Fun-da deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Re: Fun-da deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 13:51

Zou gewoon zeggen van wij zijn op zoek naar een bedrijf dat we kunnen over nemen en rijden vaak langs jullie bedrijf en het lijkt onze droomplek! De makelaar er gewoon buiten laten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 13:57

Gewoon de makelaar niet benoemen, melden wat je ideeën zijn en je het idee hebt dat dit aansluit bij het huidige bedrijf. En mochten ze nu of in de nabije toekomst op zoek zijn naar overnemers, of ze contact op willen nemen.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:53

MarjanB schreef:
Zou gewoon zeggen van wij zijn op zoek naar een bedrijf dat we kunnen over nemen en rijden vaak langs jullie bedrijf en het lijkt onze droomplek! De makelaar er gewoon buiten laten

Inderdaad. Er zijn wel vaker huizen verkocht (zelfs die niet in de stille verkoop stonden) omdat mensen gewoon aanbelden met: "goh, ik ben helemaal verliefd op je huis, wil je het niet verkopen"

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:57

Ja hoor ik ook :) en daarbij is het gelijk heel negatief om eerst te klagen over de makelaar. Als ze zeggen ja bel de makelaar maar dan kan je zeggen dat je hem vaker hebt gebeld maar nooit reactie krijgt.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 15:58

Makelaar niet benoemen is idd ook nog een goede. Al vind ik dat ook wat dubbel. Wil me idd niet negatief uitlaten over de makelaar. Anderzijds voelt het verhaal niet compleet als ik het niet benoem.en dan niet zozeer het geen contact krijgen maar wel het al een jaar het gevoel hebben dat we hier wat mee moeten...

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 16:55

Ibbel schreef:
MarjanB schreef:

Inderdaad. Er zijn wel vaker huizen verkocht (zelfs die niet in de stille verkoop stonden) omdat mensen gewoon aanbelden met: "goh, ik ben helemaal verliefd op je huis, wil je het niet verkopen"

Zo hebben wij nu iets leuks lopen... ik hoop zo dat dat doorgaat :o :o

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 16:57

Onder ons staat al een jaar een appartement te koop. Ze hebben sinds vorige week een andere makelaar en nu is decene bezichtiging na de andere. Tussen 2 bezichtigen komt een schoonmaakbedrijf ontsmetten.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 16:58

JustMe8484 schreef:
Makelaar niet benoemen is idd ook nog een goede. Al vind ik dat ook wat dubbel. Wil me idd niet negatief uitlaten over de makelaar. Anderzijds voelt het verhaal niet compleet als ik het niet benoem.en dan niet zozeer het geen contact krijgen maar wel het al een jaar het gevoel hebben dat we hier wat mee moeten...

Maar ik zou hem niet benoemen in het eerste contact. Pas als ze er specifiek naar vragen zou ik het aangeven en vaag houden; '' ik heb wel contact gezocht maar helaas lukte dat niet echt''.
Zoiets.. Dan ben je niet negatief maar wel eerlijk.

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 17:37

nicolanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 18:18

Het bordje met de waarschuwing voor krokodillen is dan wel weer leuk.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 18:21

Ik vraag me altijd af wat je maandelijks kwijt bent aan onderhoudskosten in panden als dat. Ik kan me zo voorstellen dat er aardig wat uren personeel rondloopt om alles netjes en schoon te houden

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:17

996981 schreef:
Ik vraag me altijd af wat je maandelijks kwijt bent aan onderhoudskosten in panden als dat. Ik kan me zo voorstellen dat er aardig wat uren personeel rondloopt om alles netjes en schoon te houden

Als je in staat bent zo'n pand te kopen zul je die zaken wel kunnen betalen.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:21

pillow schreef:
996981 schreef:

Als je in staat bent zo'n pand te kopen zul je die zaken wel kunnen betalen.

Daar twijfel ik niet aan. Ik ben alleen benieuwd om hoeveel geld per maand/jaar we het effectief hebben. Puur interesse :)

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:44

Ibbel schreef:
MarjanB schreef:

Inderdaad. Er zijn wel vaker huizen verkocht (zelfs die niet in de stille verkoop stonden) omdat mensen
gewoon aanbelden met: "goh, ik ben helemaal verliefd op je huis, wil je het niet verkopen"

Hier ook zoiets gegaan.... mijn man komt voor zijn werk veel bij huizen, en liet her en der wel vallen als het ooit tekoop komt aan hem wilde denken... en zo komen we nu aan ons vrijstaande spulletje.... 1 april krijgen we de sleutel

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:54

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 20:59

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 22:03

Cayenne schreef:
Esplendido schreef:
https://www.funda.nl/koop/soest/huis-41 ... tseweg-33/

Qua inrichting echt niet mijn smaak en het ligt wel erg dicht tegen een drukke provinciale weg aan.

Dat bordje bij de vijver ook echt _O-

Deze vind ik prachtig, vooral die details :+: Mooi!
https://www.funda.nl/koop/kedichem/huis ... edijk-115/

Wij wonen daar niet ver vandaan en hebben een brede sloot achter het huis we hebben onze kinderen altijd verteld dat er krokodillen in de sloot zwemmen zodat ze niet de sloot in zouden gaan. Werkt al jaren heel goed, af en toe denken de kinderen zelfs dat ze er een zien. Ik snap dat bordje dus wel.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 10:18

Die mensen in Kedichem hebben in de woonkamer dezelfde kachel als wij. Dat is ook de enige kamer die ik mooi vind, de rest is te naar mijn smaak. Die keuken vind ik echt 3 keer niks.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:08

SusanH schreef:
Die mensen in Kedichem hebben in de woonkamer dezelfde kachel als wij. Dat is ook de enige kamer die ik mooi vind, de rest is te naar mijn smaak. Die keuken vind ik echt 3 keer niks.

Het moet je ook maar net liggen idd!

Misschien leuk voor mensen met paarden? https://www.funda.nl/koop/zelhem/huis-4 ... oseweg-36/

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:16

Wel aan een vrij drukke weg volgens mij, die in Zelhem.. maar wel een mooi plekje als je dat land zo ziet liggen tussen de bomen.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 11:48

Jammer van die weg..
De dubbele bewoning die de makelaar suggereert zou ik toch even goed navragen bij deze gemeente :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 12:34

kamsel schreef:
Jammer van die weg..
De dubbele bewoning die de makelaar suggereert zou ik toch even goed navragen bij deze gemeente :D

Ja of bij de familie Meiland :=

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 15:18

kamsel schreef:
Jammer van die weg..

Wij wonen ook in een dubbele woning. Enkele zaken zijn gezamelijk zoals de hal en de bijkeuken. Gewoon hetzelfde huisnummer en 1 energiemeter, geen enkel punt.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 15:35

pillow schreef:
kamsel schreef:
Jammer van die weg..

Wij wonen ook in een dubbele woning. Enkele zaken zijn gezamelijk zoals de hal en de bijkeuken. Gewoon hetzelfde huisnummer en 1 energiemeter, geen enkel punt.

Dat dacht de familie meiland ook :(

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 16:57

pillow schreef:
kamsel schreef:
Jammer van die weg..

Tot de gemeente gaat handhaven is dat geen punt nee.

Ik heb vrienden die het ook al jaren doen en dat gaat ook goed. Maar je weet gewoon dat het fout kan gaan. Van de gemeente Bronckhorst is nu wel bekend dat ze handhaven idd.