Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renee16 schreef:Ook hier een nieuwe Iphone !!! Helemaal happy ermee ! Mijn Iphone 3G wilde toch erg graag met pensioen..
Maar nu heb ik een vraagje. Op mijn vorige tel heb ik alle meldingen van fb uitgezet, omdat fb niet goed werkte. Nu werkt fb prima op mijn nieuwe telefoon, maar hoe kan ik de meldingen weer aanzetten ?!
er komt de ene keer wel de andere keer niet een rood 1'tje bij te staan dat er een bericht is, maar GEEN melding. Ik wil dat hij net als whatsapp zegt dat ik een bericht heb. Iemand enig idee?
Christyj138 schreef:Hier hetzelfde probleem, alles staat aan voor meldingen, maar krijg niks. Gister nieuwe iPhone gekregen. Weet ik veel dat je op sta toe moet drukken als je bericht krot over pushberichten. Wat moet ik nu doen? Heb de hele app al opnieuw gedownload. Kunnen jullie me helpen?
cynthiar schreef:Is volgensmij een bekend probleem van de iphone 5. Heb je de laatste software update al? Misschien kan je de oplossing vinden op http://www.iphoneclub.nl, en dan daar op het forum.