Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaitlyn schreef:OOk aan de binnenkant van je eigen tuin? Bij mijn broer werd de stoepkant netjes bijgehouden, maar de binnenkant niet.
Suzanne F. schreef:Kaitlyn schreef:OOk aan de binnenkant van je eigen tuin? Bij mijn broer werd de stoepkant netjes bijgehouden, maar de binnenkant niet.
Dit inderdaad. Je zal zelf de binnenkant moeten doen. Vaak wordt alleen de straatkant bijgehouden.
Ikzelf heb een gruwelijke hekel aan beukenhaagjes, dat geeft zo ontzettend veel zooi elk jaar. Het laat namelijk blad vallen dus het zijn geen groenblijvende. Grootste deel van het jaar is het bruin, daarna heb je enorm veel zooi in je tuin, waait overal heen. En ze lopen pas laat uit dus je moet vrij lang wachten tot het weer groen wordt.
Voor mij geen beukenhaagjes in ieder geval, maar goed jij hebt geen keus hierin helaas.
BrankaZ schreef:Dat is precies waarom ik beukenhagen ook niets vind. Maar de woningbouw doet in ieder geval iets en ik zou niet weten wat het alternatief voor een fatsoenlijke haag met weinig onderhoud is.