Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
This_is_me schreef:pluisje88 schreef:ik ben op zoek naar verliefd zijn is een ramp, van caya cazemier, heeft iemand die misschien?
Ik heb wel: "de eerste keer" voor je. Maar die zal denk ik ook wel op de bokt bieb staan?!
slimmerik schreef:Hmmm hier ben ik weer minder blij mee: http://www.ereaders.nl/article.php?arti ... nt=Twitter
highwaykind schreef:En als we dan toch verbeteringen aanbrengen, dan ook graag de mogelijkheid om een boek tweedehands door te verkopen (of ebooks heel veel goedkoper dan papier maken).
Margee schreef:highwaykind schreef:En als we dan toch verbeteringen aanbrengen, dan ook graag de mogelijkheid om een boek tweedehands door te verkopen (of ebooks heel veel goedkoper dan papier maken).
Inderdaad, goedkoper mag zeker wel. Ze schelen nu maar een paar euro met een gewoon boek terwijl daar toch wel heel wat kosten bij komen.
pluisje88 schreef:het boek van jozeph fritzel. over die man in oostenrijk die zijn echten kinderen gegeizeld hield en zijn kinderen misbruikt heeft. er is een boek geschreven door de moeder van dat meisje en de politie.
Ik zou dit boek heel graag willen lezen.