Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:03

He Rowo in jouw profiel he, die foto met die twee katten, ligt daar nou gewoon een (dood) konijntje naast?

Wij moeten de badkamer nog doen. Als we er wonen ga ik eens kijken hoe we dat allemaal willen e.d.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:04

Haha ja :+ :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:06

*Gaat in Rowo haar profiel kijken*

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:06

zielugg :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:08

Mootje schreef:
*Gaat in Rowo haar profiel kijken*

Ik nu ook :')

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:09

Ahh zielig maarja ik vind ook elke dag dode muisjes in mn tuin van mn lieve schatten pff

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:12

Ik ook hoor!! Afgelopen zaterdag een kikker en dinsdagochtend een duif. Die laatste heb ik alleen niet gezien, vriendlief zei het en toen in ging kijken was ie weg en kon ik dus ook niet zien of ie geringd was :o

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:16

hier zijn de buizerds zo brutaal om de kippen uit de wei te jatten. ipv dat ze de oude mee nemen nemen ze de jongen mee :')

Katten hier hebben ook regelmatig muisjes, konijnen of fazanten..

Ze durven niet de weide in met de kippen. Een of andere reden zijn ze bang van de geiten :P

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:28

Hier nog 2 foto's van ons aller eerste huisje mis het best wel!
Vooral die haard!!

Afbeelding

Afbeelding

Foto's zijn helaas nog met een oude blackberry gemaakt :P

Het huisje waar we nu dus maar 3 maanden in hebben gezeten laat ik jullie maar niet zien :=

En hopenlijk volgen er dadelijk foto's van onze nieuwe woning, hoop dat we daar iets moois van kunnen creën!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:32

Loopt alles wel goed Manzano?

Bij ons hebben we nog een verrot kozijn ontdekt, in een draaiend deel dus dat scheelt iets. En de eerste verdieping is gestuct. Ze zijn nu nog met de plafonds bezig maar dat gaat vandaag af.
Morgen beton storten in de uitbouw, maandag/dinsdag overal de vloerverwarming en dan woensdag beton storten.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:33

Hahahahahha, herkenbaar!!! Ik heb van ons tijdelijke huis niet eens foto's gemaakt :') :')

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:34

TeeGee schreef:
Loopt alles wel goed Manzano?

Bij ons hebben we nog een verrot kozijn ontdekt, in een draaiend deel dus dat scheelt iets. En de eerste verdieping is gestuct. Ze zijn nu nog met de plafonds bezig maar dat gaat vandaag af.
Morgen beton storten in de uitbouw, maandag/dinsdag overal de vloerverwarming en dan woensdag beton storten.

Balen van dat raam zeg!!! De rest klinkt wel goed +:)+

Wij hebben kunststof kozijnen ( :r ), maar zijn er achter gekomen met de harde regen van laatst dat ze op de kieren overal vreselijk lekken :\ :\
Dus we gaan maar wat kitspuiten halen :=

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:34

Ja heel zielig zo'n arm klein konijntje. Maar ja ze vangen ook vogels en muizen.... das dan weer minder erg :+

@ Lillady: maar 3 maand gewoond? Watskeburt?

Kunststof kozijnen: hardstikke onderhoudsvrij maar ik zou het in ons huis nooit willen hebben. Past niet bij een oude woning.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:37

Vind het voor geen enkel dier leuk Rowo :+ Want die van ons is echt een sadist en speelt er heel erg lang mee, net zo lang tot het niet meer leuk is en dan laat ze ze creperen :o Opeten doet ze namelijk niet......

Oh manz dat is wel heel erg vervelend zeg.
Wij hadden ook lekkage in ons oude huis, dat is inmiddels verholpen en de muur weer droog en netjes geschilderd. Je ziet het nog wel, maar de hele muur was raar geworden door dat de dozen met modelauto;s er heel lang tegen aangestaan hadden. Beetje last van schimmel :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:38

Ik vind het ook lelijk. Maar het is gewoon te duur om allemaal te vervangen. Ze zaten er nou eenmaal in.

