Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:24

Ons huis wordt gedaan, maar dat schiet ook echt niet op..... _O-

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:25

Ach dan heb je het zelf in de hand. Volgende keer (die er hopelijk niet komt haha) doen we echt weer veel meer zelf. Nu hebben we én geld uitgegeven aan lui en het vervolgens daarna zelf over gedaan omdat we niet tevreden waren. Kost alleen maar extra tijd (en geld).

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:27

Maar dat is wel heel erg!!!
(en ik hoop er ook op nóóit meer te verhuizen.... :P )

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:28

Ja balen Manzano -O-
Mijn vriend is nogal een pietje precies, dus die zegt dat ook.
Alleen dingen die hij echt niet kan (stucen en de badkamer tegelen twijfelt hij over) moeten we uitbesteden.

manzano

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:30

Tegelen is echt niet moeilijk.... als hij de rest kan komt dat ook wel goed.

Haha Kentaro!! Ik hoop wel te verhuizen nog, maar niet meer naar een klusproject ;)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:34

Bah, wat vervelend Manzano! Dan heb je er ook nog de ergernis en stress van :=

Ik hoop hierna ook nooit meer te verhuizen, jakkes wat een werk is dat zeg :P
Zijn nu druk bezig met inpakken en opruimen en we blijken toch iets meer verzameld te hebben dan gedacht :=
Hebben al een heleboel weggegooid, nu zijn er nog wat dingen over die we weg willen geven en dan hebben we alleen nog spullen over de we écht mee willen nemen.
Één dezer dagen komt iemand voor de kast die we op MP hadden gezet, die gaat nu dus ook voor een schijntje weg...maarja, we willen er echt vanaf.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:36

(Ik kan eigenlijk geen foto maken of de hond staat staat erop ;) )

Thanks allemaal! Ik krijg er voorzichtig ook meer vertrouwen in :j Wij zullen altijd opknappers kopen, vindt vriend leuk, maar volgende keer graag als we nog in oude huis kunnen blijven. Hele verbouwing wonen we hier al.......

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:37

Fijn dat er iemand voor komt! Is toch altijd maar weer afwachten. Weg is weg :D

Wij hebben per 1 juni de huur van "onze" garagebox in Utrecht opgezegd. Dus alles moest eruit. Nu staat een van de grote slaapkamers dus HELEMAAL vol met dozen := Wat een troep hebben we :')
Ik ga het straks echt nog een keer uitzoeken en hopelijk veel weg doen!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:37

MyWishMax schreef:
(Ik kan eigenlijk geen foto maken of de hond staat staat erop ;) )

Thanks allemaal! Ik krijg er voorzichtig ook meer vertrouwen in :j Wij zullen altijd opknappers kopen, vindt vriend leuk, maar volgende keer graag als we nog in oude huis kunnen blijven. Hele verbouwing wonen we hier al.......

Ja mijn vriend vind het ook geweldig........... maar dan gaat ie maar bij vrienden klussen ofzo ;)

Maar goed, dat zei ik vorige keer ook :))
Toen heb ik 4 maanden op stal en bij vrienden moeten douchen ivm geen badkamer en 9 maanden moeten koken op een gaspitje in de woonkamer en afwassen uit de waterkoker en weggooien in toilet :')
Dus blijkbaar was het niet erg genoeg om het weer te doen :))
Laatst bijgewerkt door manzano op 05-06-12 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:39

Petje af, Merel!
Manz, Je moet ook voor het inpakken alles uitzoeken :P
Wat zit er allemaal in dan?

Mijn ouders wonen al vanaf voor mijn geboorte in hetzelfde huis, maar laten elke vijf jaar alles opnieuw behangen en andere gordijnen... Het voelt inmiddels al helemaal niet meer als hetzelfde huis :)

Ik heb trouwens een leuk houten beeld gekocht op vakantie... Ik moet alleen nog even houtpoetsspul kopen om hem op te poetsen!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:40

@Mootje....... ik heb de dag voor de overdracht alles ingepakt. Toen had ik niet echt tijd om nog dingen uit te zoeken :')
Ben die dag begonnen om 07:00 en we zijn doorgegaan tot de volgende ochtend 09:00 :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:41

Wat een spullen :oo
Ik denk dat ik binnen twee uur met mijn hele huis klaar ben!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:48

@MWM: Tijden de verbouwing in het huis wonen lijkt me zwaar irritant, maar soms heb je geen keus denk ik.
Vrienden van ons zijn al 5 jaar aan het verbouwen en die wonen er ook al 5 jaar in. Zou echt gillend gek worden denk ik :')
Die moesten ook bij ouders douchen en koken, wat een gedoe. Ze zijn nog steeds niet klaar overigens. Steeds is het geld op en dan moeten ze weer even bijkomen (financieel gezien dan :P ).

