Hij opent de link niet goed... Maar bij Erhan Telecom heb ik mijn leren hoesje besteld, en ben helemaal tevreden. Snelle service en goede communicatie (e-mailbevestiging dat het geld binnen was, e-mailnotificatie dat het opgestuurd werd, etc.). En de volgende dag had ik het netjes binnen
Ik heb ook even een vraagje.. Als ik nu smsjes binnenkrijg zijn de letters enorm groot, vergeleken met eerst tenminste. Hoe krijg ik die letters weer kleiner? Het moet ergens kunnen, want ik heb er ooit mee lopen klieren.. maar ik weet niet meer waar
Ja klopt.. de Star ondersteunt geen HSDPA en hierbij kun je dus niet het maximale er uit halen. In de praktijk kun je er prima mee internetten hoor, maar als je bijvoorbeeld een Iphone of een andere telefoon die HSDPA ondersteunt gewend bent is het wel wat langzamer!
ik ben helemaal geen internet gewend Dus zit in twijfel of ik de star met een 1jarig abbo neem en dan erna een hele moderne nieuwe of dat ik meteen een 2 jarig abbo neem met zo een moderne nieuwe
Tsja Je krijgt gewoon véél meer korting op een 2 jarig abonnement dus ik zou denk ik gewoon een 2-jarige doen met een telefoon waar je ook wat langer mee kunt. Niet dat je met de star niet veel kunt natuurlijk, maar als jij toch wel het internet echt goed wilt gebruiken zou ik eerder kijken naar een Android of WindowsMobile telefoon, en ik persoonlij kzou dan voor Android gaan! HTC heeft een aantal Android toestellen en Samsung heeft de Galaxy en de Spica. Android is gewoon een supermooi besturingssysteem!