iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 00:01

Zack schreef:
Hoezo dat yvonne?
dan zou ik die 3 a 4 weken nog wel vol moeten houden haha
Ik kreeg het niet voor elkaar om bij T Mobile een contract af te sluiten.
Ik heb het 3 keer en met 3 verschillende dealers geprobeerd en het werd iedere keer afgewezen.
Ik heb uren met ze aan de telefoon gehangen, brieven gestuurd. Maar niemand die mij kon vertellen wat er aan de hand was en waarom het steeds geweigerd werd.
Uiteindelijk heb ik bij de Phoneshop gewoon mijn contract met Vodafone verlengd en was alles binnen 1 week geregeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 00:15

Wat een gedoe zeg, gelukkig is het nu geregeld! Wel vreemd dat het niet wilde lukken telkens..

Ik heb 'm vorige week besteld en t-mobile mag mooi mn tele2 opzeggen want wil wel gewoon mn nummer behouden. Kan niet wachten tot ik van tele2 af ben, word gek van dat stomme gebel van ze! Ik neem daarom ook echt zowat nooit meer een onbekend nummer op... sowieso ben gek om in belgenland op te nemen, vliegt mn geld zo weg aan die onzin :( Heb alleen geen idee wanneer ik kon overstappen heb mn abbo al bijna 4 jaar dus nam maar gewoon aan op data volgende rekening haha

Zack

Re: iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:13

je moet zowieso gewoon bij vodafone blijven :+

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:23

Idinn: Tele2 is wel errug lastig met opzeggen door nieuwe provider... Ontstaan vaak problemen door (buiten de schuld van nieuwe provider om), omdat Tele2 opzeggingen vaak niet accepteert als ze niet van de klant zelf komen. Zou het zelf dus erg goed in de gaten houden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 16:54

Dat ga ik ook zeker doen, maar ik wil toch met nummerbehoud overstappen en vind dat t-mobile dat mag regelen, dan hebben hun in principe toch weinig te zeuren daarover? Ze bieden het zelf ook aan en dan zouden ze het van een concurrent niet accepteren? Zou ik beetje zwak vinden van ze haha. Vind het sowieso gruwelijk irritant dat je tegenwoordig niet meer kan mailen naar ze maar ze zo'n niet werkende computerding hebben staan op de site. Hebben ze vast expres gedaan.. en ik ga echt niet bellen met ze, geld groeit niet op mn rug :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:14

Weet iemand hoe ik mijn foto's op mijn computer kan krijgen vanaf de iPhone. Want als ik mijn iPhone met de computer verbind via een kabel gaat hij direct synchroniseren en zijn al mijn applicaties verwijderd. :\

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:17

@Flying_angel: kan dat niet via de windowsverkenner en dan zoeken naar de camera? (als je iphone ingeplugd is?) Of via deze computer je iphone opzoeken, en dan aanklikken en dan kan je de foto's naar je computer zetten.

Je moet ff je i-tunes zo instellen dat hij niet gelijk gaat synchroniseren, maar dat je dat handmatig aanzet.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:21

Okee, maar hoe kan ik dat instellen, want zodra ik mijn iphone inplugged doet hij dat automatisch.

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 22:36

als je de iPhone aansluit kun je bij het tabje Samenvatting aanvinken of je het automatisch wilt of niet.
ik heb nog steeds geen synchronisatie vanuit PC naar iPhone, geen agenda, geen beltonen en ook geen mailgegevens, die heb ik weer handmatig in de iPhone gezet, ik word er gestoord van.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:25

@josefien
heb zelf nog geen iphone dus kan nog niet met je mee knutselen..

snater

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 22:16

Ik heb een paar pagina's gelezen maar kon niet vinden wat ik zocht, dus sorry als het al eens aan bod is gekomen.

Ik wil ook graag een iPhone. Heb nu een heel veel belachelijk te duur abo van T-Mobile dat al een jaar of 6 loopt. Ik betaal echt nog 21 cent per sms en zo, en kom maandelijks rond de 30 euro uit. Het goedkoopste iPhone abo is Relax 150 volgens mij en dat zou voor mij best veel zijn, maar oke. Nadeel vind ik de bijkomende kosten bij dit abonnement (voor het toestel en aansluitkosten). Het toestel los kopen is natuurlijk ook een flinke mep ineens. Tweedehands of via Marktplaats durf ik niet aan te beginnen.
Wat is nou verstandig om goedkoop aan een iPhone te komen?

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 22:20

Je huidige abbo afsluiten en een nieuwe te nemen.

