parouscha schreef:Uitverkoop....
Ik heb ook al mijn meubelen te koop staan
Dus als iemand interesse heeft in een koloniale eettafel of salontafel of tv kastje of een lederen hoekbank???

Woensdag had er iemand gemaild voor 't tv kastje. Zou tussen half 7 en 7 bij ons zijn. Inmiddels was 't half 8 en nog niemand. Toen ben ik weggegaan en had hem een e-mail gestuurd en toen kreeg ik te horen, wanneer kan ik hem bij je weg halen.
Dus ik als laatste morgen om 5 uur. Dus gisteren 5 uur, 6 uur, 7 uur. Niemand

Trieste mensen!
Ja inderdaad. Het rare was dat die persoon maar iedere keer vroeg om mijn telnr, heb ik niet gegeven. Toen kreeg ik gisteren een heel raar mailtje van een jongen waar 't kastje uit eindelijk voor was en die vriend die langs zou komen zou 't allemaal regelen.
Hij wilde 't kastje ophalen en vroeg weer op mijn nr. Mail vol spelfouten enz.. Dus mijn vriend zijn nr gegeven en belde hij gelijk. En een heel smoes verhaal en volgens mij had hij niet verwacht dat hij mijn vriend aan de lijn kreeg

Heb hem al verkocht en heb geen zin in dit soort onzin. Vast van die viespeuken

ik had preccies het zelfde. ze zouden om 7 uur komen niemand te zien 8 uur nog niet. toen heb ik de deur maar op slot gedaan.
toen zou het de volgende dag, hij kon het op zijn manier niet vinden, en ja hoor weer geen mensen te bekennen. ik terug mailen wat ze nou preccies wilden geen reactie, en nog steeds geen reactie, sommige mensen

kan daar zo pissig om worden