snater schreef:Ik heb een paar pagina's gelezen maar kon niet vinden wat ik zocht, dus sorry als het al eens aan bod is gekomen.
Ik wil ook graag een iPhone. Heb nu een heel veel belachelijk te duur abo van T-Mobile dat al een jaar of 6 loopt. Ik betaal echt nog 21 cent per sms en zo, en kom maandelijks rond de 30 euro uit. Het goedkoopste iPhone abo is Relax 150 volgens mij en dat zou voor mij best veel zijn, maar oke. Nadeel vind ik de bijkomende kosten bij dit abonnement (voor het toestel en aansluitkosten). Het toestel los kopen is natuurlijk ook een flinke mep ineens. Tweedehands of via Marktplaats durf ik niet aan te beginnen.
Wat is nou verstandig om goedkoop aan een iPhone te komen?
Die 100 euro plus aansluitkosten vond ik eerst ook een hoop geld.. Tot ik naar andere toestellen ging kijken. Ik had een sim only abbo bij T-mobile en dan heb je geen recht op een nieuwe mobiel als je abbo afloopt. Mijn huidige mobiel is op sterven na dood. Koop eens een simpel nokiaatje zonder abbonement, simlockvrij, dan ben je ook al 80 euro kwijt.. Ik heb dus gewoon even wat gespaard en de telefoon gekocht