Samsung Galaxy S7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GillyZidane

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 12:54

Hier ook last van een snel leeglopende batterij..

Weten jullie hoe ik het volgende kan oplossen? Ik voeg een nieuw nummer toe aan mijn contacten en dan kan ik hem niet gelijk terug vinden.. als ik dan zoek in mijn telefoon komen er enkel zoekresultaten uit mijn gmail adres.. Ik kan dus niet ijn mijn telefoon geheugen zoeken.. al gezocht in mijn instellingen maar kan het niet vinden...

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 13:00

GillyZidane schreef:
Hier ook last van een snel leeglopende batterij..

Weten jullie hoe ik het volgende kan oplossen? Ik voeg een nieuw nummer toe aan mijn contacten en dan kan ik hem niet gelijk terug vinden.. als ik dan zoek in mijn telefoon komen er enkel zoekresultaten uit mijn gmail adres.. Ik kan dus niet ijn mijn telefoon geheugen zoeken.. al gezocht in mijn instellingen maar kan het niet vinden...

Ja daar heb ik ook last van, van dat nummers kwijt raken bij mijn S7
Ik volg even

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 20:15

Contacten -> rechts bovenin de 3 bolletjes -> instellingen -> weer te geven contacten ?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-17 23:31

Afgelopen vrijdag update gehad, sinds die tijd doet telefoon wat vaag. Als ik een een app aanklik, knippert het scherm een keer wat donkerder en wordt meteen weer fel. De app opent dan niet. Moet dus nog een keer klikken en dan doet hij het wel. Dit gebeurt vrij regelmatig. Meer mensen die dit hebben?

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 19:27

Blacky94 schreef:
Contacten -> rechts bovenin de 3 bolletjes -> instellingen -> weer te geven contacten ?

_/-\o_ ik ging altijd via telefoon.. nog nooit de knop contacten gezien gelukkig ben ik blond.
Dankje!!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 22:58

ik heb sinds 2 maandjes nu mijn s7,
nu heb ik sinds laatste update dat mijn mailapp(de standaard) is veranderd. Zodra ik daar mailtjes uit verwijder worden ze dus ook automatisch uit mijn mail programma op laptop verwijderd en dit wil ik dus niet.

hoe kan ik dit uitzetten? was al aan het zoeken geweest maar kon het niet vinden

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 01:25

Ik gebruik de standaard app niet maar toen ik dat nog wel deed had je ergens in je instellingen iets mbt synchroniseren met de server en daar kon ik volgens mij ook aangeven of ik het alleen van mn telefoon of ook uit mn mail wilde verwijderen...

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 09:16

Blacky94 schreef:
Ik gebruik de standaard app niet maar toen ik dat nog wel deed had je ergens in je instellingen iets mbt synchroniseren met de server en daar kon ik volgens mij ook aangeven of ik het alleen van mn telefoon of ook uit mn mail wilde verwijderen...

Die instelling zoek ik, Kan hem dus alleen niet vinden. Heb het nu maar bij outlook/hotmail zelf veranderd in hoop dat die het nu wel normaal doet

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 09:55

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:12

Is toch apart! Ik heb de Samsung S7 gekocht en dan zal hij na twee jaar iet meer ge-update worden, dat kan toch niet?
Dat is hetzelfde als je wasmachine nat twee jaar stukgaat en ze zeggen ja sorry, eenzijdig geen onderdelen meer voor 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 10:19

Bizar he? Ik was altijd samsungfan, maar dat is voorgoed voorbij. Damn, waarom heeft Apple geen dualSim?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:12

Dat grapje haalde Apple ook uit toen ik ooit een iphone had. Telefoon was prima, maar geen enkele app werd nog ondersteund door de achterhaalde software erop.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:29

Kan ik straks mooi overstappen naar de S9. :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 18:29

Nou als het zo is dan voor mij geen Samsung meer!