@Manzano: Jakkes, dan heb je straks nog een leuk klusje te doen... -O- dat uitzoeken is zoveel werk, dat zie ik nu wel.
Ja, we zijn blij dat er iemand komt voor de kast. Ben allang blij als we 'm kwijt zijn. Het is zo'n draak om te verplaatsen, dat zag ik echt niet zitten.
Plus dat ie gewoon niet bij de stijl van ons nieuwe huis past, dus hij moest sowieso weg.

@Mootje: Heb je een foto van het beeld?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:52

Ja dat dacht ik dus ook............ maar valt toch tegen. Servies inpakken enzo.

Moesten ook nog meubels uit elkaar enzo :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:55

Servies heb ik vanuit de winkelwagen bij mijn moeder gedropt die alle stickers er had afgehaald, alles de vaatwasser heeft laten wassen en alles heeft ingepakt :o
Ik heb namelijk geen vaatwasser en dat vond ze sneu!

Foto van het beeldje kan ik vanavond wel maken!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:57

Haha, ja, wij hebben ons ook wel verkeken op de hoeveelheid werk/spullen.
Voordat je eens alles in dozen hebt en inderdaad dat servies inpakken. Wat een gedoe :=
Meubels verkopen wij zoveel mogelijk, hier gaat alleen het bed mee, tv-kastje (in eerste instantie, puur omdat het even handig is en we nog niks anders hebben), schoenenkastje, de bank en 3 kleine kastjes.

Kledingkast hebben we nu ingebouwd dus die blijft achter. Ook zoiets leuks; bedacht me later pas dat we straks dus helemaal geen kledingkast hebben omdat deze achterblijft :') (en we hebben WEL heel veel kleding...vooral mijn kant van de kast ligt propvol :P )

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:57

Eetkamertafel en stoelen moeten we dus ook nog verkopen (note to self :') ).

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:20

Verhuizen is gewoon mega veel werk...
Ik vindt inpakken altijd meer tijd innemen als bedoeld, vooral omdat ik dan ook van alles tegenkom wat ik vergeten was of waar ik over na ga zitten denken... Ik ben niet georganiseerd genoeg....

Iemand nog tips voor mooie/betaalbare bankstellen, ik ben opzoek naar een nieuwe bank en wil het een beetje in de outlets en fabrieksverkopen zoeken. Een hoekbank / bank met lounge gedeelte.....

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:35

Ik heb me ook vreselijk verkeken op het inpakken... Ik ben ook absoluut niet georganiseerd en kan niets weggooien.

En toen ik in mijn huis klaar was (ik woorde er al 2 jaar niet echt meer, en het was ook nog een dumpplaats voor de bezichtiging geworden...:o ) konden we meteen door naar mijn vriend zijn huis om in te pakken -O-

Er was in het buurhuis bij mij (bijna het halve blok was verhuisd tegelijk met mij) een asielzoeker zonder fatsoenlijke meubels neergezet, dus ik heb van alles gewoon bij hem naar binnen gedragen :') :=

You like tv? Here you have tv. You like kast? (onwijze vitrinekast :') ) here you have kast.
En die man maar knikken dankewel :j
Ik vraag me af of hij het allemaal nog heeft :=

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:36

Hahahahaha ideaal Nicolletje :)) :D :D

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:38

Wauw leuk topic is dit. Ben gek op inrichten. Ik heb zelfs sindskort beneden alles wit/zwart/paars. Ben alleen met 1 muur niet tevreden, die is beige achtig geworden en dat was niet de bedoeling.

Zal straks even foto's maken (eerst opruimen :D )

Ps CindyBijl, leuke toilet, is dat behang????

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:45

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:46

Hahaha, geweldig Nicolletje! Doe mij ook zo'n asielzoeker om de hoek :')

Ik denk nu niet meer na over spullen wel/niet weggooien; kiep het gewoon weg :+ Ben er klaar mee.

@TeeGee: Wauw, mooi hoor!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:48

Ah Quooker heeft ook eindelijk een alles in 1 kraan. Dat is fijn. Vind zo'n losse quooker namelijk echt lelijk!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:52

Ja is nog niet zo heel lang op de markt. Hij is wel supergaaf hoor, je moet tegen die ring aan tikken en dan gaat er een rood ledlampje aan en dan heb je kokend water. Wil je daarna koud water, heb je direct koud water.