De openslaande deuren wilde ik wel echt PERSE hout hebben. Vriendlief niet, maar die had pech ;)
De achterdeur en het kozijn van de keuken zijn ook hout, dus past mooi bij elkaar.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:39

Ja de vensterbank op 1 kamer moet ook wel opnieuw geschilderd worden door die lekkage vrees ik.

Die rubbers die normaal langs het glas zitten in zo'n kunststofkozijn zijn ook op sommige plekken weg :? Dus ook niet helemaal goed.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:39

Wij zullen ook nooit voor kunststof gaan denk ik :n Zo lelijk idd.
Alle huurhuizen hier krijgen nu ook alles kunststof, echt niet om aan te zien :n

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:40

In het huisje wat ik net gepost hebt hebben we een jaar gewoond, dit was in Friesland en mijn vriend had best wel veel heimwee dus van het een kwam het ander het was een idee om weer richting Nijmegen te gaan, binnen paar weken hadden we een huisje en kon mn vriend nieuw werk krijgen.
Uit eindelijk zaten we hier het huisje beviel totaal niet er hangt echt iets negatiefs, en voor de gezondheid is het totaal niet goed want het is hier mega vochtig!
Dus we hebben weer verder gekeken uit eindelijk heeft mijn vriend sinds maandag een betere baan waar hij voor geleerd heeft en nu dus ook een nieuw huisje helemaal fijn dus! :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 14:40

Oh dat is wel raar dan....... Kan toch niet zomaar weg zijn?

Er zit gewoon behang op die muur trouwens, de muur zelf is echt kurkdroog nu gelukkig.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 08:13

Zo wat een rust hier :+

Ik hoef gelukkig maar een half dagje te werken en wil na het werk direct even langs de tuinland (zelfde als intratuin) :j
Vandaag het nieuwe huis even schoonmaken en dan gaan we morgen proberen het meeste ook over te brengen. Heb gisteren al heel veel dozen overgebracht :j Er past verpluffend veel in mijn Fordje Ka :')

Ik zie er trouwens niet uit want ik ben in mijn ooglid gestoken en aangezien ik niet heel erg goed tegen muggebulten kan, zie ik er uit alsof ik keihard op mijn oog geslagen ben :')

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 10:29

Wij hebben ook kunststof kozijnen, echt verschrikkelijk lelijk. Nog bruin met houtnerf ook. Maar goed ik hoef niet elke zoveel jaar de ladder op om te schilderen... En wie weet, ooit als we 70 zijn ofzo hebben we misschien geld over om ut te vervangen...

Hier gaan de muren gespachtelputzt worden. Wilde het eerst gewoon schilderen maar zijn bang dat dat toch niet helemaal mooi gaat worden. En nu hoef ik het ook niet zelf te doen, ook wel lekker.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 08:25

Ik moet zeggen dat er wel verschil is tussen kunststof kozijnen en kunststof kozijnen hoor :j
Je hebt natuurlijk die lelijke standaard witte die in veel huurwoningen zit zeg maar, maar wij hebben in ons vorige huis (jaren '30 erkerwoning) een prachtig kunststof kozijn gehad: zag er echt uit als houten balken, creme en met een nerf :j

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 09:24

Ziet je ooglid er al weer beter uit Sakkia ?

Lekker weekend ...ben net op gestaan en zit aan de koffie .
Weer eend een drukke werkweek gehad .
Dadelijk in huis aan de slag ...ben eigenlijk ook van plan de ramen te lappen .
Overigens heb ik witte kunstofkozijnen (draai -kiep )...die zaten er al in .

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 10:37

Ja is weer wat beter haha, nog ietwat dik!
Wij zijn druk spullen aan het overbrengen. Alleen de bank en de tv staan nog in de kamer. Verder nog het bed en de wasmachine.
Dat doen we donderdag. Nieuwe huis is schoon oude ook voor een groot gedeelte dus kan wel zeggen dat ik gewoon bijna een weekje vakantie heb volgende week :+

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 10:42

Ben benieuwd hoe straks het "nieuwe" huis er ingericht uit ziet :D