geeft ie foutmeldingen?? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geeft ie foutmeldingen??
haha!! maar die had ik midden in de nacht uit gezet omdat ik zag dat mijn iphone automatisch een uur terug ging!
super leuk!
Emilia schreef:manzano schreef:Ik ga denk ik vandaag Hi maar eens bellen om te vragen wanneer ze nou eindelijk die Iphone gaan verkopen en anders dreigen met overstappen naar Tmobile![]()
Ik heb de Iphone al via Hi toen ik mijn contract wilde verlengen.
Maar wil zo graag een iPhone. Zit te twijfelen om een ander abbo te nemen, bij T-mobile of Vodafone, deze van Hi omlaag te gooien (dat kan tegenwoordig) en dan dit wel op te maken maar niet te verlengen..Faelivrin schreef:Ik mag pas 2 maart verlengen.![]()
Maar wil zo graag een iPhone. Zit te twijfelen om een ander abbo te nemen, bij T-mobile of Vodafone, deze van Hi omlaag te gooien (dat kan tegenwoordig) en dan dit wel op te maken maar niet te verlengen..
Iemand hier ervaring mee?
Faelivrin schreef:Ik mag pas 2 maart verlengen.![]()
Maar wil zo graag een iPhone. Zit te twijfelen om een ander abbo te nemen, bij T-mobile of Vodafone, deze van Hi omlaag te gooien (dat kan tegenwoordig) en dan dit wel op te maken maar niet te verlengen..
Iemand hier ervaring mee?
tis wel veel geld per maand hoor
das voor mij wel een heel groot nadeel! Sorriso schreef:Ik heb één maand dubbele kosten gehad + aansluitkosten. Dikke 80 euro, hap slik weg...
Ik twijfelde nu heel erg welk abonnement ik moest nemen, heb de i-150 gedaan en dat is echt een goede keuze geweest want ik ping eigenlijk alleen nog maar, haha!!
moet ik dan alsnog smsen haha!