Eerdere post leidde mijn toetsenbord een eigen leven zie ik -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 18:54

Mijn S7 is pas paar maanden oud -O- , ben je mooi klaar mee

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:10

Mijn S7 heb ik ook pas sinds april. -O-
Kan ik dan straks al mijn apps niet meer gebruiken??

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:30

Tuurlijk wel en is ook beetje ongenuanceerd hoor. Je krijgt gewoon nog updates binnen, maar minder frequent en niet meer naar volgende grote updates van android. Dus wss nog wel de grote update naar Oreo.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 20:38

Security update december. Zo even aan de lader en updaten maar. :)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 15:34

Ik storm ook even binnen bij de ervarings deskundigen :Y) Hoewel ik lees dat er ook veel zijn die geen fan meer zijn van Samsung..

Mijn paard is op mijn iPhone gaan staan en hoewel hij nog werkt, is er weinig zinnigs nog van te maken.
Herstellen heeft dus geen zin of kost me meer dan een nieuwe :(

En omdat die rotdingen zo belachelijk veel geld kosten en bij het minste beetje kapot gaan (of ligt dat dan echt aan mij?), wil ik eigenlijk van iPhone af..
Opties die ik overweeg zijn:
- Huawei P10 (in het verleden goede ervaringen met Huawei maar weg gedaan om terug iPhone te kopen, dom dom dom)
- Samsung .... ? Hier zit ik vast. Al die lettertjes en cijfertjes :P Welke is vergelijkbaar met iPhone qua snelheid en camera kwaliteit? De rest maakt me zoveel nog niet uit.

Altijd liefst met minstens 32GB geheugen, zonder extra geheugenkaartjes

edit: typfouten

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 15:43

De galaxy lijn van samsung is redelijk te vergelijken met iphone qua camera, snelheid en opslag. Vooral de latere versies (6,7&8) blinken steeds meer uit.

Ik weet dat de p10 het ook heel goed doet. Mijn vriend twijfelt nu tussen de p10 of de samsung s7, vooral omdat de s7 misschien geen updates meer krijgt.

Zelf ben ik super bij met mijn s7 edge. Alleen zijn de schermen ongelooflijk duur als je ze moet vervangen. 348 euro kon ik zo aftikken voor een verticale barst.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 15:49

Ai en dat probleem heb ik nu net met Apple ook haha.
Dus als er eentje is die iets meer shockproof is, altijd welkom. Hoewel ik weet hoe onwaarschijnlijk dit is :P
Heb nog wat rondgesnuffeld en nog een LG en Nokia gevonden maar daar hoor je zo weinig ervaringen van.. En voor de prijs van een S8 heb ik ook weer een iPhone, dus als die verder geen andere meerwaarden heeft zou ik niet weten waarom ik om zou gaan..

Keuzestress haha

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 18:31

Nokia zou ik echt niet doen. Er zijn heel weinig apps die daar op draaien, anders waren het super toestellen geweest maar helaas :n

Moet toegeven dat de samsungs die ik heb gehad goed hufterproof zijn (heb de s3, s5 en nu s7edge). Nooit een scherm gebroken oid, tot een klein jaar geleden iemand er op ging zitten en ik de screenprotector net een dag eerder had verwijderd... Toen zij mijn scherm toch krak.

Edit, LG heb ik voor mijn samsungs gehad maar ik was niet tevreden met de layout.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 18:47

Oké LG heb ik ook al uitgesloten.
Nokia schijnt nu gewoon op android te draaien?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 20:05

kitlover schreef:
Nokia zou ik echt niet doen. Er zijn heel weinig apps die daar op draaien, anders waren het super toestellen geweest maar helaas :n

Nokia draait inmiddels ook op Android. Volgens mij vanaf de Nokia 6 is het Android, oudere modellen zijn inderdaad geen aanrader door het besturingssysteem.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 21:03

Oh dat wist ik niet, weer wat geleerd.