jamiroquai schreef:Ik zie alleen maar sneeuw!![]()
Destino, die op de foto lijken me eerder 40 bij 40....
Ik heb de hoveniers nog eens gemail, van allebei nog geen prijsopgave. Ik wil nu wel eens weten wat de schade is!
Ja en rotzooi onder de sneeuw.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jamiroquai schreef:Nou potverepotver, krijg ik van de hovenier een berichtje dat de tuinman er tegenop ziet om de bamboe eruit te slopen..... Ja, hallo, dat hoort toch ook bij je werk???
Nicolletje schreef:Aarlanderveen, is vlakbij hier.Blackje schreef:Oh mooi is die Nicole!
*kan ik die nog ergens kwijt*
Hmm ik dacht eraan om verschillende klimmers door elkaar te planten maar hier moet ik me even in verdiepen.
Dat je dus vroeg, midden en late bloei hebt.
Michelle77 schreef:Nicolletje schreef:Aarlanderveen, is vlakbij hier.
Hmm ik dacht eraan om verschillende klimmers door elkaar te planten maar hier moet ik me even in verdiepen.
Dat je dus vroeg, midden en late bloei hebt.
Zou het ook kunnen op een balkonhek van iets meer dan 2m??![]()
![]()
Wat zouden jullie doen? Enkele gewone klimop plaatsen en dan bijv 1 of 2 van die Snow Balls en dan een voorjaars/zomer of herfst bloeier erbij?
Ik heb nu nog geen bakken, wat voor bakken zou ik daarvoor moeten hebben? Het moeten smalle bakken zijn.
Michelle77 schreef:@ilona, bedankt voor de tip![]()
Zal het in mijn achterhoofd houden.
Denk dat ik misschien wel eigenwijs ga doen en het toch ga doen... Wil ook echt graag het hekwerk "dicht" hebben en liever vandaag dan morgen.
Yucca schreef:Michelle77 schreef:@ilona, bedankt voor de tip![]()
Denk dat ik misschien wel eigenwijs ga doen en het toch ga doen... Wil ook echt graag het hekwerk "dicht" hebben en liever vandaag dan morgen.
Ik heb het betrefende hek gemist, maar klimop zit ook niet binnen een kaar dicht...wellicht is het een optie om zolang rietmatten/wilgenmatten/boomschorsmatten te gebruiken waardoor de inkijk verdwenen is.
Michelle77 schreef:@ilona, bedankt voor de tip![]()
Ook al zou jij het niet aanraden, is het wel haalbaar om op zo'n kort stukje, in van die lage smalle bakken én Hedera én zo'n winterbloeier Snow Balls én dan ook nog een voorjaars/zomer/herfst bloeier te doen?
Denk dat er 3 bakken van 75 cm komen.
iloonaa__ schreef:Michelle77 schreef:@ilona, bedankt voor de tip![]()
Ook al zou jij het niet aanraden, is het wel haalbaar om op zo'n kort stukje, in van die lage smalle bakken én Hedera én zo'n winterbloeier Snow Balls én dan ook nog een voorjaars/zomer/herfst bloeier te doen?
Denk dat er 3 bakken van 75 cm komen.
proberen kan altijd!alleen als je de hedera goed bijhoudt (dus regelmatig de uitschieters die richting de clematis komt snoeien) kan het lukken
, maar hedera wil natuurlijk graag het hele matje begroeien dus zal op den duur ook over je mooie klimplant groeien.
is het misschien een idee om meerdere soorten hedera te mixen? je hebt genoeg kleuren en vormen!