Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben nu gewoon bang om 'm ergens mee naartoe te nemen haha!
Mixje90 schreef:Mooie volvo bagheera :p

Ben ook erg blij met mijn upgrade van 206 naar C30.
Ik zit helaas ook met hetzelfde issue. Ligt volgens mij aan de software of aan app die je hebt geïnstalleerd. Zo ver ik kan vinden op Google zou een systeemherstel voldoende moeten zijn.
Maar weet niet wat ik dan kwijt ben en allemaal opnieuw moet instellen op telefoon. Heeeeel irritant, maar denk dat ik toch binnenkort voor de systeemherstel ga en zal het dan hier laten weten.
Maar ik begreep er weinig van 

Haha! Heerlijk fel ding
Bagheera_206 schreef:@Natasja: Dank!Ben ook erg blij met mijn upgrade van 206 naar C30.
Ik zit helaas ook met hetzelfde issue. Ligt volgens mij aan de software of aan app die je hebt geïnstalleerd. Zo ver ik kan vinden op Google zou een systeemherstel voldoende moeten zijn.
Maar weet niet wat ik dan kwijt ben en allemaal opnieuw moet instellen op telefoon. Heeeeel irritant, maar denk dat ik toch binnenkort voor de systeemherstel ga en zal het dan hier laten weten.
Ben er blij mee, dus waarom updaten. (tenzij het dan nog mega veel beter wordt, wat ik betwijfel)

Lekker dan! Dat is juist het mooie van het hele systeem. Maar 1 geruststelling.. Het kan dus niet in de collegezaal tijdens het tentamen gebeuren
Want dan zit 'k niet op wifi