Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Angelaa2 schreef:_Danielle hoe graag wil je het huis? En is het huis in goede staat voor die prijs? Staan er soortgelijke huizen te koop? Ik denk ook dat ze wachten tot diverse kijkers een bod gedaan hebben en die vergelijken..
Dat ligt er maar net aan waar het huis ligt... hier in de omgeving werkt dat (gelukkig) nog lang niet zo.
Ons vorige huis hebben we gekocht in 2007... na de 2e bezichtiging een bod uitgebracht en meteen die avond nog een reactie terug gehad van de verkopers. Dag later waren we er uit.
En dat was ook hier in de goede tijd, maar niet te vergelijken met Amsterdam oid natuurlijk.
Qua bieden onder de vraagprijs? Tja, wat is het jullie waard? Wat is de prijs waar je op uit zou willen komen? Daar ga je dan onder zitten.
Relaxed schreef:Als een woning zo gewild is, dan zou ik als verkoper bedanken om ook nog de panelen eraf te moeten halen. Als koper daarentegen zou ik het om de panelen zeker niet over laten gaan
Onze kopers hebben de bankgarantie rond en overgemaakt, ik mag er dus wel vanuit gaan dat de financiering rond is
BloemBloem schreef:Relaxed schreef:Als een woning zo gewild is, dan zou ik als verkoper bedanken om ook nog de panelen eraf te moeten halen. Als koper daarentegen zou ik het om de panelen zeker niet over laten gaan
Onze kopers hebben de bankgarantie rond en overgemaakt, ik mag er dus wel vanuit gaan dat de financiering rond is
Panelen gaan eraf![]()
1200 uur weet ik meer.
Sammie schreef:Solleke_Noah schreef:"dat is dan allemaal voor u!" Nou, wat fijn, twee containers afval, helemaal voor ons!
Ja wie wil dat nou niet