Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik rook niet in huis namelijk. Wel een mooi (en simpel) schilderwerkje!
Die was al geheel betegeld toen we het kochten en eigenlijk vind ik het kleinste kamertje de investering niet waard van het opnieuw betegelen
het is netjes...maar het is geel met zwart
Misschien dat ik er nog eens een fotootje van maak, wellicht hebben jullie tips om het wat minder wanstaltig te maken 

), maar ik vind het idee wel leuk! Paars wordt hem hier niet, maar wellicht een ander achtergrondje! diesel_ schreef:mae en nikiet:
Heeeel gaaf julie wc's, zo wil ik het ook!
Ik weet niet hoe jouw wc er verder uitziet nikiet, maar een rood handoekje en misschien een ander frutsel zou het helemaal af maken!
maar evengoed bedankt voor de tip!
Er lijken wel wat gele vlekken op de spuitstuc wand te zitten. Misschien komt dat doordat er een ventilatiekanaal achter zit van mijn onderburen.... Heb alleen de komende 6 tot 8 weken geen vrij weekend om het op te pakken!
Kan ik er wel gewoon andere latex overheen smeren, of moet het nog worden behandeld met een of ander goedje? 
Mootje schreef:Nou, ik moet mijn eigen ventilatiesysteem op 2 hebben, anders ga ik over mijn nek van de wietlucht in mijn wc
Komt dat door het ventilatiesysteem? Dan ga ik me toch afvragen of de motor van het centrale systeem wel helemaal jofel is. Of heb je het idee dat die stank via een andere manier je plee binnenkomt?