het heeft in elk geval jouw goede intenties nog gevoeld. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het heeft in elk geval jouw goede intenties nog gevoeld. 
Even geduld nog

Mooie update
Fijn geschreven, erg beeldend ook. Best een overgang zo van de zomer, naar de herfst richting winter. Met dat stuk schrijven en de foto's is het in elk geval goed gekomen. Heerlijk om bij weg te soezen onder genot van een kop warme thee. Dank je wel voor het delen. Hopelijk snel weer wat beter daar.

Behalve appelmoes, drogen we appelringen en maken we heel veel appelsap. Zo´n pers werkt eigenlijk heel simpel. De vermalen appels gaan in de zak in de pers en dan draaien maar. Schoon sap komt er dan uit. Deze steriliseer ik dan een half uur in de weckpan en zo kunnen we er de hele winter van genieten.
TheaD schreef:en appelstroop zo te lezengerlienke : dankjewelBehalve appelmoes, drogen we appelringen en maken we heel veel appelsap. Zo´n pers werkt eigenlijk heel simpel. De vermalen appels gaan in de zak in de pers en dan draaien maar. Schoon sap komt er dan uit. Deze steriliseer ik dan een half uur in de weckpan en zo kunnen we er de hele winter van genieten.
. Sap is lekker, moes ook, maar jams ben ik geen fan van. Stroop zou dan leuk zijn, maar ben bang dat dat mis gaat, sudderpitje hier maakt pan nog net te heet uiteindelijk.
Helaas kwam de goed heiligman niet langs dus we hopen dan maar dat de
onze deur beter kan vinden....