een onderzoek bezig, zij bespreken dit onderling. Het is dus absoluut niet dat ik niks doe en er momenteel helemaal niks loopt.
xFioon schreef:Volgens mij zei je laatst iets met dat je het wel kon betalen met gespaard geld maar dat dat hier niet voor bedoeld was.
Als ik jou was zou ik dat hier maar wel voor gebruiken, betaal die rekening, en ga dan verder met je procedure, want die gaat zo nog wel een paar maanden duren denk ik.
Dan heb je iig geen aanmaningen enz van van icip achter je aan, wat het nog duurder maakt.
En toch blijf ik erbij dat het ook in apparatuur als lampen en stofzuigers etc kan zitten, want dat je koelkast noet veel gebruikt weten we nu, maar je gebruikt voor meer dingen energie...
zou dát de resterende 9000 kwh verklaren?
)
Cayenne schreef:lifaya schreef:Leuk als er half gelezen word. De ijking gaat komen, nogmaals, Liander is momenteel ook met een onderzoek bezig, zij bespreken dit onderling. Het is dus absoluut niet dat ik niks doe en er momenteel helemaal niks loopt.
Heeft Liander ook aangegeven hoe lang het gaat duren tot ze klaar zijn met het onderzoek? Want anders kan Oxxio wachten tot ze een ons wegen. Ik spreek uit ervaring dat Liander niet zo snel is.
Cayenne schreef:Heb je niet ergens een verborgen windturbine in de tuin?

lifaya schreef:Overigens merkwaardig, ik heb enkel één 50w ventilator, koelkast, PC en internet aanstaan en de meterstand is nu 88676, oftewel 4 kWh gestegen in een extreem korte periode van slechts 3 uur... Er is gewoon geen logica... Op dit soort momenten krijg ik dan idd weer het idee dat de meter gewoon te snel loopt, dat als ik meer apparaten er in heb zitten. Maar nog steeds blijft er een gigantisch gat in verbruik zitten dat niet te verklaren is.
geen 3 maanden. Oxxio had mij niet op de hoogte gesteld van de betreffende rekening, joh, ik ging er zelf van uit dat ik geld terug zou krijgen met mijn zuinige bestaan! Ik had bij het doorgeven van de meterstanden ook gevraagd of ze kon zien of ik geld terug kreeg , maar dit kon ze mij niet vertellen. Ik had uiteraard geen idee wat een normaal verbruik was, aangezien dit mijn eerste jaar op mijzelf was
Ik nam aan dat het allemaal wel goed zat. Helaas...
Oxxio telt het volgens mij vanaf het moment dat zij de jaarafrekeningen hebben gedaan. Die je dus schijnbaar alleen via de app kon zien en niet meer via de post word verstuurd, anders had ik dus inderdaad alles eerder geweten 

lifaya schreef:Dank je wel weer voor je bijdrage!
Ik wil sowieso die ijking laten doen, maar ik wil dus eerst ook het aftappen en geknoei afgeschreven hebben. Ik kan maandag de agent bellen en zeggen dat ik graag die maandag nog gebeld wil worden door die inspecteur anders moet ik echt die ijking aan gaan vragen. Ga ook met Liander bespreken wat dan het beste is. Anders heb ik liever dat de ijking komende week al plaats vind, iig het vervangen van de meter.