Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het lukt me maar niet om veel dingen weg te doen... We hebben best al wat op marktplaats staan, maar dan hebben we nog véél over....
) Dan bewaar je ook veel te veel
_Hedwig_ schreef:Verhuizen is gewoon mega veel werk...
Ik vindt inpakken altijd meer tijd innemen als bedoeld, vooral omdat ik dan ook van alles tegenkom wat ik vergeten was of waar ik over na ga zitten denken... Ik ben niet georganiseerd genoeg....
Iemand nog tips voor mooie/betaalbare bankstellen, ik ben opzoek naar een nieuwe bank en wil het een beetje in de outlets en fabrieksverkopen zoeken. Een hoekbank / bank met lounge gedeelte.....
), toen alles opgeslagen in de schuur. Zelf zijn we 4 nachten bij schoonouders gaan slapen met hond, snel de slaapkamer gedaan en weer in nieuwe huis gaan slapen. Opzich valt het mee, 21 februari kregen we de sleutel en nu is het grootste gedeelte af. Alleen de keuken moet nog een dakraam in en behang op en boven zijn de 2 kleine slaapkamers niet gedaan, maar die komen ooit als we zin hebben wel.
(en huurhuis was zo vreselijk dat ik dat gewoon verademing vond
) 

als het af is, kom ik langs!

Marley schreef:Ik ben heel makkelijk met weggooien, alles wat in de weg ligt mik ik weg hahaha
verhuizen vind ik dan ook heerlijk, alles uitzoeken en zoveel mogelijk zooi wegkieperen!!
help ook graag anderen, ik donder alleen wel gewoon alles weg dus ik mag niet altijd komen helpen