Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:10

Is bij de afrit, de eerste links, links, alexandrium is links, rechts... Zou daar zeker even gaan kijken!

SAKKIA

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:18

Jeetje een 10-tje verzendkosten :+

Nou als ze ook in de winkel te koop zijn ga ik daar ook nog wel even kijken. Moet me toch ook nog even verdiepen in grote e.d. en de tv moet dan ook Ziggo gecertificeerd zijn las ik net.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:18

Mootje schreef:
Is bij de afrit, de eerste links, links, alexandrium is links, rechts... Zou daar zeker even gaan kijken!

Ah top!! Tnx voor de tip!!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:20

manzano schreef:
Wat vinden jullie trouwens leuke woonboulevards met veel verschillende winkels die echt de moeite waard zijn?? (dus geen kwantum, leen bakker etc)????

Wil misschien volgende week naar Alexandrium. Nooit geweest, maar hoor er leuke dingen over. Als jullie andere suggesties hebben (op fatsoenlijke afstand van Utrecht).......

Wat Moo zegt, maar Alexandrium is wel goed te combineren met Capelle XL. Daar zit inderdaad de woonstore maar ook de Trendhopper.
Bij de ingang van de Alexandrium woonwinkels zit een winkel met beslag, naambordjes enz.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:14

Ik vind die tafel geweldig! Wij hebben ook een beetje zo'n idee, alleen dan in een kleur (geloof noot dat het was). Ongeveer dezelfde maat, heerlijk. Daar zul je echt plezier van hebben!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:48

@Sakkia ...Zo,n soort rieten stoel heb ik ook maar dan in het rond .
Die is nog van mijn oma geweest en staat in de slaapkamer .
Die andere stoel ...heeft wel wat ...als het past bij je interieur ...

Koken na het werk ... daar moet ik me regelmatig toe zetten .(ben alleen)
Maar kook toch gemiddeld 4 /5 keer per week
Vandaag ook , kom je moe van het werk moet je nog wat bikken .
Maar heb een kliekje ovenschotel uit de vriezer gehaald en een kalkoen schnitzel .
Daarom zijn verplichte tuin ativiteiten ook niets voor mij ...dus ook geen tuin :=
En petje af voor diegene die na een fulltime job actief klussen .

@Doom ...gave tafel ...een erg mooie combinatie :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 22:30

Zooooo heb echt heel veel gedaan vandaag. Halve keuken is schoon, moest even beetje rekening houden met het eten dat opstond :+

Mijn kledingkast is helemaal opgeruimd en uitgezocht. Heb nu een kofferbak vol schoenen, die wil ik morgen alvast even wegbrengen.

Mijn rug is nu helemaal niet meer blij met me. Had vandaag al best veel pijn, dus mijn tas volgeladen met pijnstiller en dan kom k morgen de dag ook wel weer door. Morgen dus alvast even met de auto wat heen en weer rijden en dan zaterdag een boel grote dingen.

Vandaag nog even financieel adviseur gesproken en morgen gaan de stukken richting de notaris :j

Dinsdag komt de kringloop het spul halen en dan zijn we dat ook weer kwijt. Dan is de schuur, afgezien van de fietsen en de grasmaaier ook gewoon leeg :j In de woonkamer zie je er trouwens nog niet veel van dat we volgende week al gaan verhuizen. Alleen als je de kastjes opentrekt zie je dat alles leeg is :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:46

Doe je wel een beetje rustig aan met je rug :(:) die moet nog een tijdje mee!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 07:56

Ja het zijn spieren hoor ;) Ik heb heel snel last van die aanhechtingen beneden in mijn rug.
Vandaag dus even geen gesjouw met zware dingen.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 12:34

Wat een leuk topic!

Wij zijn nu ook weer druk bezig met verhuizen, hebben in ons huidig huisje maar 3 maandjes gewoond helaas voelen we ons er totaal niet thuis er hangt iets negatiefs en daarbij is het alles behalve gezond want het is een enorm vochtig huis.
Keuze was snel gemaakt om weer verder te kijken, we hebben nu een nieuwe woning waar we ons al helemaal thuis voelde terwijl de woning leeg stond!

