Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Wie weet waar ik een leuk abonnementje kan halen met de Iphone 4s heb nu de HTC one X maar mis de Iphone toch wel heel erg.. De 5 vind ik persoonlijk niet echt mooi waarvoor mijn keuze toch op de 4s is gevallen..
Ik wil minimaal 100 tot 200 belminuten, sms geen voorkeur. Internet minimaal 500 MB?
Balou_k schreef:Christyj138 schreef:Ik heb mijn abonnement sinds vorige week. 300 belminuten/sms, 1000mb en 30 euro toestelprijs. 22,50 eerste 9 maanden daarna 45. Bij tele 2.
Oke!! Klinkt heel interessant, en hoe is je bereik? Is het een lease toestel of zit het erbij?
scooby09 schreef:Ah leuk topic.
Ik heb ook een iphone super toestel.
Nu heb ik sinds kort ook twitter die heb ik dus ook geinstalleerd maar kan niet inloggen fout gebruikersnaam of wachtwoordt zegt hij.
Log ik volgens internet in is er niks aan de hand maar via het icoontje kan dat dus niet.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Kido schreef:scooby09 schreef:Ah leuk topic.
Ik heb ook een iphone super toestel.
Nu heb ik sinds kort ook twitter die heb ik dus ook geinstalleerd maar kan niet inloggen fout gebruikersnaam of wachtwoordt zegt hij.
Log ik volgens internet in is er niks aan de hand maar via het icoontje kan dat dus niet.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Heb je ook bij instellingen zelf gekeken want met ios6 is het daar geïntegreerd.
Dan lukt het meestal wel!
8AngelEyes8 schreef:Moet ik de batterij ook helemaal leeg laten lopen voor het eerste gebruik, en dan helemaal opladen?
Of ben ik nu heel ouderwets..![]()
Hij zegt dat hij aan de computer moet maar dan laat hij ook op en de batterij is nog half vol?