Fun-da deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flooooo

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:50

Dank jullie voor de lieve reacties!
Ik ben gaan samenwonen, man had al een huis en mijne kwam dus "vrij". Gezien ik het afscheid nemen van mijn eerste eigen huisje toch best moeilijk vind en hij gewoon op een prachtige locatie staat vond ik het best lastig en heeft het lang geduurd om deze keuze te maken. Het heeft ook geen haast. Alleen is er al wel heel veel animo voor. :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 17:43

Bij mij in de straat is een huis te koop, staat te koop voor vanaf prijs 235.000 en ik heb het een paar jaar terug gekocht voor 135.000 :') dan begin ik wel echt te twijfelen om het te verkopen soms

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 17:56

Oh ja dat herken ik, hier in de buurt bij huis van man gaan ze ook echt voor idioot geld weg.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 17:58

Dat is precies de reden waarom wij een jaar geleden hebben verkocht.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 18:56

Steffi4 schreef:
Stille meelezer:
Hier lezen toch ook wat belgen mee hè?
Wat typen jullie in Google/op immosites in om leuke paarden stekjes op te sporen? (Provincie Antwerpen zoek ik)

Je moet eens op immofluisteraar kijken, is een paarden makelaar. En verder mss hippisch vastgoed ofzo? Weet niet wat voor budget je hebt maar de paarden / grotere panden staan ook vaak bij makelaars zoals hillawaere vastgoed en de boer en partners. Welke regio zoek je juist? Ik ben vastgoed fotograaf in deze regio en heb wel wat contacten![/quote]

Dank je wel!
Ongeveer jouw regio denk ik!
Wuustwezel, Brecht, Rijkevorsel...zo wat.

Perceel grootte is ook een goede ja.[/quote]

Haha lekker dure regio uit gekozen! Mag er werk aan zijn? En paardjes aan huis he? Zal mee in de gaten houden!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 19:41

moonsparkle schreef:
Bij mij in de straat is een huis te koop, staat te koop voor vanaf prijs 235.000 en ik heb het een paar jaar terug gekocht voor 135.000 :') dan begin ik wel echt te twijfelen om het te verkopen soms

Ja, maarja je moet ook weer iets terug kopen..

biancatjuh27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:04

moonsparkle schreef:

Dat gaan wij straks ook hebben met o ns huis. In 2015 gekocht voor 169.000 en het zal bieden vanaf 260.000 worden waarschijnlkjk. Misschien zelf nog wel meer, huis in de straat was bieden vanaf 265.000.

Helaas gaat overigens het huis in Siddeburen hem niet worden. Zijn door de aankoopmakelaar op wat dingen gewezen aan dat huis, die fl link in de kosten zullen lopen. O.a. dak dat niet zo goed meer lijkt te zijn. En wij werden ook een beetje gebruikt om de andere kopers onder druk te zetten, te gaan tekenen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:07

biancatjuh27 schreef:
moonsparkle schreef:

Dat gaan wij straks ook hebben met o ns huis. In 2015 gekocht voor 169.000 en het zal bieden vanaf 260.000 worden waarschijnlkjk. Misschien zelf nog wel meer, huis in de straat was bieden vanaf 265.000.

Helaas gaat overigens het huis in Siddeburen hem niet worden. Zijn door de aankoopmakelaar op wat dingen gewezen aan dat huis, die fl link in de kosten zullen lopen. O.a. dak dat niet zo goed meer lijkt te zijn. En wij werden ook een beetje gebruikt om de andere kopers onder druk te zetten, te gaan tekenen.

Welke regio is dat? Dat is wel een hele forse prijsstijging.

biancatjuh27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:56

moonsparkle schreef:
Welke regio is dat? Dat is wel een hele forse prijsstijging.

Is in Almere. Huis dat hier in de straat verkocht is met bieden vanaf 265.000 is zelfs gekocht voor 200.000 in guldens.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 21:25

biancatjuh27 schreef:
moonsparkle schreef:

Toch ff kijken in Tjuchem ;) ?

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 21:27

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 21:31

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 21:39

biancatjuh27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 22:21

Ir1ne schreef:
Toch ff kijken in Tjuchem ;) ?