Dan kunnen ze je een "premie" geven omdat je een nieuwe klant bent.

kijk even op www.phoneshop.nl en dan kan je uitzoeken wat je het liefste hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 00:45

Ik heb 2 weken terug bij t-mobile 'm besteld, was een actie dus toen erg goedkoop. En dan op rembours betalen (dat gaat nogal vaak fout ken een aantal mensen die zo niks voor hun telefoon hebben moeten betalen wat eigk wel de bedoeling was haha dus altijd proberen waard). Het is vaak inderdaad goedkoper om ergens nieuw klant te worden ipv gewoon nieuw toestel of een ander abbo bij je huidige aanbieder. Alhoewel als je belt en je begint over vaste klant en altijd op tijd betalen netjes etc en dat ze genoeg aan je verdienen je vaak ook nog wel voor een leuke prijs een andere telefoon kan krijgen :+

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 08:16

snater schreef:
Ik heb een paar pagina's gelezen maar kon niet vinden wat ik zocht, dus sorry als het al eens aan bod is gekomen.

Ik wil ook graag een iPhone. Heb nu een heel veel belachelijk te duur abo van T-Mobile dat al een jaar of 6 loopt. Ik betaal echt nog 21 cent per sms en zo, en kom maandelijks rond de 30 euro uit. Het goedkoopste iPhone abo is Relax 150 volgens mij en dat zou voor mij best veel zijn, maar oke. Nadeel vind ik de bijkomende kosten bij dit abonnement (voor het toestel en aansluitkosten). Het toestel los kopen is natuurlijk ook een flinke mep ineens. Tweedehands of via Marktplaats durf ik niet aan te beginnen.
Wat is nou verstandig om goedkoop aan een iPhone te komen?

Die 100 euro plus aansluitkosten vond ik eerst ook een hoop geld.. Tot ik naar andere toestellen ging kijken. Ik had een sim only abbo bij T-mobile en dan heb je geen recht op een nieuwe mobiel als je abbo afloopt. Mijn huidige mobiel is op sterven na dood. Koop eens een simpel nokiaatje zonder abbonement, simlockvrij, dan ben je ook al 80 euro kwijt.. Ik heb dus gewoon even wat gespaard en de telefoon gekocht :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 08:19

Tuurlijk dat is zo Marieke_K maar bedenk wel dat je ook iedere maand 30 euro betaalt he ;) Er zijn zat abonnementen waarbij je wél een gratis telefoon krijgt. Ik heb nu een abbo van 30 euro in de maand (150 min/300 sms + onbeperkt internet), betaal het eerste jaar maar 15 euro en heb de HTC Desire (écht vergelijkbaar met de Iphone, zoniet beter.. Mijn collega is al jaren Iphonegek maar is om :P) en die is dan wel gewoon gratis.. Dus wat dat betreft is het alsnog wel pittig hoor..

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 08:22

Dat is waar, maar het is wel een heel gaaf toestel :D Vind vooral de itunes en alle apps zo fijn die je kan downloaden. Geen extra mp3 speler meer mee, kan overal documenten lezen en heb er zelfs een e-reader op zitten. Ideaal.

En je betaald natuurlijk ook voor het merk (net zoals bij een ipod..)

Ik betaalde al 20 euro per maand voor alleen smsen en bellen, 30 euro incl. i-net is een verademing voor mij ;) maar dat verschilt natuurlijk per persoon

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 11:34

De htc desire vind ik lelijk O:)

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 22:09

*\o/* *\o/* *\o/* jaaaaahaaaaa hij doet t weer!!! Ik heb weer een nieuwe versie van iTunes gedowload en nu synct ie alles weer yes yes!!! blij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 22:15

Ik heb dalijk een abbo van 20 euro/maand (zonder i-net want is in belgie toch veel te duur met NL abbo) en voor de iphone moet ik nog 50 euro bij betalen. Heb de HTC's ook nog bekeken maar die vond ik niet zo uh.. mooi :+

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 23:08

Josefien schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* jaaaaahaaaaa hij doet t weer!!! Ik heb weer een nieuwe versie van iTunes gedowload en nu synct ie alles weer yes yes!!! blij!

YESSSS!! mag ook wel :P

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:13

haha @Zack bedankt voor het meeleven!!

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 13:54

Ik weet hoe irritant het kan zijn :+

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 14:05

Heb gisteravond een Iphone case van Ed Hardy gekocht via ebay, was alleen vergeten dat je met een creditcard moet betalen dus die maar meteen aangevraagd haha!

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 14:07

Je kan ook via paypal betalen Chrissie_ die kan je koppelen aan je bankrekening :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 14:52

Wie heeft er hier een Bluetooth autoradio die je goed kan pairen met de Iphone?
Ik had natuurlijk die FM Transmitter, maar dat bleek geen succes.

En ik heb de moed ook maar opgegeven om een systeem te vinden, dat én mijn muziek over de boxen speelt én waarbij ik ook over de boxen kan bellen.
(als iemand het wel weet, let me know...vakantiegeld is er bijna :+)
Laatste oplossing, andere autoradio in laten bouwen, een met bluetooth dus. En dan bellen maar gewoon via m'n oortje blijven doen.
Dus, iemand nog radio (of andere tips)?