Bezuinigen op boodschappen - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:49

Mootje schreef:
C1000 verdwijnt in zijn geheel :j
Jumbo heeft alles opgekocht en in mijn link staan de winkels die zijn doorverkocht aan AH of Coop.

Anoniem

Re: Bezuinigen op boodschappen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:51

Onze c1000 staat er niet bij Mootje, enkel de jumbo die naar Ahold is

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:51

Als hij niet in het lijstje staat wordt het een jumbo.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:52

In mijn andere bericht staat dat dit alleen de verkooplijst is.... Alle C1000's die niet in de lijst staan, worden Jumbo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:54

Das toch jammer. Vind de jumbo een ..... Winkel.

Nu maar hopen dat de AH zelfscanners krijgt hihi

Jumbo zal wel in het pand van C1000 gaan (veel groter) en de AH in het pand van de jumbo. Zitten tegenover elkaar hihi

lovemyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 17:48

Hey.
Allemaal bedankt voor de recepten.
Ik had het allemaal op het lijstje staan maar ik kwam bij de Lidl en daar hadden ze van die dozen met 45 aperitiefjes in de aanbieding voor 3,99.
Heb gelijk maar 2 dozen mee genomen want er komt een familie op feest en die vreten echt heel veel.
Verder heb ik 2 blokken kaas,2 leverworsten en 2 grillworsten gehaald.
En 4 zakken M&M's en 3 zakken nootjes.
Ik heb nu echt op=op.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:23

Onze fijne c1000 wordt ook jumbo. Snik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:25

Ik vind de Jumbo juist fijn.. Ga er tegenwoordig na mijn werk op vrijdag vaak de boodschappen doen. Ik woon in een toeristisch oord en onze Appie is dan zooooo smoordruk! De Jumbi bij mijn werk is veel groter en ruimer en ben 3x sneller klaar :)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:30

vonneke schreef:
Jumbo zal wel in het pand van C1000 gaan (veel groter) en de AH in het pand van de jumbo.

:j

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 01:42

Tot er daadwerkelijk omgebouwd is naar Jumbo zien ze mij niet weer bij de C1000.

Ik was er echt zooooo verschrikkelijk klaar mee.... Continue is zo ongeveer de helft er niet van wat er op mijn lijstje staat.
Al weken wil mijn dochter graag een monchoutaart maken; benodigdheden: monchou, taartmix, slagroom....
Taartmix is al tijden in huis alhoewel me dat ook 3x winkelen gekost heeft voor dat een keer in het schap stond.
Maar monchou en slagroom tegelijk kopen schijnt niet te kunnen. Telkens is 1 van de twee vakken leeg.

Tot overmaat van ramp werkten vandaag de geldautomaat buiten en binnen het pand niet en aangezien ik al pizza besteld had was ik toch echt cashgeld nodig.
Dus ik de situatie uitgelegd; verwijst die doos me aan de kassa weer naar die geldautomaat.... JAAAA, DIE DOET HET NIET -:(-
Nee, extra pinnen mag niet want er staat een geldautomaat....

Dat produkten soms op kunnen zijn tegen de tijd dat werkende mensen eindelijk boodschappen kunnen doen snap ik nog een beetje maar niet luisteren en niet denken in oplossingen kan ik helemaaaaaaaal niet tegen. Heb mijn boodschappen op de band laten staan en ben woest de winkel uitgelopen.

:evaw: Ik ga wel weer naar de AH en de groenteboer. Misschien dat ik dan wel gewoon mijn lijstje kan aanhouden en niet continue het weekmenu moet aanpassen tijdens het boodschappen doen omdat gewone imo gangbare produkten er niet zijn.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 07:52

Ohw dat is echt irritant zeg! Nee ik heb dit nog nooit meegemaakt bij onze C1000. Alles is altijd op voorraad en ze zijn altijd vriendelijk. Behalve 1 jongen maar die heeft een verstandelijke beperking.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 07:58

Erg herkenbaar Anne!!
Lijkt de C1000 hier wel, vreselijk!
Ben alleen bang dat het niet uitgmaakt dat het een jumbo wordt, personeel blijft!

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 08:33

Wat ons veel scheelt is dat we grote fietstassen (Hema grootste maat) hebben en altijd boodschappen met de fiets doen. Zeker met de brandstofprijzen van nu .. :roll: In die fietstassen passen precies twee volle boodschappentassen. En dan heb ik nog een rugzak.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:00

Hier 2x de c1000. De ene winkel idd niet prettig omdat ie erg klein is en daardoor de helft niet heeft, terwijl ik bij de andere winkel nooit misgrijp. Ohja, afgelopen vrijdag was er geen brood meer, maar toen was het al 20.40, dus best logisch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:04

Marley schreef:
Erg herkenbaar Anne!!
Lijkt de C1000 hier wel, vreselijk!
Ben alleen bang dat het niet uitgmaakt dat het een jumbo wordt, personeel blijft!

