Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik kom hier voor updates en heb geen zin in mensen die gaan zeggen dat ik het niet goed doe zus en zo. Anders ben ik hier weg. lifaya schreef:Nouja, niet zo begrijpelijk want mij was beloofd dat ik pas hoefde te belaten als alles uitgezocht was
En wat is 3 maanden in vergelijking met de tijd dat dit al aan de gang is? De vorige bewoners zijn allemaal niet voor niets verhuisd....
genja schreef:Misschien maandag liander bellen en vragen of die met oxxio willrn overleggen. Maar dan moet je zeker weten dat
ze bij liander echt met een onderzoek bezig zijn.

lifaya schreef:Zo handel ik helemaal niet. Beetje jammer dat het schijnbaar word gedacht.
Ik ga geen rekening betalen die ik 100% zeker niet zelf veroorzaakt heb en wil eerst alle andere mogelijke opties uitsluiten voor ik in de duit moet graaien voor een ijking. Mensen die een baan hebben, een vast inkomen en evt een partner zullen inderdaad al veel sneller naar ijking gaan, maar als singel, momenteel werkeloos na een baantje bij de Burger King wat nou niet echt een vetpot was, is het een behoorlijk risico wat je neemt.
Want ik vind het gewoon ontzettend merkwaardig dat het om en nabij elke dag 10 KWH is maar met zo'n afrekening zou ik gemiddeld aan de 32 KWH per DAG moeten zitten
Ik ben dus bang dat het, ookal heb ik het zelf niet veroorzaakt, het dus wel verbruikt is, maar dus niet door mij.
Dan blijft dit nog doorgaan tot het huis gesloopt word. Het feit is gewoon dat dit zich al afspeelde voor dat ik het huis introk. En ik niet opdringerig? Nee, ik ga niet elke 5 minuten bellen, maar ik heb een hele hoop tijd gespendeerd aan de lijn met Liander hoor
ook met oxxio en met de woningbouw en politie nu dus ook. Dus ga niet zeggen dat ik alles over mijn kant laat gaan.