Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is jouw favoriete Action-product?

Serum
87 (32%)
Lederdoekjes
120 (45%)
Flextube
57 (21%)

Totaal aantal stemmen: 264

Yinthee
Amadeus <3

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:26

Oh ow, ik geloof dat ik het verkeerde 'haarserum' gekocht heb := Vandaar misschien dat het niet zoveel deed.
Nouja, deze was maar 1,85.. gaat wel op ook verzin er wel wat voor. Koop van de week nog wel even de goede hihi..

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:50

Even snel een vraagje. Hebben ze bij de action voor de kinderen ook een verkleedset? of van die spullen voor erbij? Zoiets als een prinsessen pakket met kroontje en staf, en voor een jongen dan ook weer van die spullen?
Ben er opzoek na en moest gelijk even aan de action denken :P

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:57

Roomz schreef:
Even snel een vraagje. Hebben ze bij de action voor de kinderen ook een verkleedset? of van die spullen voor erbij? Zoiets als een prinsessen pakket met kroontje en staf, en voor een jongen dan ook weer van die spullen?
Ben er opzoek na en moest gelijk even aan de action denken :P

Ik heb wel een popeye-pakje zien liggen haha, hartstikke schattig. En er lag nog wat meer, maar dat weet ik zo niet.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:47

De paarse schilderstape is heel fijn, die heb ik wel 2 weken laten zitten op sommige plaatsen. :+

De witte tape is ook wel erg goedkoop, die heb ik niet eens geprobeert omdat ik me niet voor kon stellen dat die fatsoenlijk was.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:51

ik heb de brillendoekjes, heb van die spiegelende zonnebrillen (ook van de action :P ) maar daar zie je snel alles op dus zijn heel handig er voor. En werkt ook wel goed voor schermpjes schoon maken enzo :)

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:37

asjemenou schreef:
De paarse schilderstape is heel fijn, die heb ik wel 2 weken laten zitten op sommige plaatsen. :+

De witte tape is ook wel erg goedkoop, die heb ik niet eens geprobeert omdat ik me niet voor kon stellen dat die fatsoenlijk was.

dan zal ik de volgende keer de paarse eens proberen :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:49

iemand enig idee wat de multomappen daar kosten en welke kleuren ze te krijgen zijn? ik zoek de grote brede zakelijke.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:57

heb gister ook de action leeggeroofd. Heel veel schoolspullen dus kon mooi m'n slag slaan! Heel vrolijk kaftpapier, bijpassende mappen, elastomappen, etui, en een hele vrolijke perforator, met bloemetjes :D

en ze hadden hier nepuggs bij de action. gelijk 2 paar gehaald, 1 voor mij 1 voor mn moeder, handig voor op stal, mogen toch vies worden :p

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:58

Ik ben gisteren door de Action gewandeld maar heb er weinig kunnen vinden naar m'n zin,... en dit was nog wel een grotere als waar ik doorgaans kom :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 22:58

Ojajoh schreef:
iemand enig idee wat de multomappen daar kosten en welke kleuren ze te krijgen zijn? ik zoek de grote brede zakelijke.....

die brede zakelijke ringbandmappen waren hier 1,49 ofzo dacht k..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 23:00

Anoniem schreef:
Ojajoh schreef:

die brede zakelijke ringbandmappen waren hier 1,49 ofzo dacht k..

ja ik vraag het hier maar want als ze er niet zijn ga ik niet een halve volksverhuizing er voor houden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 23:01

haha nee loop je voor niks je een ongeluk te zoeken.. k zag ze gister voor 't eerst, normaal hadden ze ze niet namelijk :)

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 23:11

Ojajoh schreef:

Rood, blauw, zwart en marmer. Ik dacht dat de brede 1,99 waren maar ga nu twijfelen.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 23:15

Cyntje schreef:
Ik ben gisteren door de Action gewandeld maar heb er weinig kunnen vinden naar m'n zin,... en dit was nog wel een grotere als waar ik doorgaans kom :')

:D zo heb ik er ook wel eens doorheen gesjouwd, dat ik dacht 'wat een pleurisrommel allemaal eigenlijk' :')

paarse tape is écht een aanrader hoor! Ik zou het zelf geen 2 weken laten zitten maar hier laten we het 2 á 3 dagen zitten (2x schilderen (grondverf + dan aflakken) en dat gaat prima. Dat lukt je met die witte tape dus echt niet.. dan trek je je muur mee of het komt er niet meer af of heel je raam of muur zit onder de lijmresten, dat heb je met die paarse echt niet.

ordners? http://www.simpelhuishoudboekje.org/hui ... rdner.html 1,45 euris

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 23:16

tinkersjakie schreef:
Ojajoh schreef:

Rood, blauw, zwart en marmer. Ik dacht dat de brede 1,99 waren maar ga nu twijfelen.

ok super, thanks, van de week dus toch maar de volksverhuizing houden dan :+

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 06:00

Zo, nog niet voorbij zien kiomen maar heb bij de action vaak ook spullen van het merk MAX.
Make up enzo dus. Nou vond ik die make up al super fijn, de sieraden enzo ook dus ook maar eens de nepnagels meegenomen.
Moet zeggen dat ik die ook erg fin vind! Weet niet of iemand hier die ooit gebruikt? Heb nu gewoon "naturel" :+ meegenomen maa rvolgende keer ga ik eens een kleurtje of printje proberen.
Zijn natuurlijk niet hetzelfde als die bij een styliste of van die hele hele dure...maar verder zie je het er echt niet aan af.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 06:30

nee die nepnagels, vliegen er bij mij om de haverklap af!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:07

M'n zus gaat vandaag voor me de nepnagels halen! Had vorige week zelf 1 setje gehaald, maar er zat maar 1 brede nagel in, dus dat zou betekenen dat ik maar 1 hand kan doen, want heb best wel dikke vingers!

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:23

zit er dan nog verschil in de maten??

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:27

Nee, dat niet, maar de nagels die er in zitten zijn wel verschillend, bijvoorbeeld voor je pink en voor je duim, die zijn anders. Er zit alleen maar 1 grote in, dus ik kon maar 1 duim doen.. Voor mensen met minder brede nagels zijn ze denk ik wel goed, maar bij mij niet! Zitten er ook maar 12 in een pakje, dus dan heb ik genoeg reserve!

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 09:32

ooh oke

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 10:16

Vanmiddag in de pauze even de action binnenlopen.
Eens even kijken wat er nog allemaal te scoren valt.

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 12:54

weet iemand of ze aanmaakblokjes en houtskool hebben??
en hoe ze bevallen?

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:00

Ja hebben ze heel erg goedkoop en ze doen hun werk goed. Weet eigenlijk niet wat er fout aan houtskool etc moet gaan?

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:04

De aanmaakblokjes gebruiken wij altijd voor de houtkachel, die zijn prima. Of ze houtskool hebben weet ik niet.