en mij maakt het ook niet zo heel veel uit waar ik woon, als ik maar in de buurt van m'n beessies zit dan voel ik me overal thuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir111 schreef:@Dems75, ik heb ook je foto's bekeken. Mijn tips: probeer de horizon overal recht te houden, zoals gezegd meer overzichts foto's maken, mensen kopen je huis en niet je meubels.![]()
Foto 4 van de tuin is op zich goed alleen dan zonder hond. Niet iedereen houdt van huisdieren en dat kan dus al een afknapper zijn (mensen kunnen denken dat het vies is).Ik zou daar trouwens de AH tas even weghalen en de parasol uitklappen.
Je hebt geen foto's van de natte ruimtes, als die er niet bij staan betekend dat meestal dat daar enorm aan geklust moet worden. Weet niet of dat bij jullie ook zo is maar anders nog even daar foto's van maken.
Op de foto van de tafel boven zou ik de vitrage weghalen. Dat ziet er op de foto zo een een beetje vreemd uit en het wekt de in druk dat de ruimte heel laag is omdat de vitrage zo ver op de grond hangt. En omdat je de plint niet kunt zien maak je de ruimte optisch ook kleiner. Om het neutraler te houden zou je zelfs ook het kleed weg kunnen halen. Sommige mensen kunnen moeilijk door 'stijl' van een ander heen kijken.
En op de allereerste foto zou ik zorgen dat er wat gekleurde plantjes staan in de potten. Desnoods even van de buren lenen ofzo (en denk ook hier weer aan je horizon, die moet recht zijn, het lijkt nu iets schuin te zijn?).
Ik vind het huisje er super super leuk uitzien en volgens mij valt het klussen wel mee. De stijl van de woning (niet de inrichting) is echt helemaal mijn smaak. Ik kan me zomaar voorstellen dat ik naar zo'n woning zou gaan kijken als ik op zoek zou zijn.
edit: Ineens valt het kwartje; dit is die super leuke woning uit het allereerste topic! Wat bedoel je dan met de draak gestoken, ik geloof dat de meeste mensen stikjaloers waren op jouw inrichting!![]()
Kwam zo uit een magazine!