Ga het voorleggen aan mijn man.
Maar als er niet tussendoor een bod uitgebracht word dan hebben we 30 januari een bezichtiging in appingedam.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 22:27

k_m schreef:
Steffi4 schreef:
Stille meelezer:
Wat typen jullie in Google/op immosites in om leuke paarden stekjes op te sporen? (Provincie Antwerpen zoek ik)

Je moet eens op immofluisteraar kijken, is een paarden makelaar. En verder mss hippisch vastgoed ofzo? Weet niet wat voor budget je hebt maar de paarden / grotere panden staan ook vaak bij makelaars zoals hillawaere vastgoed en de boer en partners. Welke regio zoek je juist? Ik ben vastgoed fotograaf in deze regio en heb wel wat contacten!

Dank je wel!

Haha lekker dure regio uit gekozen! Mag er werk aan zijn? En paardjes aan huis he? Zal mee in de gaten houden![/quote]

Tgoh ja, ik zou het zo anders niet weten :/
Ik woon nu in Antwerpen stad zelf, blijven hangen na studie en dichtbij werk. Maar ik ben opgegroeid in Wuustwezel en paard staat daar nu nog in pension...hoe ik ooit zo graag weg wou van “den boeren buiten” wil ik nu echt zo snel mogelijk terug :’)
Getrouwd, kindje,....dat is gewoon veel fijner daar. En dan denk ik dus automatisch aan Wuustwezel Haha.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 22:32

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 23:55

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 00:06

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 00:39

Steffi4 schreef:
Stille meelezer:

Je moet eens op immofluisteraar kijken, is een paarden makelaar. En verder mss hippisch vastgoed ofzo? Weet niet wat voor budget je hebt maar de paarden / grotere panden staan ook vaak bij makelaars zoals hillawaere vastgoed en de boer en partners. Welke regio zoek je juist? Ik ben vastgoed fotograaf in deze regio en heb wel wat contacten![/quote]

Dank je wel!

Haha lekker dure regio uit gekozen! Mag er werk aan zijn? En paardjes aan huis he? Zal mee in de gaten houden![/quote]

Tgoh ja, ik zou het zo anders niet weten :/
Ik woon nu in Antwerpen stad zelf, blijven hangen na studie en dichtbij werk. Maar ik ben opgegroeid in Wuustwezel en paard staat daar nu nog in pension...hoe ik ooit zo graag weg wou van “den boeren buiten” wil ik nu echt zo snel mogelijk terug :’)
Getrouwd, kindje,....dat is gewoon veel fijner daar. En dan denk ik dus automatisch aan Wuustwezel Haha.[/quote]
Ik kom ook uit de omgeving,wat is ongv je budget en hoeveel grond had je in gedachte? Het is hier toch aardig onbetaalbaar geworden...

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 07:39

ikke schreef:
pillow schreef:
Zo! wat een kapitaal geheel voor dat geld.

In het buitengebied van Loppersum.... Do I need to say more?

Thanks! _O- Je doet het nu overkomen of de wereld op houd als je aan deze kant van Groningen woont :')

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 08:53

Elin_ schreef:
Ooh ik ben verliefd op die van Drouwenerveen <3

Wij ook... was ons huis maar verkoopklaar :o
Laatst bijgewerkt door corine1981 op 18-01-20 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 09:09

Froukje schreef:
ikke schreef:

In het buitengebied van Loppersum.... Do I need to say more?

Thanks! _O- Je doet het nu overkomen of de wereld op houd als je aan deze kant van Groningen woont :')

Ik denk meer dat ikke bedoeld dat het in het hart van het aardbevingsgebied ligt.
En T Zandt is natuurlijk ook niet echt een centrale woonplaats, je moet daar behoorlijk binnendoor voordat je op een uitvalsweg bent.

Wel een gaaf plekje die, ook erg netjes :)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 09:49

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 09:50

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 09:57

Je kan natuurlijk gewoon wel je eigen fundering aanpakken en de buren in hun sop laten gaarkoken. Mogelijk wordt (als het volgende huis dan gaat verzakken) de rest dan wakker en pakt het wél collectief aan.
Overigens woont mijn schoonzus aan de Prinsengracht en is daar de fundering van het buurhuis (dat ook bijna omlazerde) gewoon individueel aangepakt en zijn de scheuren in haar huis (die er al zaten) ook niet echt groter geworden.
In Amsterdam zijn het allemaal rottende houten heipalen uit de 17e eeuw die de geest geven. Haar huis zal ook wel een keer aan de beurt zijn, maar voorlopig lijkt daar de voorgevel nog niet in de gracht te willen storten.