Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
lekker kitscherig met witte steentjes
zal er nog eens een foto van trekken als het zonnetje schijnt. Nog wat plantjes erbij gezet ook, Watermunt, Wolfspoot, Waterbies en een Waterlelie. Hij wordt steeds mooier en mooier.
Ik wou al lang graag kippen of eendjes, voor de leuk en de eitjes; maar met vos en marter hier durfde ik het niet goed aan. Toevallig moesten vrienden hun zelf uitgebroede loopeendjes wegdoen en vroegen of wij ze niet wilden hebben. Tja, als het je zo in de schoot wordt geworpen
ook wordt ons moestuintje constant belaagd door naaktslakken, daar zouden de eendjes ook mee kunnen helpen
win-win.

duurde echt lang eer ze snapten dat hun nestje verplaatst was, ze bleven op de oude plek zoeken. Ondertussen (vandaag één dag later) zijn ze volledig geïnstalleerd onder de dakpan
Het deels blootgelegde nestje:

vier zusjes van anderhalf jaar, allemaal een ander kleurtje. Welkom Abigail Giebel, Amelia Giebel, Oom Waldo en Daisy Duck

Heb ze dit jaar nog niet rondom stal gezien, dus helaas ook geen plant buiten de weides waar de rupsen naartoe kunnen. Weet iemand toevallig hoe lang het duurt tot de rupsen verpoppen?
Eelmo schreef:Weet iemand toevallig hoe lang het duurt tot de rupsen verpoppen?
Duckinham Palace![]()
![]()
Snoezige eendjes
Hoe groot is de vijver als ik vragen mag?

) Oom Waldo?
we hebben de afgelopen dagen dan ook niet veel gedaan buiten nog een extra houthokje gevuld (dan kan hij zich afreageren met de kliefbijl
)

Hoe dat allemaal in dat kleine kamertje gepast heeft is mij ook een raadsel.
een kleurtje op de muur zou nog wel mooi zijn, maar da's iets voor later. Nu kunnen we tenminste de wc terug gebruiken zonder over een berg paardenspullen te klimmen

van Elska en Elding moet ik nog eens een naambordje maken.