Ik denk het wel hoor, ligt gewoon aan het bestelsysteem.. Volgens mij doen ze bij C1000 handmatig bestellen en bij Jumbo gaat het automatisch via de kassa. Als de voorraadniveaus dan goed zijn ingesteld komt er op tijd een bestelling.. En Jumbo heeft een andere DC dan C1000. Het C1000 DC hier in de buurt is al verkocht aan Coop :)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:10

de grootste reden dat ik niet meer bij C1000 kom is het personeel relaxed, daarnaast zijn inderdaad producten niet op voorraad maar het personeel.... pffftttt!! ergerlijk!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:40

Hier geldt hetzelfde voor het personeel bij de C1000. Laatst stond er een behoorlijke rij voor de enige open kassa, gaat iemand anders rustig andere kassa's schoonmaken ipv bijdraaien...

Daarnaast staan alle schappen op elkaar gepropt, aanbiedingen niet duidelijk aangegeven en (maar daar kan de C1000 weinig aan doen) er komt veel 'bijzonder volk', dat alleen maar blikjes goedkoop bier koopt.

Doe mij de AH dan maar, betaal je misschien iets meer, maar winkelt veeeeel fijner.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 10:38

Hier ook hoor bij de c1000, altijd het brood op. Vlak voor sluitingstijd oké. Maar niet tussen 17.00 en 18.00 want het gros van de werkende mensen gaat toch echt dan naar de supermarkt. Laat trouwens tegenwoordig voor iedere aanbieding die op is, iemand achter in het magazijn kijken, 9 v/d 10 keer komt het product dan gewoon tevoorschijn. Ze vullen gewoon niet goed bij lijkt het wel.
Maar voor een paar producten ga ik wel echt naar de c1000 en de aanbiedingen zijn gewoon heel goed soms. De helft is van 1,10 of 1,06 voor 1 euro(en soms zelf van 90 cent voor 1 euro), maar de andere helft is wel echt een stuk goedkoper. Jumbo vind ik qua aanbiedingen een stuk minder en vind het huismerk niet zo goed. En idd personeel blijft hetzelfde dusja..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 10:40

Grappig, mijn C1000 herken ik absoluut niet in jullie verhalen, maar misschien komt dat wel omdat ik altijd op zaterdag om een uur of half 9 boodschappen doe :)

Ik was deze week 8.60 kwijt.... Boodschappengeld is al op voor deze maand ( :+ ), ga zaterdag op vakantie en heb voldoende op voorraad.
Ik heb alleen melk, karnemelk, wat groente en bananen & appels gekocht... Alle groenten en bananen waren ook nog eens in de aanbieding!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 10:46

Oh maar de c1000 bij mijn ouders is bijvoorbeeld ook heel goed. De ellende is gewoon dat het franchise is, en dat daardoor iedere winkel anders is. Die van mij is met feestdag-achtige dagen ook altijd veel minder open dan op internet staat. Zo irritant!
Wij hebben hier geloof ik drie c1000's, twee van één franchiser, en één andere franchiser. Die een is het verste weg maar adverteert wel altijd in het plaatselijke krantje met aanbiedingen en openingstijden, die die andere twee (die wel dichtbij zijn) dan helemaal niet hebben. In het begin had ik dat nog niet in de gaten, en stond ik daar weer voor niks.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 10:48

Ik ben nog nooit bij de C1000 geweest :=
De Coop heeft hier ook nooit wat je nodig hebt, dus daar ga ik ook weinig heen. Was op een zaterdag om 1 uur en er was gewoon geen brood meer te bekennen! Bakker was ook dicht, dus kon ik mooi naar een ander dorp rijden :=

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:19

Ik ben benieuwd of C1000 qua kwaliteit ook gaat veranderen. Ik ga ervanuit dat dezelfde mensen gewoon daar blijven werken. Mentaliteit verander je niet denk ik dan....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:23

Bij ons is de C1000 winkel overgenomen door de Super de Boer franchiser...
Ik heb bij de Coop gewerkt en dat is iig geen franchise formule en klantgerichtheid staat heel hoog in het vaandel. Hoe dat bij de jumbo is weet ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:27

Wij hebben een top c1000. Goede winkel, hartstikke fijn personeel

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:28

gisteren hebben we een geweldig feest gehad, en daar ook heerlijk gegeten , vanmorgen zijn we gaan helpen bij het opruimen van de feestzaal , en als dank kregen we eea mee van de chefkok vd keuken.(was 1 van de organisators vh feest en een kennis van ons)
een liter of 7 overheerlijke broccoli/aspergesoep , ongeveer 2,5 kg roerbakgroente , 2 grote rib-eye"s , 7 ree filets , en als desert een grote bak verse tiramisu!
wij eten dus vanavond weer heerlijk! hoef er alleen maar wat frietjes bij te bakken en er staat weer een complete maaltijd op tafel.
morgen ga ik met de oudste mee naar schoolreisje ,dus morgenavond wordt het iets makkelijks eten.