Toen we vorig jaar samen gingen wonen mei 2011 hadden wij een eengezins woning in Friesland, en vrij grote woning 3 slaapkamers + zolder het was in eerste instantie de bedoeling om daar lang te blijven en hadden het hele interieur aan gepakt.
Toen we in het huisje kwamen had er al een oudere dame ruim 20 jaar gewoond, lag vieze vloerbedekking (vol met vlekken) muren waren hartstikke geel bijna tegen het oranje aan van het roken het was gewoon een smerige bende!
We hebben er een mooie lichte bijna tegen witte laminaat neer gelegd, muren spierwit geverfd en er zat nog een mooie oude haard in deze hadden we met een zwarte patroon behang behangen, de bruine tegeltjes wit geschilderd zag er echt chique uit mis die haard dan nu ook enorm!

Over het algemeen bestond ons interieur uit zwart, wit, antraciete en chrome tinten.
Naar een jaar zijn we dus wel verhuisd omdat me vriend erg veel heimwee had en in Friesland maar niet het leven op kon pakken.

Alweer kwamen we in een krotje terecht, we hebben wat geverfd maar zijn er uit eindelijk mee gestopt omdat we toch dringend verder gingen zoeken.
Nu hebben we eindelijk een mooi huisje aardig nieuw komt van het jaar 2007, mooie achtertuin en voortuin fijne hoek keuken in de woonkamer, gewoon een geweldig huisje dus eindelijk treffen we het een keer!

Nu is alleen de keuken aardig in bruin tinten en ben ik bang dat onze huidige stijl daar niet in gaat passen dus hebben we nu besloten om op bruin/creme tinten over te gaan.
Gelukkig bevallen beide kleur slagen mij beide.

Nu tussen het overhuizen, werk en fotoshoots spiek ik hier even snel naar leuke ideeën! :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 12:38

Jemig, ik vind een keer verhuizen al een ramp.... :P
Maar wat fijn dat jullie nu iets naar het zin gevonden hebben!

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 12:59

Het is ook niet mijn favoriete hobby haha maar uit eindelijk is een nieuw huisje in richten wel héél erg leuk! :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:11

Verhuizen??? Het liefst nooooooooooooit weer :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:13

Rowo, Volgens mij woon jij in een huis waar je de rest van je leven lol van kan hebben :j
Ik ben verhuisd van alles nieuw bij de IKEA naar een studentenkamer en van alles nieuw naar een appartement, dus weet helemaal niet hoe 'echt' verhuizen is :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:13

Ik zou denk alleen nog verhuizen als we naar buitenaf (mijn ouders) konden.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:22

Het is inderdaad een drama als er allerlei klusjes op je staan te wachten bijv een hele verbouwing ik zou daar helemaal chaotisch van worden!
Bij mij is het nu een kwestie van spulletjes misschien 2 km verder te rijden en in een ander huisje te zetten, dus dat is gelukkig lang niet zo erg maar je komt er wel iedere keer weer achter wat voor spul je allemaal hebt! :=

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:46

Oooh ik wil nu alweer verhuizen hoor :j :j

(en de helft zit nog in dozen, dus kan ook prima :)) :D )

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:48

manzano schreef:
Oooh ik wil nu alweer verhuizen hoor :j :j

(en de helft zit nog in dozen, dus kan ook prima :)) :D )

:oo Why?

En de helft nog in dozen? Ook serieus?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:53

Tja ons project is beetje andere omvang dan dat van jullie ;) Zolang we nog aan het verbouwen zijn kan je lang niet alles inrichten.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:53

Oh ik ben na deze keer wel weer genezen voor een poosje en we hebben nu ook echt een huis gekocht waar we niet zomaar weer uitgaan.
Ik denk dat veel bij ons ook nog wel even in dozen blijft zitten hoor. Al vriendlief zijn modelvrachtwagens bijvoorbeeld :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:55

Vind verhuizen gewoon wel leuk!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:56

Oh wist niet dat je nog aan het verbouwen was :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:56

rowo schreef:
Oh wist niet dat je nog aan het verbouwen was :+

Oh haha ok. Had (eer?)gister nog foto's geplaatst van onze prachtige badkamer :') :))

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:58

Het enige irritante is dat ik ondanks dat ik alle dozen al meerdere keren door ben geweest ik mijn ovenschalen nergens kan vinden :? _O- Snap er geen bal van :') :))

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:59

Oh die foto's heb ik gemist *zoekt*

edit: OMG dat je zo kan leven in de verbouwingszooi.... ik zou helemaal gek worden. Na 1 dag al.