-- Hier druk aan het opruimen. Definitief afscheid genomen van de dozen, en eigenlijk ben ik er nu wel blij mee het scheelt echt heel veel ruimte. De boekjes heb ik nu in enveloppen met naam en code van de set met daarin reserve onderdelen. De met name kleinere sets die al in elkaar zitten in zakjes gedaan ter bescherming dat ze niet uit elkaar vallen.
Omdat ik waarschijnlijk zoals het nu lijkt ga verhuizen moest het ook echt wel opgeruimd worden. En het is best leuk werk, ben er wel even zoet mee maar het is net zo leuk als het bouwen haha.
In ieder geval kan ik straks weer flink wat uurtjes gaan bouwen, dat is dan weer het leuke.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 01-02-25 23:56
Oef ik zou het niet kunnen, de dozen wegdoen, ik heb ze ook plat maar wel met de boekjes en zakjes met reserve onderdelen erin.
Hier vanavond therapeutisch bouwen.
Gv heeft het hart al af, mijn mini orchidee is nog niet klaar (nieuwe set nu met papieren zakjes, even wennen wel)
Het rozen boeket wordt als het goed is door iemand anders in elkaar gezet. En ik ga nog aan een ander boeket beginnen, een nieuwe set ook. Eerst de kleine orchidee afmaken, ik wist niet dat dt een deel van 4 is. De andere drie komen als kado een keer. Maar de orchidee heeft deze week een belangrijke taak te doen net als het hart.
Zebrastreep
Geplaatst: 02-02-25 00:40
Nu het eenmaal weg is denk ik er ook niet meer aan . Het zal wel moeten, het huis wat ik ga krijgen is toch echt stukken kleiner dan nu thuis bij mijn ouders.
Van 7 naar 4 bakken gegaan en dat gaat nog wel minder worden, aangezien ik natuurlijk ook lego leuk neer ga zetten.
Ik bewaar de dozen ook niet. Maar dat is eerder omdat ik veel lego 2e hands koop en mensen de dozen al mishandeld hebben. Boekjes bewaar ik wel en ook de reserve onderdelen.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-02-25 21:08
Ik koop meest nieuw. Een enkele keer tweede hands als ik een specifieke set zoek,
Lego ook voor bijna 91 jarigen . De eerste keer voor mijn papa. Hij is zoet bezig een boeket aan het maken, ik heb mijn orchidee af en gv heeft de twee rozen gemaakt