Prairy schreef:Whoei € 86,05 vakantiegeld gekregen![]()
Gaat wel naar het potje vakantie. Is ook voor het eerst in jaren dat vakantiegeld ook daadwerkelijk aan vakantie wordt besteed
Ik besteed mijn vakantiegeld ook eigenlijk nooit aan vakantie

Hier vervelend nieuws gekregen, het bedrijf waarvoor ik werk stopt er mee, dus per September is iedereen waaronder ik werkloos, alweer.. Was met deze baan begonnen eind 2020 en was echt zo ontzettend blij dat ik iets gevonden had wat goed betaalde en leuk is, loop sinds corona al te struggelen met alles.
Ga ook nooit meer vinden wat ik nu heb. Werk elke zondag 11,5 uur en dat op 200% , dus krijg voor 1 dag werken 23 uur uitbetaald, (en deed daarnaast door de weeks nog een paar extra uurtjes op 100% ter aanvulling, dat kan ik wel blijven doen maar kom ik bij lange na niet van rond)
ik wou september weer gaan studeren en door deze zondag kon ik voldoende inkomen behouden, een beetje sparen en nog voldoende tijd hebben voor mijn studie, maar dat zit er nu niet meer in denk ik. Heb echt geen idee wat ik nu ga doen.
Gelukkig hebben ze het wel op tijd gemeld, heb nu nog 3 maanden om iets nieuws te vinden, maar man wat baal ik, had hier zo'n fijne plek aan.