Kan het zwembad al op?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meniekskeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:01

Haahaha die unicorn, die is wel heel erg gaaf!
Ik had eerst een blauwe noppenfolie op mijn bad liggen, dat deed zeker wel goed zijn werk, maar nu met de zwarte noppenfolie heb ik toch wel het idee dat het toch nog net iets meer doet met opwarmen/ warmte vast houden.
Gisteren en vrijdag heb ik ook heerlijk kunnen afkoelen in het bad, het water wat hier zo'n 29 graden gisteren, het was echt heerlijk. Zo blij dat ik het bad 2 weken geleden heb opgezet :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:02

x_Anne_x schreef:
Waar kopen jullie dat noppenfolie?
Zie nu door de bomen t bos al niet meer haha.

ik heb het gisteren bij vidaxl gekocht was 17 euro voor 200x300. goedkoper kon ik hem even snel niet vinden

meniekskeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:04

@ x_Anne_x ik heb mijn noppenfolie (vorig jaar) bij Bol besteld. Toen heb ik er 29 euro voor betaald.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 11:32

JoT schreef:
Cemlys schreef:
Balen zeg, zaten er wel klemmen om?
[ Afbeelding ]

Ja, tuurlijk zitten er klemmen om. Aangedraaid door mijn man, want die is veel sterker. We denken dat het komt door tegen de slang aanlopen, dus ik mijd de 'slangen-kant' nu als de pest.

Ik zie heel veel zwembad foto's, leuk! En die unicorn, geweldig _/-\o_ Doet me wel denken dat ik ons hangmatje zo naar weer eens moet gaan oppompen, is wel weer lekker.

Ik doe altijd de doppen in de uit- en ingang als de pomp niet aanstaat. Hier is het al een paar keer mis gegaan, maar iedere keer hadden we het gelukkig snel door. Pomp doe ik ook alleen aan als ik thuis ben omdat ik bang ben dat het los schiet.

Ashleytjuhh

Re: Kan het zwembad al op?!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:59

Iemand trouwens als eens de slangen omgedraaid? dus de in en uit gang van de pomp.

Dit omdat nu heel het zwembad gevuld moet zijn omdat de toevoer boven inzit en de uitgang onder

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:17

Ik ben blij met mijn boot :D

Afbeelding

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:10

Hahaha nee hoor hij is zeker niet te groot...
Er zitten bankjes in een wijnkoeler en glazen houders.
Enige nadeel is als het hard waait kunnen we m 5 huizen verderop van t dak halen.
En ja spreek uit ervaring vorig jaar is hij me weggewaaid en konden we het dak op ..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 13:45

Ashleytjuhh schreef:
Iemand trouwens als eens de slangen omgedraaid? dus de in en uit gang van de pomp.

Dit omdat nu heel het zwembad gevuld moet zijn omdat de toevoer boven inzit en de uitgang onder

Ik heb altijd dat het water uit de bovenste opening weer terug het bad in komt. Volgens mij is dat ook de bedoeling.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:46

Storm schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Ik heb altijd dat het water uit de bovenste opening weer terug het bad in komt. Volgens mij is dat ook de bedoeling.

woeps... Je hebt helemaal gelijk, hoe kom ik er nu ineens op dat ik het andersom had :')

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 04:16

Helaas bleef het hier bij 1 dag pret want harde koude wind en aantal regenbuien is geen pretje werd niet warmer dan 22 graden hier. En ziet er naar uit dat vandaag ook niks gaat worden blijft maar stormen. Maar hopelijk komen er nog genoeg mooie zwembad dagen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:40

Ik heb gister een zwembadje besteld. Maar vandaag is het hopeloos..