!!ik heb wééééér geen internet. kan geen verbinding maken zegt die... Weet iemand wat is dit?? ( telefoon rekening is betaald
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Alleen ben ik geen grootverbruiker qua bellen en sms, en dan is het goedkoopste abonnement wat ik kan vinden 30 euro bij The Phone house + 100 euro voor de Samsung Galaxy. Maarrr ik hoop natuurlijk als echte Hollander dat het nog goedkoper kan 
Aranel schreef:Ik kom hier ook even meelezen als dat mag..
Mijn abbo is afgelopen en ik wil graag een nieuwe telefoon en dan ook eindelijk maar eens aan het mobiel internet..Alleen ben ik geen grootverbruiker qua bellen en sms, en dan is het goedkoopste abonnement wat ik kan vinden 30 euro bij The Phone house + 100 euro voor de Samsung Galaxy. Maarrr ik hoop natuurlijk als echte Hollander dat het nog goedkoper kan
Welke abonnement hebben jullie?
Maar als ik ga internetten op mn telefoon en dan ff wat anders wil doen en de pagina "naar beneden klik" en later weer verder wil gaan, weet ik niet hoe ik weer terug op die pagina kan komen! Ik heb inmiddels wel uitgevonden hoe ik meerdere openstaande pagina's kan bekijken als ik op internet ben, maar is er geen knopje waardoor ik vanaf mijn beginscherm gelijk op de laatst geopende internetpagina kan komen? Want nu moet ik elke keer eerst weer internet opstarten en een site in typen en dan pas kan ik de pagina opzoeken waar ik gebleven was. Lijkt me zo omslachtig

S2/Xcover zijn inderdaad veel beter dan je blueberry.
Ook wanneer de rest wegvalt 
Hiermee kun je bijvoorbeeld DSLR aansluiten en aansturen of gegevens van USB Stick lezen en kopieren. Markkie8 schreef:xXutopiaXx schreef:Ik zit bij Hi en daar heb 'k nog nooit problemen bij gehad, altijd en overal bereikOok wanneer de rest wegvalt
Is de Galaxy Xcover weer een nieuwe ofzo?!
Ja, die is wat robuuster, kan je mee gooien en zwemmen als je wil
Ben nu alleen wat aan het googlen en zie horrorverhalen over het opsturen voor reparatie bij the phone house (dat ze zeggen dat je telefoon waterschade heeft en m vervolgens niet repareren/terugsturen).. Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedant!