Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsii schreef:Wij 2,75 voor 20 jaar (geen NHG)
Hier morgen een klap geven op de biedingen.
Een belachelijk laag bod gehad en een paar leuke.
Extreem druk met werk, raar rooster..
Dus even geen tijd gehad te reageren
Menino schreef:Wij hebben denk ik nog wel redelijk geluk gehad denk ik. 2.01% maar met NHG.... Mja, als ik maten spreek die een jaar (of 2) geleden hebben gekocht. Ai ai ai
. Ik kan niet zeggen dat het helemaal niet steekt. Al hadden we toen uberhaupt geen geld, en hebben we zelf altijd heel veel geluk gehad met betaalbare (sociale) huurwoningen waar we zo inkonden. Dus ja. It is what it is, en we mogen echt niet klagen met alle hedendaagse woninginssues.
Gisteren alleen terugkoppeling van de bank dat ze mijn salarisstrookjes niet konden stroken met de intentieverklaring omdat ze mijn onregelmatigheidstoeslag niet snapte... Is mijn bijbaantje bij coolblue, naast mijn gewone baan, waar ik echt geen drol mee verdien en wat puur voor de lol (en de kerstpaketten
) is
. Maar voor de hypotheek was het toch een leuk extraatje. Heb de salarisstrookjes opnieuw gestuurd.
Maar god, wat zou ik blij zijn als we eindelijk uitsluitsel hebben over de hypotheek. Vrijdag verloopt onze "onder voorbehoud van financiering". Denk dat we het anders nog wel contant op zouden kunnen lossen aangezien maar een klein deel is van onze inkomen. Maargoed. Dat zou toch een hap uit de verbouwkosten zijn. Bovendien wil ik inmiddels wel dat het allemaal gewoon rond en definitief is en ik de huur op kan gaan zeggen enzo..... Blijft toch onzeker zo, terwijl je ondertussen wel al je nieuwe leven moet gaan vormgeven.... Aangezien we van baan moeten switchen enzo.
smurffie schreef:Menino schreef:Wij hebben denk ik nog wel redelijk geluk gehad denk ik. 2.01% maar met NHG.... Mja, als ik maten spreek die een jaar (of 2) geleden hebben gekocht. Ai ai ai
. Ik kan niet zeggen dat het helemaal niet steekt. Al hadden we toen uberhaupt geen geld, en hebben we zelf altijd heel veel geluk gehad met betaalbare (sociale) huurwoningen waar we zo inkonden. Dus ja. It is what it is, en we mogen echt niet klagen met alle hedendaagse woninginssues.
Gisteren alleen terugkoppeling van de bank dat ze mijn salarisstrookjes niet konden stroken met de intentieverklaring omdat ze mijn onregelmatigheidstoeslag niet snapte... Is mijn bijbaantje bij coolblue, naast mijn gewone baan, waar ik echt geen drol mee verdien en wat puur voor de lol (en de kerstpaketten
) is
. Maar voor de hypotheek was het toch een leuk extraatje. Heb de salarisstrookjes opnieuw gestuurd.
Maar god, wat zou ik blij zijn als we eindelijk uitsluitsel hebben over de hypotheek. Vrijdag verloopt onze "onder voorbehoud van financiering". Denk dat we het anders nog wel contant op zouden kunnen lossen aangezien maar een klein deel is van onze inkomen. Maargoed. Dat zou toch een hap uit de verbouwkosten zijn. Bovendien wil ik inmiddels wel dat het allemaal gewoon rond en definitief is en ik de huur op kan gaan zeggen enzo..... Blijft toch onzeker zo, terwijl je ondertussen wel al je nieuwe leven moet gaan vormgeven.... Aangezien we van baan moeten switchen enzo.
Als je uit eigen zak je garantie betaald krijg je die bij het afsluiten van de hypotheek ( voor het hele bedrag dan wel) weer terug min de kosten van de notaris die je toch al zelf moest betalen.
Menino schreef:gut gut. De ontbindende voorwaarden verlopen vrijdag. En de adviseur verwacht ook pas uitsluitsel van de bank over de hypotheek op vrijdag....
Beetje balen dit. Alles netjes overlegd met professionals met betrekking tot data en tijden..... En dan gaat het toch nog mis misschien..... I ain't happy op dit moment.
Charaz schreef:Ik vond 10 jaar te kort om vast te zetten, was bang dat er dan een hoop veranderd zou kunnen zijn en ik dan bij stijging met hoge maandlasten (of erger geen nieuwe hypotheek kunnen krijgen) kwam te zitten.